Oliver T. Roehl dari The Art Token, Art Strategist and Purchaser – Siri Temubual

RS: Bolehkah anda memberitahu para pembaca premis The Art Token (TAT), dan bagaimana ia berfungsi?

OTR: Dengan TheArtToken (TAT), token telah dibuat yang disokong dan dijamin nilainya oleh koleksi seni yang disusun secara antarabangsa. Karya seni kontemporari yang diperdagangkan di peringkat antarabangsa menjadi asas untuk keselamatan dan pengekalan aset crypto pelabur.

TAT adalah pendekatan revolusioner untuk membawa seni sebagai kelas aset alternatif yang stabil, berjaya dan selamat di blockchain. Setiap TAT disokong oleh 100% karya seni terkenal yang disusun dengan teliti. Dengan nisbah 1-ke-1 TAT tidak mempunyai kos / yuran tambahan atau tersembunyi, memastikan bahawa 100% modal yang dilaburkan diubah menjadi aset ketara. TAT menjamin mata wang digital melalui aset ketara analog.

Selain itu, pelabur boleh mendapat keuntungan daripada proses penebusan seni yang berfungsi sepenuhnya, di mana setiap pemegang TAT dapat menukar TAT mereka dengan karya seni fizikal.

RS: Mengapa anda fikir seni itu adalah kenderaan pelaburan yang baik?

OTR: Hampir tidak ada kelas aset lain yang mampu melipatgandakan modal yang dilaburkan secara berkelanjutan. Peningkatan nilai untuk karya seni tetap dan bahkan memperoleh keuntungan yang luar biasa, apabila produk pelaburan lain mengalami kerugian besar kerana krisis ekonomi. Terutama kategori “Pasca Perang & Kontemporari ”sangat sesuai sebagai kelas aset. Terkemuka sebagai aset paling selamat sejak lebih dari 50 tahun dengan prestasi tahunan 10.85%.

Oliver T. Roehl dari The Art Token, Art Strategist and Purchaser - Siri Temubual

RS: Adakah pelabur mempunyai kawalan semasa karya seni dijual dan berapa nilai karya seni yang dijual?

OTR: TAT dikendalikan oleh sekumpulan pakar yang merangkumi semua sektor pasar seni, untuk memaksimumkan Nilai Aset Bersih (NAB) jangka panjang dari koleksi seninya. Secara amnya, beli & strategi penahanan dijalankan, di mana peluang pasaran dapat digunakan untuk kepentingan pelabur. Oleh itu, seluruh pasukan sentiasa memantau pasaran secara mendalam dan akan memutuskan untuk kepentingan TAT.

RS: Adakah jenis dividen yang dibayar kepada pelabur?


OTR: Tidak ada pembayaran dividen. Setiap transaksi dilaburkan semula ke dalam koleksi seni TAT. Pembentukan dan pemeliharaan nilai adalah keutamaan utama TAT.

RS: Berapa tempoh pegangan untuk TAT dan berapa lama pelabur perlu memegang TAT mereka untuk mengekalkan nilai pelaburan sepenuhnya?

OTR: Tidak ada tempoh pegangan minimum. Pelabur boleh menjual token mereka di pertukaran rakan kongsi pada bila-bila masa atau secara langsung menebus token mereka menjadi seni. Namun, dengan memegang TAT, pelabur mendapat keuntungan secara langsung dari penghayatan nilai koleksi seni yang mendasari dan memperoleh kekayaan mereka melalui kelas aset yang pelbagai.

RS: Apa yang anda fikir adalah tarikh yang realistik bahawa pelabur akan dapat memperdagangkan TAT di bursa?

OTR: Kami sedang dalam proses membuat perjanjian dengan pertukaran antarabangsa. Kami tidak sabar untuk mengumumkan kerjasama kami secepat mungkin. Walaupun begitu, kami menjangkakan penyenaraian itu akan berlaku pada musim panas 2019.

RS: Seberapa kerap seni yang dimiliki TAT akan dinilai / diaudit?

OTR: TAT akan menjalankan audit luaran bebas dan analisis nilai dalaman setiap suku tahun. Pelabur akan mendapat akses kepada perkembangan harga dan dokumentasi yang diaudit di laman web TAT.

RS: Laman web TAT menyatakan bahawa token TAT dapat ditebus untuk karya seni fizikal – adakah ini hanya karya seni yang dimiliki TAT atau adakah TAT mempunyai perkongsian dengan artis / galeri lain / lain-lain.?

OTR: Ya, proses penebusan merangkumi semua karya seni yang dimiliki TAT. TAT tidak dimaksudkan untuk menjadi “galeri seni kripto”. TAT bertujuan untuk memaksimumkan keselamatan dan perlindungan mata wang yang dilaburkan melalui koleksi seninya yang terus berkembang.

RS: TAT menyatakan bahawa “100% modal yang dilaburkan diubah menjadi seni”, sementara ini bagus untuk para pelabur bahawa seluruh modal mereka akan menjadi seni, bagaimana ini berfungsi untuk pengewangan dan potongan awal?

OTR: Sangat penting bagi kami, bahawa pelabur dapat memastikan tidak membayar sebarang kos yang tidak perlu atau menghadapi kos tersembunyi. Oleh itu, kami memutuskan untuk melepaskan sepenuhnya kos / kos awal atau tahunan. Dasar pembelian TAT bertujuan untuk membeli keseluruhan koleksi seni dalam jumlah yang banyak dan bukan karya seni satu demi satu. Melalui itu TAT memperoleh margin, yang membayar semua perbelanjaan. Ini semua berdasarkan akses kami ke rangkaian rakan kongsi yang sangat baik yang telah berkembang selama bertahun-tahun.

Untuk dapat memberikan diskaun awal TAT mengetepikan marginnya.

RS: Adakah perkara lain yang ingin anda sampaikan kepada pembaca mengenai The Art Token?

OTR: Perkembangan terkini menunjukkan betapa pentingnya token keselamatan dari segi pemeliharaan kekayaan. Koleksi seni yang mendasari TAT stabil, sementara aset, token dan mata wang lain tetap tidak stabil. TAT adalah peluang unik untuk membawa aset fizikal ke era digital. Ia menggabungkan yang terbaik dari kedua-dua dunia dan membolehkan anda memanfaatkan keuntungan bersama dari teknologi blockchain terbuka terbaru dan aset ketara buatan manusia tertua di dunia. Kami mengalu-alukan kedatangan anda ke tempat yang stabil dan berjaya & kelas aset alternatif yang selamat, yang mampu melaburkan modal yang dilaburkan secara berterusan sejak beberapa dekad.

Sesiapa yang ingin mengetahui lebih lanjut boleh mengunjungi Halaman Penyenaraian Token TheArtToken atau Laman web TheArtToken.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map