Apa itu Komodo (KMD)? Semua Yang Anda Perlu Tahu

Kenaikan harian jumlah cryptocurrency telah membawa lebih dari 1500 syiling dan token yang ada di pasaran sehingga hari ini. Walaupun sukar untuk mengetahui projek mana yang akan berjaya, dan sejauh mana. Beberapa projek menarik perhatian pelabur berdasarkan kriteria yang berbeza. Beberapa altcoin berjaya dengan berdasarkan fakta bahawa pasukan pembangunan di belakang mereka pernah terlibat dalam projek lain yang berjaya, dan beberapa hanya kerana ciri keselamatannya. Tetapi apa sahaja alasannya, Komodo adalah cryptocurrency yang telah terbukti menjadi projek yang hebat berdasarkan ciri keselamatannya. Anda akan mengetahui segalanya mengenai platform Komodo, dan itu adalah tanda asli, KMD, dompet, tempat membeli KMD, yang pasukan di belakang projek, bertaruh, dan semua yang ada di antara.

Apa itu Komodo?

Komodo adalah keturunan blockchain generasi kedua dari blockchain Bitcoin. Ini adalah garpu Zcash yang merupakan garpu Bitcoin.

Komodo adalah projek cryptocurrency yang difokuskan untuk memberikan nama tanpa nama bukti pengetahuan sifar (zkSNARK) dan keselamatan melalui Bukti Kerja Tertunda (dPoW) protokol yang memanfaatkan ciri kekuatan hash Bitcoin blockchain. Platform ini juga membolehkan mereka yang ingin memulakan platform blockchain mereka melaksanakannya dengan mudah. Blockchain Komodo terdiri daripada 5 komponen utama, yang disatukan ke dalam platform yang menjadikannya pilihan utama.

AGAMA

Dompet pelbagai untuk cryptocurrency. Dompet ini kini dalam peringkat pengembangan tetapi menawarkan banyak ciri unik. Agama Wallet membolehkan pengguna menghantar dan menerima pelbagai cryptocurrency, yang membolehkan pengguna beralih antara mod keselamatan yang diterapkannya. Terdapat rancangan untuk mengintegrasikan alat seperti DEX (pertukaran cryptocurrency cecair terdesentralisasi) dan PAX (pertukaran aset yang disatukan) untuk mata wang fiat. Pertukaran duit syiling akan melaksanakan pertukaran atom.

BARTERDEX

Pertukaran yang terdesentralisasi di platform Komodo yang melaksanakan pertukaran atom pada SPV (Pengesahan Pembayaran Ringkas) dan pelanggan asli / standard. Ia dikatakan sebagai platform cryptocurrency terbaik yang membolehkan pertukaran altcoin dan mata wang digital terdesentralisasi.

JUMBLR

Ia memanfaatkan ciri zkSNARK tanpa nama Komodo untuk menyediakan perkhidmatan yang lebih efisien daripada rakan sebaya lain yang berpusat, dan ia tidak memerlukan pengguna mempercayai mana-mana orang tengah dengan duit mereka. Ia dibina dalam Komodo dan tidak memerlukan pelayan terpusat untuk mencapai urutan Jumblr.

ASET

Token ini digunakan sebagai cryptocurrency dan juga untuk menyimpan data di blockchain. Assetchains berbeza dari sistem token proksi yang digunakan oleh platform lain, Assetchains adalah blockchain bebas dalam hak mereka.

KEREPEK

Ini adalah komponen dalaman projek Komodo. Cip dikatakan satu-satunya duit syiling yang akan melaksanakan Segwit dan Lightning Network (LN).

Ciri Dan Faedah Ekosistem Komodo

Keselamatan

Keselamatan di Komodo dicapai dengan protokol dPoW (Proof-of-Work tertunda) dan nod Notarized. Di Komodo, setiap transaksi mendapat tahap keselamatan yang sama. Lapisan keselamatan tambahan dicapai melalui nod Notarized yang dipilih oleh pemegang token Komodo. Node ini memastikan bahawa rantai yang melekat pada Komodo tetap utuh dan juga membantu mengurangkan kesukaran perlombongan di platform Komodo.

Pertukaran Atom

Komodo membenarkan pemindahan dana antara dompet dan cryptocurrency dengan mudah dan tanpa risiko keselamatan.

Aset Berpaut

Platform ini membolehkan pemaju melampirkan aset perdagangan mereka untuk menstabilkannya di samping mata wang fiat seperti dolar. Memasukkan aset pada mata wang stabil mengurangkan turun naik dan harga aset tersebut.

Dompet berbilang

Platform Komodo menawarkan pelbagai dompet kepada pengguna dan pembangunnya. Dompet ini boleh dimuat turun di setiap sistem operasi yang ada. Selain dompet desktop, Komodo juga menyediakan dompet kertas yang dienkripsi di luar talian dan serasi dengan dompet perkakasan dan perisian.

Matlamat utama Komodo adalah untuk mendesentralisasi pengeluaran, pertukaran, dan pengedaran token dan koin. Komodo juga menyediakan platform untuk aplikasi terdesentralisasi dan penyelesaian blockchain korporat, dan ia telah mencapai tujuannya dengan memperkenalkan ekosistem yang tidak boleh dipercayai di dunia crypto.

Platform Komodo menggunakan cryptocurrency sumber terbuka Komodo untuk melakukan transaksi yang telus, peribadi, tanpa nama, dan mudah alih. Mereka kemudian dibuat selamat menggunakan protokol blockchain Bitcoin.

Token Asli, KMD

The KMD (Komodo) adalah token asli platform blockchain Komodo. Ia membenarkan transaksi dan pegangan tanpa nama dalam ekosistem.

Terdapat sejumlah 200 juta syiling yang tersedia. Sebanyak 100 juta diberi perhatian dan 90 juta diedarkan di ICO. 10 juta lagi disimpan untuk pembangunan platform Komodo di masa hadapan.

Dompet Serasi Komodo

Dompet Cryptocurrency adalah program perisian yang menyimpan kunci awam dan juga berinteraksi dengan blockchain yang berbeza untuk membolehkan pengguna menghantar dan menerima cryptocurrency mengesan baki mereka. Mata wang digital yang berbeza mempunyai dompet yang serasi, dan beberapa dompet menyimpan pelbagai cryptocurrency. Berikut adalah dompet yang sesuai dengan Komodo.

Lejar Nano

Ini adalah dompet perkakasan untuk pelbagai cryptocurrency tetapi menyokong token Komodo (KMD). Dompet perkakasan selamat untuk menyimpan duit syiling / token kerana kunci peribadi dihasilkan disulitkan dan disimpan di dalam peranti.

Dompet Agama

Ini adalah dompet rasmi, yang dikembangkan oleh pasukan di belakang Komodo untuk token KMD. Dompet desktop mempunyai pertukaran terbina dalam dan menyokong koin crypto lain juga. Dompet ini digunakan untuk meletakkan token KMD dan memperoleh keuntungan setiap tahun. Ia tersedia untuk sistem operasi Windows, Mac, dan Linux.

Dompet Kertas Komodo

Dengan dompet kertas Komodo, anda boleh mencetak alamat KMD dan kunci peribadi anda. Perisian yang menghasilkan kunci peribadi adalah program berdasarkan pelanggan yang bermaksud pemaju tidak tahu kunci peribadi mana yang dicetak dan oleh siapa. Dompet kertas agak selamat, selagi anda menjauhinya kerana kehilangan kertas bermaksud kehilangan mata wang kripto anda. Sekiranya anda selesa menggunakan dompet kertas, anda boleh tekan di sini untuk mendapatkan satu untuk diri sendiri.

Tempat Membeli Cryptocurrency KMD?

KMD telah disenaraikan di beberapa bursa; Binance, Bittrex, Upbit, Vebitcoin, Cryptopia, BarterDEX, HitBTC, Cryptox, Pertukaran Syiling, dan ShapeShift. Kaedah terbaik untuk membeli KMD adalah dengan menukar cryptocurrency lain untuknya.

Pasukan Di Sebalik Projek Komodo

Komodo dikembangkan oleh pasukan pengaturcara yang diketuai oleh seseorang dengan nama samaran jl777. Dia adalah pemaju utama projek Komodo dan juga terlibat dengan pengembangan protokol Zcash. Ahli utama projek ini dapat dilihat di bawah:

Mempertaruhkan Token KMD Untuk Keuntungan

Memegang Komodo (KMD) di dompet anda memberi anda 5% setiap tahun. Bahagian terbaiknya ialah anda tidak perlu online atau melakukan apa sahaja untuk mendapatkan ganjaran. Yang anda perlukan hanyalah menggunakan akaun anda sekurang-kurangnya sekali sekala.

Ciri ganjaran inilah yang diterapkan blockchain bukti-kepentingan, namun Komodo adalah platform blockchain bukti kerja. Dengan Komodo, baki melebihi 10 KMD layak untuk menerima ganjaran, dan anda akan melihat baki anda meningkat setiap blok.

Dompet yang disyorkan untuk meletakkan token Komodo (KMD) adalah dompet Agama. Tekan di sini untuk memuat turunnya jika anda belum melakukannya.

Masa Depan Komodo

Platform dan token ini mempunyai masa depan yang menjanjikan bagi pemegang dan pelabur. Ia terus diterima oleh peminat cryptocurrency, yang terus meningkatkan nilainya dari masa ke masa.

Walau bagaimanapun, tidak jelas apa yang akan terjadi di masa depan, tetapi ada kemungkinan Komodo akan naik ke tangga ranking tidak lama lagi.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
map