Ramalan Harga Crypto.com Coin (CRO)

CRO telah berkembang sebagai salah satu cryptocurrency terpanas pada tahun 2020, yang menguatkan ekosistem Crypto.com. Pada tahun 2020, di sebalik krisis Coronavirus yang sedang berlaku, CRO telah mengalami kenaikan yang luar biasa yang mendorong aset digital ke tahap tertinggi hampir sepanjang masa. Panduan ini akan berkaitan dengan semua yang perlu anda ketahui Ramalan Harga CRO

Hanya dalam setahun, CRO dapat melonjak lebih dari 760% berbanding harga Februari 2019 dan membantu pelabur menikmati keuntungan besar dalam setahun yang memberikan hasil yang beragam. Mata wang digital menjadi salah satu aset berprestasi terbaik setelah penjualan terakhir pada bulan Mac 2020 kerana pengembangan wabak dan pengaruhnya terhadap ekonomi. 

Dalam artikel ini, kami akan berkongsi dengan anda perkara-perkara terpenting yang perlu diambil kira mengenai CRO dan apa yang dapat membantu mata wang ini bergerak ke arah tertinggi baru dalam masa terdekat. Kami juga akan berusaha untuk memahami aspek teknikal harga CRO dan bagaimana cryptocurrency ini boleh bertindak pada masa akan datang. 

Berita CRO yang terkenal & Rancangan untuk 2021

Crypto.com diumumkan pada bulan Mei bahawa mereka telah mengembangkan ekosistem mereka dengan banyak. Ini berlaku walaupun semasa krisis COVID-19 telah mempengaruhi seluruh dunia. Bahagian Bitcoin (BTC) juga memberi kesan positif kepada keseluruhan ekosistem menarik pelabur dan pengguna baru ke ruang angkasa. 

Pada bulan Mei, Crypto.com dapat mencapai beberapa pencapaian, termasuk penghantaran Kad MCO VISA di Eropah, pengenalan dompet Crypto.com dan menjangkau 2 juta pengguna. Selain itu, terdapat banyak perkongsian, kemas kini dan promosi baru yang dinikmati oleh seluruh komuniti. 

Pada tahun 2020, Crypto.com berusaha untuk menggunakan pengguna baru dan membawa cryptocurrency di setiap dompet, menawarkan salah satu program terbaik untuk individu melabur dalam cryptocurrency dengan mudah, menawarkan kad kredit yang luar biasa yang membolehkan anda menghabiskan crypto dan banyak perkara lain yang akan datang. Crypto.com tentunya merupakan salah satu syarikat yang bekerja paling keras di dunia untuk mempromosikan penggunaan aset digital dan menyumbang secara besar-besaran dalam proses penggunaan cryptocurrency di seluruh dunia. 

Dan walaupun baru-baru ini, CRO telah menerima hashtag berjenama twitter, menjadikannya yang kedua, selepas Bitcoin (BTC), untuk mendapatkannya.

Lebih menarik lagi adalah Istimewa Hari Jadi ke-4 di mana pengguna boleh membeli BTC dengan potongan 50%. Jualan akan bermula pada 30 Jun 2020 dan akan berakhir pada 1 Julai 2020. Semua orang boleh mengambil bahagian, tetapi jumlah orang terhad, maksimum 25,000 orang. Memiliki kepentingan dalam CRO dapat meningkatkan peruntukan anda untuk berapa banyak BTC dengan potongan 50% yang anda dapat.

Perluasan Visa Kad MCO, Dompet Crypto dan Banyak Lagi

The Kad Visa MCO kini boleh didapati di 31 pasaran di Eropah. Syarikat itu juga kini melancarkan pemberian Bitcoin bernilai $ 100,000 yang baru yang akan bermula di Twitter dan akan terus dan berterusan sehingga 30 Jun. 

Promosi baru ini bertujuan untuk memperluas jumlah pengguna yang akan mengetahui platform dan cara kerjanya. Anda dapat melihat semua maklumat dalam tweet berikut:

Icy White France, Jade Green Finland, Ruby Steel Portugal… #MCOVisaCard kini dihantar ke Eropah!

Pesan sekarang: https://t.co/CMnaThfGsn

Kami memberikan $ 100K #BTC. Ikut, Suka & RT untuk peluang memenangi $ 200. Komen + tangkapan skrin kad anda & negara = peluang lebih tinggi! pic.twitter.com/l9hKBBaRm7

– Crypto.com (@cryptocom) 19 Mei 2020

Pengembangan Visa akan berterusan pada bulan-bulan mendatang dan pastinya akan menjadi salah satu matlamat utama tahun 2020. Ini akan menjadi penting untuk menarik pengguna baru dan membantu ekosistem Crypto.com berkembang dan menjangkau sebilangan besar individu. 

Crypto.com juga telah melancarkan program label putih kad debit baru yang meminta pertukaran dan dompet yang ingin melancarkan kad mereka sendiri dengan jenama mereka. Crypto.com menyediakan infrastruktur dan jenama dapat menikmati penghantaran di Amerika Syarikat, Eropah dan Asia.

Yang terbaru Dompet Crypto.com dilancarkan adalah dompet bukan kustodian yang membolehkan pengguna mengawal cryptocurrency mereka. Pengguna boleh berhubung melalui aplikasi Crypto.com mereka dan mula menikmati standard keselamatan yang lebih tinggi dengan memegang kunci peribadi mata wang maya yang mereka pegang. 

Tambahan pula, syarikat ini terus meningkatkan perkhidmatan penghargaan yang mereka tawarkan kepada pengguna yang meletakkan dana mereka di platform. Individu boleh mula memperoleh 5% p.a. pada Litecoin (LTC), 4.5% p.a. pada XRP dan 14% p.a. di ICX. 

Crypto.com juga telah memperoleh polisi $ 100 juta yang kini diterajui oleh Arch Underwriting di Lloyd’s Syndicate 2012. Dengan cara ini, Crypto.com dapat memanjangkan perlindungan insuransnya kepada $ 360 juta. Pada masa ini, terdapat beberapa syarikat crypto dengan perlindungan insurans dan seluruh pasaran tidak mempunyai strategi insurans yang jelas. 

Mengenai hal itu, Kris Marszalek, pengasas bersama dan Ketua Pegawai Eksekutif Crypto.com, menyatakan:

“Pasaran kripto kurang diinsuranskan, yang menempatkan kedua-dua firma kustodian dan pengguna pada risiko kecurian atau kehilangan aset mereka dan menghadirkan halangan untuk penerapan kripto arus perdana. Kami telah memberikan komitmen yang tinggi terhadap keselamatan platform kami, perhatian utama yang dikongsi oleh pengguna awal dan yang baru dalam kripto. “

Selanjutnya, pengguna pertukaran Crypto.com baru yang telah mendaftar dan menyelesaikan tahap KYC “Advanced” menikmati bonus 2% pada deposit crypto yang dibuat di bursa. Ini adalah cara yang baik bagi pengguna dan peniaga untuk mendapatkan dana tambahan dan mula menggunakannya untuk memperdagangkan aset digital di pasaran dan menggunakan platform Crypto.com. 

Akhirnya, Crypto.com juga telah bekerjasama Coinzilla agar pelanggan meletakkan iklan dengan Coinzilla dan mendapat pulangan tunai sehingga 10% menggunakan Crypto.com Pay. Ini adalah kaedah terbaik untuk mendapatkan wang tunai apabila anda melabur untuk mengembangkan produk, perkhidmatan atau syarikat anda.

Crypto.com Coin (CRO) 2019 – 2020 Analisis Harga

Seperti yang anda lihat pada gambar di atas sejak CRO mencecah $ 0.10 maka ia memulakan pasaran bear yang mempunyai tiga kali kenaikan harga. 

Yang pertama adalah pada pertengahan tahun 19 dan ia berlangsung dalam jangka waktu yang sangat singkat, yang membolehkan CRO melampaui $ 0.10 sekali lagi. Yang kedua adalah pada awal tahun 2020 kerana seluruh pasaran kripto sedang dalam jangka masa panjang. Kali ini, CRO tidak dapat melepasi $ 0,075. Akhirnya, bull bull terakhir adalah yang di mana kita sekarang dengan CRO melebihi $ 0.10 untuk kali ketiga, dengan keuntungan 66% untuk bulan lalu. 

Dalam istilah BTC, kami melihat bahawa pasaran beruang jelas dilihat sejak 2019 dan kami baru mula bergerak lebih tinggi lagi. 

Crypto.com terus berkembang dan menarik pengguna baru dengan platform dan perkhidmatan yang sedang diusahakannya. Seperti yang telah kita lihat di bahagian sebelumnya, ada berbagai proyek yang sedang dikerjakan oleh tim Crypto.com dan ini akan memungkinkan pelanggan dan pengguna baru untuk mulai menikmati pelbagai perkhidmatan.

Semua ini boleh memberi kesan positif pada harga cryptocurrency yang semakin meningkat sejak kebelakangan ini kerana perkembangan terkini. Pasukan di sebalik CRO melancarkan inisiatif dan projek baru secara berkala untuk seluruh komuniti untuk terus terlibat dan gembira dengan perkembangan rangkaian. 

Sebagai contoh, Crypto.com telah melancarkan perkhidmatan Crypto Swap sendiri di atas rangkaian Ethereum (ETH) beberapa minggu yang lalu. Ini diharapkan dapat menarik sebilangan besar pengguna dari pasar DeFi.

Ramalan Harga Crypto.com Coin (CRO) – Analisis TradingView – Dikemas kini 14 Februari 2021

KELUARAN CRO 2021 oleh Pustaka pada TradingView.com

Untuk pasangan perdagangan CRO / USDT, penganalisis mengatakan bahawa dia yakin untuk mata wang maya ini memandangkan kami tidak memecah dari zon pengumpulan yang ditunjukkan dalam carta. Perhentian pada masa ini ditetapkan pada $ 0,05 setiap duit syiling. 

Zon beli atas juga berlaku pada waktu rehat dan ujian semula EMA 50 hari. Mata wang maya akhirnya dapat melambung dan meneruskan aliran menaik. Walaupun begitu, jika sebaliknya, ia akan hancur, ini akan menjadi isyarat jual. 

Pada masa ini, penganalisis percaya bahawa kita sekarang boleh berada di tahap take-profit (tahap take profit pertama).

CRYPTO.COM #CRO HIDUP oleh MyIndianTechie pada TradingView.com

Untuk pasangan perdagangan CRO / USDT, kami melihat bahawa pasaran “masih mengabaikan CRO.” Penganalisis mendakwa bahawa ketika ini tidak ada panggilan mengenai mata wang digital ini. Lebih-lebih lagi, lilin-lilin ini yang sedang dipamerkan dengan warna merah menunjukkan bahawa permintaan tersebut tidak memihak kepada CRO. 

Lebih-lebih lagi, terdapat perbezaan besar antara CRO dan mata wang maya lain yang dicipta oleh pertukaran yang berbeza. Contohnya, dapat dilihat bahawa Binance Coin (BNB) terus berprestasi baik berbanding yang ini. Walaupun Bitcoin berubah menaik, dalam beberapa bulan terakhir, CRO nampaknya tidak dapat meninggalkan trend bear semasa. Mungkin diperlukan lebih banyak masa untuk mata wang digital menamatkan pasaran beruangnya.

CRO / USDT oleh Moein_Haddadian pada TradingView.com

CRO menjauh dari aliran menurun yang bermula pada pertengahan 2020 ketika mata wang maya mencapai paras tertinggi 0.18 USDT setiap duit syiling. Sekarang kita melihat bahawa CRO dapat bergerak menuju level 0,0875 USDT, dan terus bergerak lebih tinggi pada bagian berikutnya pada tahun 2021. 

Sebagai contoh, CRO boleh mencapai 0.107 dan akhirnya 0.1235. Ini menunjukkan bahawa tertinggi baru sepanjang masa tidak dapat dicapai dalam waktu terdekat. Kita mungkin perlu menunggu lebih banyak masa untuk perkara ini berlaku. Selain itu, evolusi harga Bitcoin juga akan memberi kesan pada pasangan perdagangan CRO / USDT.

CROUSDT 1dy: // kulit kepala sehingga dia muncul (1 pop lagi 2 malam / hari?) oleh HustleGrindMomentum pada TradingView.com

CRO mungkin mempunyai satu lagi pop dalam beberapa jam akan datang menurut penganalisis. Pada hari-hari atau minggu-minggu mendatang, kemungkinan untuk menolak hambatan dan mula bergerak lebih tinggi. Seluruh pasaran crypto telah bergerak lebih tinggi dalam beberapa bulan kebelakangan ini tetapi CRO telah memperbaiki pembesaran harga yang cepat secara besar-besaran sepanjang tahun 2020. 

Menurut penganalisis itu, dia berpendapat bahawa projek itu banyak yang dapat dibuktikan dan ditangani agar dapat melangkah ke tahap berikutnya. Walaupun mereka memiliki proyek baru yang akan datang, dia mengatakan bahwa itu mungkin “agak teduh.” Penganalisis percaya bahawa ini juga boleh menjadi projek yang baik untuk dilihat setiap masa.

Crypto.com Coin (CRO) – 19 Disember oleh bacaCrypto pada TradingView.com

Menurut penganalisis, mata wang digital mungkin bergerak antara 0,054223 USDT dan 0,073434 USDT dalam beberapa hari mendatang. Sekiranya aset digital CRO jatuh di bawah titik 0.054223, maka harganya boleh terus jatuh. Inilah sebabnya mengapa, jika anda berniaga, dia mengatakan bahawa adalah saat yang tepat untuk mengkaji kedudukan ini. Wilayah ini juga dapat berfungsi sebagai tahap sokongan. 

Sekiranya harga terus bergerak lebih tinggi (ke 0,073434), kita akan menghadapi sedikit tentangan pada ketika ini. Walaupun begitu, perkara baik boleh berlaku sekiranya bergerak di atas tahap itu. Inilah sebabnya mengapa penting untuk selalu memeriksa tahap ini.

Crypto.com Coin (CRO) Soalan Lazim (Soalan Lazim)

Di bahagian ini, kami akan berkongsi dengan anda beberapa Soalan Lazim (FAQ) yang dimiliki masyarakat mengenai cryptocurrency ini.

Bilakah Crypto.com Dilancarkan?

Crypto.com dilancarkan pada tahun 2017 melalui ICO di mana mereka menerima $ 26,700,000. Syarikat itu dipanggil Monaco pada ketika itu, dari mana nama cryptocurrency mereka yang lain berasal (MCO). MCO adalah cryptocurrency yang digunakan untuk menempah kad, mempertaruhkan MCO dan mendapat faedah untuk mempertaruhkan MCO (cashback, netflix & rebat spotify, dll) sementara CRO digunakan kebanyakannya pada Pertukaran Crypto.com, yang kini dalam versi beta. 

Yang merupakan CRO Utility?

Crypto.com Coin (CRO) adalah cryptocurrency yang digunakan untuk mendapatkan potongan harga di bursa Crypto.com, untuk mendapatkan bonus 20% dalam CRO setiap tahun, untuk mendapatkan wang tunai semasa membeli kad hadiah dan banyak faedah lain yang dapat anda lihat di sini atau dalam gambar di bawah 

Adakah CRO adalah Pelaburan yang Baik?

Ini bergantung pada masa anda melabur dalam token CRO dan ketika anda menjual mata wang. Sekiranya anda memperoleh duit syiling ketika dilancarkan atau semasa pasaran bear, anda mungkin mempunyai kemungkinan untuk menjual pada harga yang lebih tinggi dan mendapat pulangan pelaburan dan keuntungan anda. ROI duit syiling selama sebulan terakhir adalah 66%, tetapi kami mengesyorkan agar semua orang melakukan kajian yang tepat sebelum melabur dalam cryptocurrency atau mungkin berunding dengan CPA. 

Apa itu Crypto.com?

Seperti yang telah kami sebutkan sebelumnya, Crypto.com adalah sebuah syarikat yang memberi tumpuan untuk menawarkan penyelesaian di pasaran cryptocurrency bagi orang-orang untuk mula menggunakan aset digital dan teknologi blockchain. Syarikat itu melakukan penjualan token MCO pada bulan Jun 2017 dan berjaya mengumpulkan 26.7 juta untuk membiayai operasi mereka. 

Apakah matlamat Crypto.com?

Moto utama mereka adalah “Cryptocurrency di setiap dompet”. Jadi pada asasnya, untuk memperluas penggunaan aset digital sebagai kaedah pembayaran dan pertukaran. Sudah tentu, ini memerlukan sedikit masa sebelum menjangkau khalayak yang lebih besar tetapi kita dapat yakin bahawa syarikat itu melakukan segala yang mungkin untuk meningkatkan penggunaan cryptocurrency. 

Adakah CRO akan naik?

Kami tidak tahu apa yang boleh berlaku dengan mata wang digital. Ini juga bergantung pada titik harga mana kita mengukur potensi kenaikan mata wang. Semakin rendah harganya, semakin tinggi kemungkinan aset digital ini bergerak lebih tinggi. Pada hari-hari terakhir, CRO telah berada di pasar bull dan mencatatkan jangka panjang yang hampir melebihi ketinggian sepanjang masa sebelumnya. 

Walaupun pasaran dapat terus berkembang, ketidakstabilan dan ketidakpastian di ruang membuat sukar untuk meramalkan masa depan mata wang CRO. 

Di mana untuk membeli CRO?

Terdapat pertukaran yang berbeza di mana anda boleh memperoleh cryptocurrency CRO. Beberapa platform ini merangkumi OKEx, Huobi Global, Bittrex, ZB.com dan HitBTC, antara lain.

Walau bagaimanapun, kami mengesyorkan Pertukaran Crypto.com kerana jumlahnya cukup untuk membeli sejumlah besar CRO dan anda juga dapat mempertaruhkannya selama 180 hari dan mendapatkan 20% p.a..Selain itu, anda boleh menggunakan CRO untuk membayar yuran pertukaran dan mendapat diskaun yang baik.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
map