Melabur dalam Saham Regeneron Pharmaceuticals (NASDAQ: REGN)

Farmaseutikal Regeneron (NASDAQ: MENDAFTAR) adalah syarikat farmaseutikal yang beribu pejabat di New York. Dengan pengalaman lebih dari tiga dekad, syarikat ini dapat menggunakan kemampuan penyelidikan dan pengembangannya untuk membawa ubat-ubatan ke pasaran dengan cepat yang telah mengubah kehidupan banyak orang. Inovasi yang dikembangkan oleh syarikat telah memperkemaskan garis masa pengembangan ubat, yang membawa kepada kecekapan kos dan menurunkan kos membawa ubat ke pasaran. Syarikat ini terus aktif di bidang penyelidikan dan pengembangan, mengawasi inovasi ilmiah terkini dan mencari cara untuk memanfaatkannya untuk pertumbuhan jangka panjang. 

Apa itu Regeneron Pharmaceuticals (MENDAFTAR)?

Ditubuhkan pada tahun 1988, fokus asal penyelidikan farmasi Regeneron adalah pada pertumbuhan semula neuron otak untuk merawat pesakit dengan penyakit Huntington, penyakit Alzheimer dan penyakit Parkinson. Empat tahun selepas penubuhan, ubat pertama mereka memulakan ujian klinikal. Walaupun ubat asli tidak lulus ujian ini, Regeneron sejak itu memperluas fokus penyelidikan mereka ke beberapa bidang lain. Selepas dua dekad percubaan dan kesilapan, ARCALYST ubat pertama syarikat itu memasuki pasaran pada awal tahun 2000-an. Syarikat ini kini mempekerjakan hampir 9,000 orang di seluruh dunia dan mempunyai lapan rawatan yang diluluskan oleh FDA di pasaran sekarang. Portofolio mereka merangkumi pelbagai jenis ubat-ubatan, meliputi penyakit alergi dan radang, kanser, penyakit kardiovaskular dan metabolik, penyakit neuromuskular, penyakit berjangkit dan penyakit jarang.

Pengasas bersama George D. Yancopoulos adalah seorang saintis dengan latihan dan disenaraikan sebagai penyelidik utama untuk 6 daripada 8 ubat yang diluluskan oleh Regeneron ke pasaran. Walaupun memegang peranan sebagai Presiden dan Ketua Pegawai Ilmiah, Yancopoulos tetap terlibat dalam bidang penyelidikan dan pembangunan syarikat. Melalui kerjanya yang berterusan, Yancopoulos menjadi saintis ke-11 yang paling banyak dikutip pada tahun 1990-an, dan banyak kaedah dan teknik yang digunakan dalam penyelidikan farmasi hari ini adalah hasil langsung dari penyelidikannya.

Mengapa Regeneron Pharmaceuticals (MENDAFTAR) Perkara?

Kitaran hidup penyelidikan dan pengembangan Regeneron mendapat manfaat besar dari teknologi ‘Velocisuite’ yang dikembangkan oleh syarikat pada tahun 2003. Melalui penggunaan rangkaian alat ini, hasil inovatif dan tepat sepanjang semua fasa proses percubaan ubat dimungkinkan. Rangkaian teknologi ini mula dikembangkan pada tahun 2003 dan merangkumi VeolciGene, VeolciMouse, dan VeolciHum. Bersama-sama, rangkaian alat ini memungkinkan manipulasi dan replikasi bahan genetik tikus makmal dengan cepat. Dengan berbuat demikian, gangguan genetik yang berlainan dapat dihasilkan secara besar-besaran, yang memungkinkan antibodi manusia sepenuhnya dihasilkan pada tikus. Faktor-faktor ini sangat bermanfaat untuk ujian ubat, memungkinkan hasil yang sangat tepat yang mencerminkan kesan terapi pada manusia. Perkembangan tikus dengan komposisi genetik yang serupa dengan manusia memungkinkan syarikat itu cukur berbulan-bulan dari garis masa pengembangan ubat.

Baru-baru ini, syarikat itu mendapat perhatian yang besar untuk pengembangan rawatan COVID-19. Dengan menggunakan Velocisuite dan teknologi lain, Regeneron diberikan $ 450 juta oleh Jabatan Kesihatan dan Perkhidmatan Manusia untuk mengembangkan rawatan antibodi untuk virus tersebut sebagai bagian dari Operasi Warp Speed ​​pemerintah AS. Rawatan tersebut, yang dikenali sebagai REGN-COV2, diberi kebenaran penggunaan kecemasan oleh FDA. Regeneron mendapat perhatian media yang signifikan ketika dilaporkan bahwa REGN-COV2 diberikan kepada Presiden Donald Trump ketika dia menjalani perawatan untuk diagnosis COVID-19. Rawatannya sangat serupa dengan rawatan yang dikembangkan oleh syarikat semasa wabak Ebola. Koktail ubat yang serupa yang diberikan kepada pesakit Ebola telah menyebabkan kadar survival hampir 90% jika diberikan pada hari-hari awal jangkitan.

Farmaseutikal Regeneron (MENDAFTAR) Prospek

Syarikat ini mempunyai beberapa ubat pada fasa berlainan proses percubaan FDA. Secara keseluruhan, terdapat 31 ubat yang dihasilkan secara dalaman oleh Regeneron yang kini berada di peringkat 1, 2 atau 3 ujian klinikal. Percubaan ini merangkumi 8,400 pesakit di lebih dari 53 negara. Walaupun tidak dapat diramalkan mana yang akan disetujui, kemampuan penyelidikan dalaman syarikat mempunyai rekod prestasi yang kuat dalam membuat produk yang membuatnya dapat dipasarkan. Syarikat ini melakukan pelaburan semula yang mengagumkan 30% daripada pendapatan tahunan kembali ke penyelidikan dan pembangunan. Bahagian pendapatan ini sejajar dengan syarikat gergasi industri seperti Pfizer dan menunjukkan komitmen serius untuk pertumbuhan berterusan melalui kepelbagaian penawaran produk. Dengan ramalan ini, syarikat ini secara konsisten mendahului kurva dan mempunyai kemampuan untuk membawa lebih banyak produk ke pasar.

Pendekatan Regeneron untuk pengembangan ubat adalah unik dan mempunyai banyak faedah. Mungkin yang paling penting untuk pendekatan mereka adalah Regeneron Genetics Center, yang dibuka pada tahun 2013 dan telah mengurutkan genom lebih dari 1 juta orang. Karya ini telah menjadikan Regeneron pemegang salah satu pangkalan data genetik terbesar di dunia. Melalui kajian penyelidikan dan persetujuan sukarelawan, Regeneron mengumpulkan maklumat genetik, menganonimkannya, dan kemudian menggunakan perisian analisis mereka untuk melihat sifat genetik. Setelah data dianalisis, syarikat kemudian dapat menggunakan urutan genetik ini dalam penyelidikan ubat mereka. Memahami kepentingan penjujukan genetik pada masa depan pengujian dan pengembangan ubat, Regeneron juga telah bekerjasama dengan pembuat ubat utama seperti Pfizer dan AstraZeneca untuk membiayai inisiatif penyelidikan global yang bertujuan mempercepat dan meningkatkan teknologi penjujukan genetik. Matlamat kolaborasi ini adalah untuk mewujudkan kecekapan dalam penyelidikan, yang menghasilkan lebih banyak kemajuan dalam pengembangan dan penemuan ubat, dan akhirnya, meningkatkan kesihatan manusia.

Tempat Membeli Farmasi Regeneron (MENDAFTAR) Stok

Broker yang kami cadangkan adalah Firstrade.

Firstrade adalah firma pembrokeran dalam talian terkemuka yang menawarkan rangkaian produk dan alat pelaburan yang direka untuk membantu pelabur seperti anda mengawal masa depan kewangan anda. Sejak didirikan pada tahun 1985, Firstrade telah berkomitmen untuk memberikan perkhidmatan bernilai tinggi dan berkualiti.

Menggabungkan teknologi perdagangan proprietari, antara muka pengguna yang sangat intuitif, perkhidmatan pelanggan yang luar biasa dan aplikasi mudah alih, Firstrade menawarkan penyelesaian menyeluruh untuk semua keperluan pelaburan anda.  Firstrade adalah ahli FINRA / SIPC.


Melabur dalam Saham Regeneron Pharmaceuticals (NASDAQ: REGN) Melabur dalam Saham Regeneron Pharmaceuticals (NASDAQ: REGN) Melabur dalam Saham Regeneron Pharmaceuticals (NASDAQ: REGN)
★★★★★ ★★★★★ Ulasan Firstrade

Penilaian Securities.io ditentukan oleh pasukan editorial kami. Formula pemarkahan untuk broker saham mengambil kira banyak faktor, termasuk yuran dan minimum akaun, platform perdagangan, sokongan pelanggan, badan pengawalseliaan, dan pilihan pelaburan.

★★★★★ ★★★★★ M1 Kajian Kewangan

Penilaian Securities.io ditentukan oleh pasukan editorial kami. Formula pemarkahan untuk broker saham mengambil kira banyak faktor, termasuk yuran dan minimum akaun, platform perdagangan, sokongan pelanggan, badan pengawalseliaan, dan pilihan pelaburan.

★★★★★ ★★★★★ Ulasan Public.com

Penilaian Securities.io ditentukan oleh pasukan editorial kami. Formula pemarkahan untuk broker saham mengambil kira banyak faktor, termasuk yuran dan minimum akaun, platform perdagangan, sokongan pelanggan, badan pengawalseliaan, dan pilihan pelaburan.

Bayaran

Komisen Sifar

Bayaran

Komisen Sifar

Bayaran

Komisen Sifar

Minimum Akaun

Tiada

Minimum Akaun

$ 100

Minimum Akaun

Tiada

Promosi

Stok Percuma *

* Lihat laman web untuk maklumat lanjut.

Promosi

Tiada

Promosi

Tiada

Ringkasan

Regeneron adalah syarikat farmasi yang telah membuat komitmen yang tegas untuk melabur dalam penyelidikan dan pengembangan. Melalui komitmen ini, mereka telah menghasilkan sejumlah pendekatan dan kaedah yang unik dalam industri ini. Perkembangan ini telah memungkinkan saluran ubat-ubatan terapeutik terus menerus ke pasaran. Dengan fokus berterusan mereka pada penjujukan genetik sebagai pendekatan untuk pengembangan ubat, peningkatan teknologi dari masa ke masa hanya akan semakin mengukuhkan tempat mereka sebagai salah satu syarikat paling inovatif dalam industri farmasi.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map