Ontologi untuk Menghadiri TOKEN 2049 Semasa Minggu Crypto Asia

Asia Crypto Week adalah minggu dari pelbagai acara yang berfokus pada pendidikan dan pemaju yang disusun secara bebas yang bertujuan untuk memupuk penggunaan secara besar-besaran dengan memberikan maklumat langsung mengenai industri ini. Peminat blockchain dan veteran industri akan datang ke Hong Kong untuk berkongsi pengetahuan dan kisah mereka semasa Asia Crypto Week, memberikan pandangan luar biasa mengenai ekosistem yang semakin besar.

gambar1

gambar2 1

Asia Crypto Week Adalah Acara Cryptocurrency Teratas yang Berlaku pada Separuh Pertama 2019

TOKEN2049, yang akan diadakan di Hong Kong pada 13-14 Mac 2019, adalah acara utama Minggu Crypto Asia.  TOKEN2049 akan menyiasat perjalanan industri blockchain setakat ini, mengatasi sekatan jalan utama dari skalabiliti hingga peraturan dan keadaan semasa dalam perjalanan ke penerapan arus perdana sambil mendidik para usahawan, inovator, dan pelabur mengenai apa yang diharapkan pada tahun-tahun mendatang. Dengan acara 2018 yang habis terjual yang menampilkan Charles Hoskinson dari Cardano, Bitcoin Oracle Vinny Lingham, dan penampilan khas dari robot AI, Sophia, persidangan yang akan datang dijangka akan menjadi dua kali ganda dengan perbincangan panel semua bintang termasuk Charlie Lee, Pencipta Litecoin; Alexander Tkachenko, Ketua Pegawai Eksekutif dan Pengasas VNX Exchange; William Peets, Ketua Pegawai Pelaburan Passport Digital Holdings; Cristian Gil, pengasas bersama GSR; dan Chris Lee, CFO Kumpulan Huobi.

gambar3

Pengasas Ontologi, Li Jun, juga akan mengambil bahagian dalam panel The Decentralized Future: Interoperability and Scalability, di mana dia akan membentangkan rancangan Ontology untuk 2019. Li Jun berkata: “Skalabilitas dan interoperabilitas adalah fokus utama untuk Ontologi pada tahun 2019. Untuk skalabilitas, Sharding ontologi kini sedang dalam pengembangan. Ini adalah penanda aras bagi blockchain, menjadi pelaksanaan sharding pertama yang tidak hanya merangkumi sharding transaksi, tetapi juga sharding rangkaian dan sharding kontrak pintar. Untuk interoperabilitas, kami sedang mengusahakan beberapa inisiatif, termasuk produk penyimpanan yang terdesentralisasi, yang akan membolehkan muat turun P2P berasaskan blockchain di seluruh sistem. “.

Charlie Lee, Pencipta Litecoin, berkata: “Mengingat sokongan luar biasa yang kami terima dari Asia, kami berharap dapat mengadakan perhimpunan masyarakat yang menarik untuk mengucapkan terima kasih kepada penyokong kami dan memberikan pandangan langsung kepada para hadirin mengenai rancangan masa depan Litecoin. Matlamat kami untuk menjadi koin pembayaran yang unggul tidak akan dapat dicapai tanpa sokongan masyarakat yang kuat yang terus kami terima. Itulah sebabnya perjumpaan seperti ini sangat penting kerana kami terus mengembangkan cara baru untuk melibatkan masyarakat, seperti pelancaran rangkaian sukarelawan global kami yang kami umumkan. “

Max Kordek, Presiden Yayasan Lisk mengatakan, “TOKEN2049 berjanji akan menjadi acara yang sangat menggembirakan, dan saya bangga menjadi sebahagian daripadanya. Jumlah individu berbakat dan bersemangat yang hadir, dengan keinginan bersama untuk membina jambatan global di seluruh sektor blockchain, benar-benar memberi inspirasi. TOKEN2049 adalah perayaan sejauh mana ruang telah datang dalam waktu yang singkat dan pasti akan memberi isyarat ke mana komuniti blockchain global menuju ke depan. “

Alexander Tkachenko, Ketua Pegawai Eksekutif dan Pengasas VNX Exchange, berkata: “Menjamu selera bersama salah satu projek terkemuka dalam ekosistem adalah sesuatu yang sangat kami nantikan. Bukan hanya peserta yang akan berpeluang mendengarkan panel berwawasan yang membincangkan pelbagai topik dari penggunaan cryptocurrency secara besar-besaran dan blockchain hingga mendemokrasikan pasaran kewangan tetapi juga akan ada peluang untuk mendengar perkembangan industri dari salah satu perintis sejati di industri pembayaran crypto. “

Mengenai Ontologi:

Ontology adalah projek blockchain awam berprestasi tinggi baru & platform kerjasama amanah yang diedarkan.

Ontologi menyediakan rantaian blok awam berprestasi tinggi baru yang merangkumi rangkaian lejar diedarkan lengkap dan sistem kontrak pintar.

Kerangka blockchain ontologi menyokong sistem blockchain awam dan dapat menyesuaikan rantai blok awam yang berbeza untuk aplikasi yang berbeza. Ontologi menyokong kerjasama di antara rangkaian rangkaian dengan pelbagai kumpulan protokolnya.

Ontologi akan sentiasa menyediakan modul umum mengenai infrastruktur yang mendasari pelbagai jenis senario yang diedarkan, seperti kerangka identiti digital yang diedarkan, protokol pertukaran data yang diedarkan, dan sebagainya. Berdasarkan keperluan senario tertentu, Ontologi akan terus mengembangkan modul umum baru.


Untuk maklumat lebih lanjut, sila lawati: https://ont.io/

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map