Smartee kelihatan mengubah Cara Pelaburan Menyimpan, Menggunakan, dan Mengakses, Aset Digital

Smartee

Smartlands kembali, dengan pengumuman produk baru yang lain. Syarikat yang terkenal di UK telah menggunakan slogan ‘Satu Aplikasi Mesra dan Selamat untuk Semua Wang Anda’ untuk menerangkan apa yang mereka sebut ‘Smartee“.

Langkah pertama yang diambil oleh perkhidmatan baru sering kali menjadi yang paling sukar. Menyedari hal ini, Smartlands telah memutuskan untuk memberi insentif kepada pengguna untuk menjadi pengguna awal Smartee. Mereka melakukan ini dengan menempah 10% saham di Smartee untuk 1 juta pengguna aktif pertama.

Apa yang boleh dibuatnya?

Produk baru ini membawa pelbagai keupayaan. Smartee berfungsi, terutamanya, sebagai dompet untuk menyimpan aset digital dan mata wang FIAT dengan selamat. Selain menyimpan aset tersebut, Smartee juga menawarkan wang tunai kepada pengguna berdasarkan aktiviti mereka.

Apa yang menjadikan tawaran ini lebih menarik adalah kemampuan aplikasi masa depan untuk berfungsi sebagai ‘penasihat robo’ untuk pelabur yang bertauliah. Ciri ini akan mengambil peratusan yang telah ditetapkan dari akaun pengguna, dan secara automatik melaburkan dana ini ke STO yang dihoskan di platform Smartlands (bersama dengan kenderaan pelaburan lain, yang belum diumumkan). Secara semula jadi, pilihan untuk jenis pelaburan, jumlah, dan lain-lain, dapat disesuaikan. Hasilnya adalah portfolio pelaburan peribadi yang dihasilkan secara pasif.

Sudah tentu, kerana peluang ini mewakili penyertaan dalam penjualan / pembelian sekuriti digital, ciri ini hanya terhad kepada pelabur yang diakreditasi; bermaksud pengguna mesti melepasi standard KYC / AML yang diperlukan.

Walaupun fungsi ini belum disiarkan, ini adalah ciri yang akan ditambahkan pada masa akan datang.

Penasihat Robo

Bagi mereka yang tertanya-tanya apa itu ‘robo-advisor’, anda mungkin bukan satu-satunya. Istilah ini biasanya merujuk kepada bentuk pelaburan yang berdasarkan algoritma khusus.

Daya tarikan perkhidmatan sedemikian adalah kemampuan untuk menghilangkan emosi dan bias manusia dari tindakan melabur. Dengan berbuat demikian, yuran perdagangan dapat dikurangkan, dan baki minimum diturunkan / dikeluarkan.

Kekurangan utama, yang orang kaitkan dengan perkhidmatan tersebut, sering kali sama dengan kekuatannya – kurangnya interaksi manusia. Walaupun bayaran mungkin dikurangkan dan bias manusia dihapuskan, jelas terdapat kekurangan interaksi antara manusia. Jauh lebih mudah untuk menjadi berpendidikan, dan memperibadikan portfolio, ketika membuka dialog dengan manusia.

Oleh kerana bayaran yang rendah, dan baki minimum yang rendah biasanya diperlukan, penasihat robo telah membuka pintu untuk melabur untuk banyak peserta pasaran bukan tradisional.

Beberapa penasihat robo yang lebih popular yang melabur di pasaran tradisional termasuk,

Ulasan

Setelah mengumumkan Smartee, Smartlands CMO, Yaroslava Tkalich, meluangkan masa untuk memberi komen. Dia menguraikan pakej insentif mereka dengan menyatakan,

“Smartlands adalah syarikat yang diilhami oleh masyarakat: pelabur kami memiliki hak suara, mereka mendapat suara dalam projek pelaburan yang dikemukakan oleh Smartlands. Kami membina ekosistem Smartee dengan pendekatan komuniti pertama yang sama dan memperuntukkan 6 juta saham ahli (10% daripada keseluruhan ekuiti Smartee) untuk juta pengguna Smartee pertama yang aktif. Untuk mendapatkan kad pembayaran pemilik bersama khas dan mendapatkan 3 (tiga) saham anggota mereka yang pertama, pengguna perlu mendaftar akaun dan lulus KYC. “

Ketua Pegawai Eksekutif Smartlands, Ilia Obraztsov, juga meluangkan masa untuk menjelaskan fungsi masa depan sebagai penasihat robo, yang menyatakan,

“Sebagai pelabur terakreditasi, pelanggan Smartee akan dapat mengkonfigurasi jenis dan ruang lingkup portfolio pelaburan mereka berdasarkan tawaran yang tersedia di Smartlands, dan secara automatik memindahkan, misalnya, 1% dari perbelanjaan harian mereka ke” digital piggy bank “. Ini adalah definisi sebenar pendapatan pasif tanpa kerumitan apabila wang anda hanya bersantai di latar belakang 24 jam sehari bekerja dengan tenang tanpa penyertaan langsung daripada anda. “

Bercakap dengan Arnoldas

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Smartlands, pastikan anda membaca wawancara eksklusif yang kami jalankan dengan Arnoldas Nauseda. Ketika tinggal sebagai CEO pada waktu itu, sejak itu dia beralih ke posisi sebagai Ketua.

Siri Temu ramah – Arnoldas Nauseda, Pengerusi Smartlands

Tanah Pintar

Beroperasi di United Kingdom, Smartlands adalah syarikat yang berpandangan maju, yang telah mengembangkan pelbagai penyelesaian yang dibina di sekitar sekuriti digital. Syarikat ini telah berada di barisan hadapan sektor ini sejak penubuhannya pada tahun 2017.

Ketua Pegawai Eksekutif, Ilia Obraztsov, kini mengawasi operasi syarikat.

Melabur dalam Fractional Ownership di Smartlands – DijelaskanMelabur dalam Fractional Ownership di Smartlands - Dijelaskan

Tonton video ini di YouTube

Dalam Berita Lain

Smartlands mempunyai minggu yang sibuk, kerana mereka mendapati tajuk utama berita kami hanya dua hari yang lalu. Walaupun janji mengenai dompet selamat, yang memudahkan pelaburan automatik dalam STO, adalah idea menarik, perlu ada STO yang dihoskan di tempat pertama. Dengan ini, Smartlands baru-baru ini mula bekerjasama dengan Sotheby’s International Realty. Pasangan ini ingin memanfaatkan banyak harta tanah mewah dalam beberapa bulan akan datang.

Tokenizing Penthouse London dan Greek Island Villas

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
map