Red Swan Berkongsi Dengan Polymath dengan Tokenization $ 2.2B

Firma harta tanah komersial yang berpusat di New York City, Red Swan baru saja menaikkan harga dalam perlumbaan untuk menggabungkan tokenisasi ke pasaran. Minggu ini, firma itu mengumumkan kerjasama baru dengan platform tokenisasi popular, Polymath. Perkongsian itu membolehkan firma tersebut untuk mendapatkan harta tanah bernilai $ 2.2 bilion di seluruh AS. Berita itu menunjukkan semakin matang sektor tokenisasi harta tanah, dan juga, salah satu projek tokenisasi terbesar dan paling bercita-cita tinggi sehingga kini.

Membincangkan manuver, Graeme Moore, ketua tokenisasi di Polymath meluangkan masa untuk bercakap mengenai beberapa usaha tokenisasi sebelumnya yang dilakukan oleh pesaing. Dia menjelaskan bahawa projek-projek ini tidak mempunyai pengalaman sebenar dalam sektor harta tanah. Akibatnya, firma teknologi ini tidak pernah dapat membuat penyelesaian sebenar untuk melayani sektor harta tanah swasta dengan cara yang kondusif untuk pertumbuhan.

Jumlah Pengalaman Pasaran

Secara khusus, Moore memetik percubaan oleh Harbour di mana syarikat itu terpaksa mengabaikan strategi setelah masalah dokumen mulai mengganggu projek ini. Juga, dia menunjukkan dua kegagalan tokenisasi utama yang lain dari dua tahun terakhir, iaitu Kelancaran dan projek Propellr. Kedua-dua projek bercita-cita tinggi ini berusaha untuk mengaut dana harta tanah berjuta-juta. Malangnya, kedua-duanya berhenti secara senyap setelah komplikasi menjadikan konsep tidak dapat dilaksanakan.

Menurut dokumen syarikat, Red Swan akan menyediakan saham bernilai $ 780 juta untuk pelabur bertauliah melalui pra-penjualan. Setelah selesai, firma itu akan meneruskan harta tanah tambahan $ 4 bilion yang kini sedang dalam perancangan tokenisasi. Yang penting, $ 2.2 bilion mewakili saham dalam 16 harta komersial Kelas A yang berbeza. Hartanah ini terletak di seluruh AS. Khususnya, Austin dan Houston, Texas, Brooklyn, NY, Oakland, California, dan Ontario, Kanada.

Angsa Merah – Berjaya Jika Orang Lain Gagal

Red Swan percaya bahawa ia mempunyai apa yang diperlukan untuk berjaya di mana persaingan gagal. Pertama, para eksekutif menunjukkan bahawa syarikat itu adalah firma harta tanah komersial dan bukan kumpulan teknologi lain. Kedua, syarikat mempunyai kedudukan untuk memastikan konsepnya dapat masuk ke pasaran tepat pada waktunya.

Red Swan Ventures melalui Laman Utama

Red Swan Ventures melalui Laman Utama

Yang penting, Red Swan berhasrat untuk menyimpan dana pelabur dalam escrow sehingga tarikh pengedaran pada pertengahan April. Pada masa ini, syarikat itu berharap dapat mendapat persetujuan daripada Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa A.S. sebagai penasihat pelaburan berdaftar. Pelesenan ini akan membolehkan syarikat menguruskan aset untuk pelabur yang bertauliah maju.

Polymath – Peneraju Industri

Sebaliknya, Polymath menyediakan semua aspek teknikal tokenisasi. Langkah-langkah ini merangkumi tokenisasi sifat, memprogram kontrak pintar, dan menjaga integriti platform. Polymath diiktiraf sebagai peneraju dalam sektor tokenisasi. Akibatnya, Red Swan membuat lorong yang kuat ketika memutuskan untuk bekerjasama dengan firma itu. Menurut laporan, Polymath menandakan harta tanah dengan menggunakan protokol ST-20 asalnya. Token ST-20 ini akan diletakkan di dalam dompet digital yang disimpan oleh Prime Trust sehingga tarikh pengedarannya. Selain itu, dana ini diinsuranskan hingga $ 1 bilion.

RedSwan melalui Twitter

RedSwan melalui Twitter

Yang penting, eksekutif menyatakan bahawa syarikat itu berhasrat untuk mengeluarkan token pada platform blockchain perusahaan eksklusif dalam masa terdekat. Berita ini menyoroti kebimbangan yang semakin meningkat mengenai penggunaan rantaian awam di pasaran STO. Baru-baru ini, pelbagai platform, termasuk Polymath, menukar token mereka dari Ethereum, beralih ke blok block proprietari, dengan menyebutkan kebimbangan mulai dari skalabilitas, hingga ke, pelombong di negara yang diluluskan yang menyetujui transaksi.

Nwokedi juga berbicara mengenai keinginan untuk membantu pelabur perkhidmatan dengan tahap pendanaan antara $ 500,000 hingga $ 10 juta. Dia menyatakan bahawa pada masa ini, pelabur ini mesti berurusan dengan projek bertaraf kelas rendah yang lebih berisiko. Dia percaya bahawa pendekatan Red Swan dapat membawa para pelabur ini mengakses harta tanah mewah utama dengan cara yang sebelumnya tidak dapat dibayangkan.

Peranan Red Swan

Sebagai sebahagian daripada peranannya dalam projek tokenisasi, Red Swan akan menangani semua urusan berkaitan harta tanah. Tindakan ini merangkumi menilai harta tanah, menilai pasaran dan menjual hartanah apabila tiba masanya. Memandangkan banyak pengalaman pasaran langsung yang dimiliki syarikat, tugas-tugas ini tidak boleh terlalu sukar. Pada masa ini, Red Swan mempunyai lebih daripada 30,000 pelabur terakreditasi di platformnya. Menurut dokumen syarikat, platform mengambil sebahagian kecil ekuiti yang dikeluarkan. Sekiranya hanya sebilangan kecil pengguna ini memanfaatkan penawaran baru firma itu, syarikat akan membuat pendapatan yang besar.

Lebih banyak kecairan di ruang

Aspek penting lain yang perlu dipertimbangkan mengenai projek tokenisasi Red Swan adalah hakikat bahawa syarikat membuka kecairan yang sebelumnya tidak dapat dicapai di pasaran. Sebagai contoh, Red Swan membenarkan pemilik harta tanah menandakan 90% ekuiti bersih yang mendasari harta tanah. Sebagai perbandingan, bank tempatan anda hanya akan membenarkan anda menggunakan 50% ekuiti harta tanah.

Tokenization di Pasaran Harta Tanah – Tidak dapat dielakkan

Tokenisasi sektor harta tanah global menyediakan pasaran dengan banyak faedah utama berbanding amalan pasaran tradisional yang ada sekarang. Untuk satu, sifat token boleh dijual kepada khalayak global. Token keselamatan jauh lebih senang dibeli dan dipindahkan berbanding pelaburan harta tanah langsung.

Selain itu, tokenisasi menurunkan tahap kemasukan bagi pelabur yang ingin mengambil bahagian dalam pasaran. Dalam beberapa keadaan, pelabur boleh mengambil bahagian dalam STO harta tanah token dengan harga hanya $ 100. Oleh itu, tokenisasi membawa modal baru terus ke pasaran. Red Swan mengambil konsep ini selangkah lebih jauh kerana kumpulan ini memiliki rangkaian pengusaha harta tanah yang besar. Senarai pelabur terakreditasi syarikat yang mengagumkan pasti akan meningkatkan peluang pasaran baru ini ke tahap seterusnya.

Red Swan – Permainan Telah Berubah

Red Swan telah memajukan pasaran harta tanah global dengan manuver ini. Langkah seterusnya syarikat akan menentukan banyak tempo pasaran dalam beberapa bulan akan datang. Anda boleh melihat sejumlah firma harta tanah besar lain bergabung dalam tindakan tersebut setelah Red Swan mula mendedahkan pendapatannya. Buat masa ini, pasaran harta tanah baru mendapat peningkatan besar.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me