Peta Jalan Stratis Tetap Mengikuti 2019 dengan Pelancaran STO Platform

Platform STO

Hari ini adalah hari besar bagi salah satu syarikat ‘Blockchain-as-a-Service (BaaS) paling popular di sekitar – Stratis. Setelah berbulan-bulan pembangunan, syarikat telah diumumkan pelancaran platform STO yang mereka jangkakan.

Berita pelancaran telah menyebabkan kenaikan harga token syarikat juga. Pada masa penulisan, dengan STRAT adalah BTC hampir 10% pada hari itu.

ciri-ciri

Walaupun platform STO dilengkapi dengan baik, dan bersedia untuk mula menjadi tuan rumah penawaran token berdasarkan A.S., Stratis telah meluangkan masa untuk mengetengahkan tiga ciri utama penawaran mereka. Berikut ini adalah petikan dari siaran mereka, yang menerangkan mengenai sorotan ini:

  • Harga masa nyata
  • Platform ini menerima pembayaran dalam mata wang fiat (USD) dan cryptocurrency (BTC dan STRAT). Ia menggunakan data mata wang dari pelbagai penyedia untuk memastikan bahawa peserta STO mendapat keuntungan dari harga token masa nyata.
  • Penerbitan token berdasarkan ID
    • Platform ini membuat ID pengguna unik yang membolehkan pentadbir STO memperakui token dengan amanah dan selamat sebaik sahaja seseorang membuat pertukaran wang. Sistem berasaskan ID ini memastikan pematuhan dengan undang-undang KYC dan AML.
    • Platform berasaskan dompet untuk keselamatan tambahan
      • Stratis menggunakan dompet deterministik hierarki dan bukannya kontrak pintar autonomi untuk menambahkan lapisan kuasa dan keselamatan tambahan.
      • Peralihan ICO

        Stratis telah menunjukkan bahawa platform STO mereka yang baru diumumkan adalah spin-off dari platform ICO mereka. Kedua-duanya dibina dengan / menggunakan C # dan.NET Core, sementara platform STO mengintegrasikan kemampuan KYC dan AML yang diperlukan untuk tetap mematuhi peraturan semasa yang dikenakan SEC mengenai sekuriti.

        Dengan syarikat yang mengulas, khususnya, mengenai pematuhan dengan SEC, jelas bahawa pelancaran platform ini diarahkan untuk membuat nama yang lebih besar untuk Stratis di Amerika Syarikat.

        Peralihan fokus dari, hanya, ICO ke termasuk STO adalah yang penting. Sayangnya, pada saat Stratis dapat mengembangkan dan melancarkan platform ICO mereka, penyertaan pelabur dalam acara seperti itu semakin merosot. Dengan banyak yang mengiktiraf STO sebagai pengganti masa depan untuk acara penjanaan modal seperti itu, dan dengan tahun 2020 dijangka menjadi tahun besar bagi sektor ini, berita ini pasti positif bagi Stratis.

        Contoh sempurna pengiktirafan peralihan ini dapat dilihat dalam tindakan syarikat yang berafiliasi langsung dengan Stratis – Gluon. Penyedia pasaran automotif ini pada awalnya dijadualkan menjadi ICO perdana yang diadakan melalui Stratis. Seiring berjalannya waktu, menjadi jelas bahawa untuk memastikan acara penjanaan modal yang berjaya, penawaran token perlu disusun sebagai STO. Maju cepat hingga hari ini, dan ketika mereka akan memulai platform ICO, Gluon dijadwalkan menjadi STO perdana yang diadakan melalui Stratis.

        Pelancaran Dompet

        Hanya beberapa jam selepas pelancaran platform STO mereka, Stratis juga diumumkan pelancaran dompet mudah alih mereka.

        Ini adalah keluaran penting, di samping platform STO, kerana dompet tersebut menyokong token utiliti syarikat, ‘STRAT’. Token ini adalah salah satu daripada tiga kaedah pembayaran yang dapat digunakan dalam platform STO – keputusan yang pasti akan membuat pemegang token gembira.

        Walaupun dompet ini hanya tersedia pada peranti android, syarikat menunjukkan bahawa, dalam beberapa minggu mendatang, pengguna IOS akan mendapat akses.


        Ulasan

        Setelah mengumumkan pelancaran platform STO mereka, Ketua Pegawai Eksekutif Stratis, Chris Trew, meluangkan masa untuk berkongsi pendapatnya. Dia menyatakan,

        “Kami gembira dapat melancarkan platform STO kami, salah satu tonggak penting dalam Roadmap Pembangunan 2019 kami. Platform STO membina fungsi platform Stratis ICO dengan penambahan beberapa ciri baru yang memenuhi syarat peraturan yang ketat yang diperlukan untuk menjalankan STO. Platform STO kami sangat selamat, fleksibel dan berskala, memudahkan perniagaan dari pelbagai saiz untuk mengumpulkan wang melalui pengagihan aset mereka. “

        Stratis

        Ditubuhkan pada tahun 2016, Stratis adalah syarikat yang berpusat di UK yang pakar dalam penyelesaian blockchain. Sejak dilancarkan, pasukan di Stratis telah mengembangkan pelbagai produk, dengan tujuan untuk menjadikan ‘blockchain sederhana’. Beberapa di antaranya termasuk platform ICO, kontrak pintar, dompet mudah alih, dan banyak lagi.

        Ketua Pegawai Eksekutif, Chris Trew, kini mengawasi operasi syarikat.

        Dalam Berita Lain

        Pengumuman, yang memperincikan pelancaran platform STO yang dibincangkan di sini hari ini, bukanlah satu yang mengejutkan kami. Beberapa bulan yang lalu, kami melaporkan penambahan pelancaran ini ke peta jalan Stratis 2019. Lihat artikel untuk mengetahui lebih lanjut mengenai bagaimana Stratis berada di tempat mereka sekarang.

        Peta Jalan Stratis Menunjukkan Sokongan untuk Penawaran Token Keselamatan

        Mike Owergreen Administrator
        Sorry! The Author has not filled his profile.
        follow me
        Like this post? Please share to your friends:
        Adblock
        detector
        map