Pelaburan Stellar dalam DSTOQ dalam Tawaran untuk Membawa Token Keselamatan ke Pasaran Baru

Dilaburkan

Baru-baru ini diumumkan bahawa DSTOQ telah menerima pelaburan yang memberangsangkan dari Stellar Development Foundation (SDF).

Ini menandakan pelaburan perdana melalui ‘dana perusahaan’ SDF – dana yang dibina untuk mengenal pasti, dan mendorong pertumbuhan, dalam kes penggunaan berdasarkan Stellar. Dana ini pada mulanya terdiri daripada 10 bilion XLM (token asli Stellar), sebelum mereka bekerjasama dengan DSTOQ.

Kes penggunaan yang dikemukakan oleh DSTOQ, yang menarik perhatian SDF, adalah platform berasaskan blockchain mereka yang dibina untuk menyediakan ‘pelaburan yang dapat diakses dan berpatutan’. Ini dilakukan melalui platform yang memberikan akses kepada, bukan hanya stok tradisional, tetapi juga token keselamatan berpotensi tinggi.

$ 715,000

Pelaburan khusus ini terdiri daripada XLM bernilai $ 715,000. Penting untuk diperhatikan bahawa dana yang dikeluarkan melalui dana perusahaan tidak mewakili hibah, melainkan pelaburan yang benar. Oleh itu, SDF menyatakan bahawa, “Pelaburan dan pengambilalihan langsung akan memberi SDF pengaruh khusus terhadap penerima dana.”

Kemasukan Kewangan

Sesuatu yang membezakan perkembangan ini adalah etos asas yang ditunjukkan oleh DSTOQ. Walaupun banyak syarikat yang terlibat dengan usaha berasaskan blockchain terbiasa dengan idea untuk memfasilitasi penerapan institusi, DSTOQ telah meletakkan pandangan mereka pada kesamaan ekonomi.

Hasilnya, DSTOQ mempunyai fokus yang kuat pada pasaran baru. Dalam pengumuman mereka, SDF dan DSTOQ mencatat pasaran tertentu di mana mereka berharap dapat mempengaruhi perubahan positif. Ini termasuk,

  • Vietnam
  • Afrika Selatan (tanpa pertumbuhan Afrika masa depan)
  • Amerika Selatan
  • Asia

Ulasan

Setelah mengumumkan pelaburan Stellar Development Foundation di DSTOQ, wakil dari setiap pihak meluangkan masa untuk memberi komen. Berikut adalah apa yang mereka katakan mengenai perkara itu.

Denelle Dixon, Ketua Pegawai Eksekutif Stellar Development Foundation, menyatakan,

“Di SDF, kami berusaha untuk membuka potensi ekonomi dunia dengan membuat wang menjadi lebih lancar, pasaran lebih terbuka, dan orang lebih berkuasa. Fokus tajam DSTOQ pada pelaburan rentas sempadan dan pendekatan unik mereka untuk membantu orang di pasaran baru muncul untuk mendapatkan akses ke peluang pelaburan di luar negara berbicara secara langsung dengan misi kami di SDF. Bersama-sama, kami berharap dapat meningkatkan kehidupan berjuta-juta orang sekaligus mewujudkan peluang perniagaan baru yang menarik. “

Craig Mc Gregor, Ketua Pegawai Eksekutif DSTOQ, menyatakan,


“Kami bersyukur atas suara keyakinan SDF dan sokongan berterusan terhadap visi bersama kami untuk membangun dan memperbaiki sistem kewangan global. Bersama-sama, DSTOQ dan SDF bertujuan untuk meningkatkan kemasukan kewangan di pasaran yang sangat memerlukan akses yang lebih baik ke produk global. Sudah sekian lama pasaran ini diabaikan – kami berharap dapat mengubahnya dengan teknologi yang menarik ini. “

Acara serupa

Hari-hari ini, nampaknya syarikat-syarikat dengan platform yang penuh dengan teknologi yang menjanjikan, yang membuka kemungkinan baru bagi bakal pelabur, semuanya menjadi kemarahan. Kami telah membincangkan pelaburan Stellar di DSTOQ di sini hari ini, dan baru-baru ini kami membincangkan peristiwa serupa, kerana ENAM melabur / bekerjasama dengan Omniex.

Walaupun masing-masing perkembangan berkisar pada penerapan aset digital, mereka berbeza dalam pendekatan mereka, seperti yang telah dibahas sebelumnya. Sementara Stellar dan DSTOQ mengarahkan pekerjaan mereka ke arah membangun pasaran, SIX dan Omniex telah mensasarkan penerapan institusi.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai kedua syarikat ini, dan pendekatannya yang berbeza-beza, pastikan untuk membaca artikel berikut.

‘ENAM’ Memperoleh Kepentingan dalam Platform Pelaburan Berbasis Crypto

Hebat

Dibangun sebagai blockchain sumber terbuka, Stellar telah berjaya menjadi salah satu rangkaian yang paling popular sejak dilancarkan pada tahun 2015. Rangkaian ini telah diterima pakai melalui banyak jalan, yang mengakibatkan pengembangan komuniti pendukung yang gagah. Ini memberikan kemampuan untuk memulai usaha baru, seperti Stellar Enterprise Fund, yang digunakan dalam berita yang dibahas di sini hari ini.

Jed McCaleb, Cofounder of Stellar, mengambil kesempatan untuk mengomentari penggunaan teknologi mereka untuk menyokong penyertaan kewangan. Dia menyatakan,

“DSTOQ membuat pasaran dapat diakses ke geografi baru, menghubungkan infrastruktur global dunia dengan cara yang menarik dan inovatif. Kami sangat gembira melihat syarikat-syarikat seperti DSTOQ membawa kes penggunaan teknologi kami ke tahap seterusnya. “

DSTOQ

Ditubuhkan pada tahun 2016, DSTOQ mengekalkan operasi di Berlin dan Liechtenstein. Syarikat ini terutama beroperasi sebagai pertukaran yang dikawal selia, yang menawarkan kemampuan pelanggan untuk melabur dalam pelbagai instrumen kewangan – seperti saham, bon, ETF, dan banyak lagi.

Ketua Pegawai Eksekutif, Craig Mc Gregor, kini mengawasi operasi syarikat.

Dalam Berita Lain

Berita hari ini bukan kali pertama kita melihat penggunaan Stellar, berkaitan dengan sekuriti digital. Artikel berikut menjelaskan beberapa peristiwa sebelumnya, kerana platform popular, Smartlands dan Wevest, menyertai pesta Stellar pada tahun 2019.

Smartlands Melancarkan Dompet Bertenaga Stellar yang Menyokong Token Keselamatan

Stellar Chosen by Wevest for Security Token Offering Platform

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map