Elio Motors – Mengubah Kursus

Mengubah Kursus Pengangkutan dengan Elio MotorsMengubah Kursus Pengangkutan dengan Elio Motors

Tonton video ini di YouTube

Siapa Elio Motors?

Elio Motors adalah pengeluar kenderaan yang berpusat di Amerika Syarikat. Mereka adalah sebuah syarikat yang ingin menggunakan semula industri automotif Amerika Utara dengan tahap kepintaran yang tidak dapat dilihat pada zaman.

Syarikat ini telah menarik perhatian peminat kenderaan automatik selama beberapa tahun terakhir dengan menggoda produk unggulan mereka yang sudah lama dinantikan. Dengan kejayaan syarikat yang menghasilkan Elio Motors mengumpulkan dana yang besar hingga kini, syarikat kini ingin menjadi tuan rumah STO, dan mengumpulkan dana yang diperlukan terakhir untuk mendorong produk mereka menjadi produksi.

Apa masalahnya?

Rata-rata pekerja di Amerika Utara menjalani gaya hidup yang sibuk. Ini bermaksud bekerja berjam-jam, dan malangnya, jangka masa yang panjang di kenderaan yang pergi dan balik dari tempat kerja. Dalam dekad yang lalu, masa perjalanan komuter meningkat untuk jangka masa yang lama. Perjalanan yang panjang ini menyebabkan sejumlah besar bahan bakar tambahan dibelanjakan oleh setiap pengguna.

Masa perjalanan yang panjang ini bukan sahaja menyedihkan bagi individu yang terpaksa menahannya, tetapi juga untuk persekitaran. Kami telah melihat pemerintah menetapkan hal-hal seperti jalur HOV (High Occupancy Vehicle) dalam usaha mengurangkan kesesakan lalu lintas, dan pencemaran. Walau bagaimanapun, ini tidak cukup untuk mengurangkan masalah yang dihadapi.

Punca besar masalah adalah jenis kenderaan yang ditawarkan oleh pengeluar. Terdapat kekurangan produk berpatutan yang bertujuan untuk pengguna biasa. Sama ada komuter memilih untuk menggunakan kereta kecil, motosikal, dan lain-lain, mereka terus terpaksa berkorban. Pengorbanan ini datang dalam bentuk keselamatan, harga pembelian, kecekapan bahan bakar, dan banyak lagi. Rakyat Amerika Utara memerlukan kenderaan yang selamat, berpatutan, cekap, dan dapat disesuaikan, semuanya pada masa yang sama.

Bagaimana mereka akan menyelesaikannya?

Elio Motors telah menyedari masalah ini dicatat, dan pada tahun 2012 mereka berupaya untuk mengatasi masalah tersebut. Sejak masa itu, syarikat telah menghasilkan kenderaan prototaip yang siap untuk pengeluaran. Digelar sebagai ‘The Ultimate Commuter Vehicle’, motor Elio telah menamakan produk unggulan ini sebagai ‘E1C’.

Elio Motors merangkumi apa yang dirasakannya hilang di dalam kereta komuter hari ini, dan menjadi tanda bagi setiap dengan persembahan mereka.

  • Kecekapan Bahan Bakar
  • E1C akan mempunyai 49mpg City / 84mpg Hwy
  • Keselamatan
    • Dilengkapi sepenuhnya dengan peralatan standard hari ini seperti beg udara, ABS, zon penghancur, dll.
    • Dibuat di Amerika Syarikat
      • Oleh kerana ini adalah kenderaan yang disasarkan ke pasar A.S., syarikat telah memastikan 90% kenderaan tersebut bersumber dari A.S. Pengeluaran kenderaan ini dijangka akan menghasilkan lebih dari 1500 pekerjaan di A.S..
      • Kesanggupan
        • Rata-rata pengguna tidak mampu membeli kenderaan mahal hanya untuk perjalanan. Inilah sebabnya mengapa E1C hanya berharga $ 7,450, sehingga dapat diakses ke pasar yang luas.
        • Walaupun syarikat telah mengumpulkan wang pada masa lalu, mereka ingin melakukannya sekali lagi. Kali ini Elio Motors akan menjadi tuan rumah STO yang akan datang. Penjualan akan diawasi oleh JonesTrading. Selepas tempoh penguncian mandatori, syarikat telah menyatakan bahawa perdagangan di pasaran sekunder akan tersedia di platform tZero. Ini tidak menghairankan kerana syarikat telah menerima pelaburan dan sokongan penuh pengasas tZero, Patrick Byrne.

          Semasa penjualan ini, pelabur bertauliah yang berada di Amerika Syarikat dapat membeli token keselamatan yang dikenali sebagai ElioCoin. Token ini mewakili bahagian langsung dalam syarikat itu sendiri. Maklumat lengkap mengenai cara kerja token belum dikeluarkan. Maklumat ini akan diberikan kepada mereka yang berminat setelah penutupan penjualan peribadi mereka sekarang.


          Pasukan?

          Berikut adalah beberapa orang yang bertugas di Elio Motors. Individu ini berharap dapat melihat E1C meninggalkan barisan pengeluaran menjelang 2019.

          Paul Elio – Ketua Pegawai Eksekutif

          Tim Andrews – VP Pemasaran

          Michael Bolas – Pengarah Kejuruteraan

          Spencer Lott – Pengawal Korporat

          Apa yang akan datang?

          Dengan minat dan keperluan yang tinggi sepanjang masa untuk produk seperti E1C, langkah penting seterusnya bagi syarikat adalah pelaksanaan terakhir. Elio Motors telah menyelesaikan beberapa pusingan pembiayaan pada masa lalu, sehingga mereka mencapai tahap seperti sekarang. Setelah menyelesaikan STO mereka yang akan datang, syarikat harus berada dalam kedudukan untuk membolehkan mereka akhirnya memenuhi lebih dari 65,000 pra-pesanan mereka untuk produk.

          Seperti mana-mana tanda keselamatan, ElioCoin akan mendapat keuntungan daripada faedah blockchain. Ini bermaksud bahawa pelabur berpotensi akan memperoleh kecairan dan ketelusan pegangan mereka yang belum pernah terjadi sebelumnya. Dengan faedah ini, syarikat seharusnya dapat memenuhi matlamat mereka untuk mengumpulkan $ 25,000,000 melalui STO dengan relatif mudah.

          Untuk mengetahui perincian mengenai projek ini, sila lihat halaman Penyenaraian Token Elio Motors kami.

          Mike Owergreen Administrator
          Sorry! The Author has not filled his profile.
          follow me
          Like this post? Please share to your friends:
          Adblock
          detector
          map