Rantai OKEx & OKEx DEX – Ekosistem DeFi yang Revolusioner

Teknologi blockchain adalah infrastruktur revolusioner internet dan telah mencapai puncaknya yang belum pernah terjadi sebelumnya. Pada era blockchain, bank pusat di seluruh dunia bereksperimen dengan teknologi tersebut, dan banyak inovasi seperti Libra muncul. Teknologi peer-to-peer yang terdesentralisasi ini bukan hanya kemajuan teknologi, tetapi akan membentuk semula ekonomi global seperti yang dilakukan oleh internet.

Di OKEx, kami percaya teknologi blockchain akan menjadi infrastruktur asas dan pemangkin kejayaan manusia seterusnya. Memanfaatkan pembangunan desentralisasi global, kami cuba mendorong batasan-batasan dari apa yang menentukan pertukaran kripto dan apa yang dapat dibawa ke pasaran. Pada bulan April 2019, kami mengumumkan bahawa kami mengembangkan blockchain kami sendiri – OKExChain, untuk menyumbang kepada masyarakat dengan aplikasi kami yang terdesentralisasi.

Visi OKExChain

OKExChain adalah blockchain terdesentralisasi yang dirancang untuk menjadi asas untuk aplikasi komersial berasaskan blockchain berskala besar. Kami ingin membina rangkaian terbuka yang terdesentralisasi dan terbuka yang memberi kuasa kepada setiap nod yang mengambil bahagian, supaya pengguna dapat melepaskan dan mengendalikan aplikasi terdesentralisasi secara bebas, mengeluarkan cryptocurrency mereka sendiri, membuat pasangan perdagangan, dan berdagang secara bebas. Teknologi rentas rantai yang terlibat adalah kunci untuk mencapai misinya.

Melalui modul rentas rantai, pengguna dapat berkongsi nilai dan senario aplikasi teknologi blockchain, pengguna dan kes penggunaan dihubungkan bersama untuk mencapai pembangunan ekosistem dan sistem tambah nilai yang mudah dan pantas.

Kelebihan Teknikal OKExChain

OKExChain bertujuan untuk membawa tahap kebebasan baru bagi peniaga dan pengguna yang ingin membuat pertukaran terdesentralisasi mereka sendiri. Dibangunkan dengan rakan ekosistem yang diketuai oleh OKExChain dalaman dan luaran, OKExChain menyokong pembangunan selari pelbagai rantai yang dapat mempercepat proses pembangunan dan menyokong pelancaran aplikasi berskala besar. Walaupun aplikasi tunggal dapat dikembangkan oleh banyak pihak pada waktu yang sama, aplikasi ini dapat memupuk persaingan dalaman yang jinak bagi produk untuk melaksanakan kemas kini secara berkala, sehingga meningkatkan pengalaman pengguna sebagai hasilnya.

Pengembangan data dalam rantaian adalah satu lagi ciri unik OKExChain. Data pada rantai dipisahkan menjadi 3 lapisan: data blok, data operasi, dan data di luar rantai; dan mereka mengekalkan kelebihan teknologi blockchain – tidak dapat dipulihkan, dan bebas gangguan. Melalui algoritma pengiraan on-chain khas, hanya data operasi yang disimpan sehingga dapat menurunkan jumlah data yang dihantar ketika sejumlah besar data perlu mencapai kata sepakat. Ini dapat meningkatkan kecekapan operasi rantaian awam dengan berkesan sekaligus mengurangkan kos dok data di luar rangkaian.

OKEx DE yang tidak dipercayai dan telusX

Selain dari OKExChain, kami melancarkan OKEx DEX, pertukaran terdesentralisasi yang terbuka, inklusif dan selamat yang membolehkan pengguna mempunyai kawalan yang lebih baik terhadap aset mereka sendiri dan menguruskannya dengan bebas.

Sebagai aplikasi DeFi pertama di OKExChain, OKEx DEX bertujuan untuk mewujudkan persekitaran perdagangan terdesentralisasi kewangan tanpa perlindungan dan tanpa sempadan untuk memastikan keselamatan aset, supaya pemain industri yang berbeza dapat mengambil bahagian dalam perdagangan crypto dengan ketelusan rantai penuh.

Memanfaatkan alat hebat ini untuk membina DEX mereka sendiri di OKExChain, pengguna akan mempunyai kawalan penuh ke atas aset mereka dan dapat menyesuaikan aset dan pasangan perdagangan apa yang ingin mereka senaraikan; penyelesaian keuntungan masa nyata setiap hari untuk memastikan pengalaman dan kecairan perdagangan yang lebih baik; dan akses ke rekod perdagangan yang telus di OKExChain juga.

Segitiga OKExChain-OKB-OKT

Sebagai tanda asli ekosistem OKEx, OKB telah mencapai kejayaan besar sejak kelahirannya, mencapai tahap tertinggi sepanjang masa pada USD 5.9 pada Februari 2020. Setelah pelancaran blockchain kami sendiri, kami akan memindahkan OKB ke mainnet OKExChain dalam masa terdekat masa depan untuk memperluaskan aplikasi ekologi token, dan kami akan membakar sejumlah 700 juta OKB yang belum diterbitkan melalui skema beli balik dan bakar. Dengan peredaran yang berkurang, kami yakin OKB akan terus meningkat tinggi setiap hari.


Sebagai salah satu token asli di OKExChain, OKB akan terbuka untuk diperdagangkan di OKEx DEX dan memanfaatkan persekitaran terbuka dan tidak percaya pada rantaian untuk berhubung dengan pengguna bursa dan pasangan perdagangan yang terdesentralisasi yang dibina di platform. OKT, token asli lain yang dikeluarkan pada blok genesis dan blok nod OKExChain, akan dipetakan 100% kepada pemegang OKB mengikut pegangan mereka. OKT dan OKB tidak dapat dipisahkan di OKExChain, mereka akan saling berkaitan untuk memupuk perkembangan ekologi OKExChain.

Testnet OKExChain

Penantian sudah berakhir – hari ini, kami dengan gembira mengumumkan bahawa OKExChain sedang disiarkan!

Untuk mengoptimumkan prestasi testnet OKExChain sebagai infrastruktur asas dalam bidang desentralisasi, semua pengguna dijemput untuk merasakan kehebatan OKExChain. Pengguna yang mengambil bahagian juga dapat menerima koin testnet OKT percuma!

Cara memasang OKExChain: https://okexchain-docs.readthedocs.io/zh_CN/latest/getting-start/install.html

Testnet OKT: https://www.okex.com/dex-test

Alamat DEX & panduan: https://okexchain-docs.readthedocs.io/zh_CN/latest

Tuntut OKT percuma anda: https://www.okex.com/activities/pro/drawdex

Ikuti OKEx pada:

Laman web: https://www.okex.com

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map