Cara Membeli Vechain (VET)

VeChain (VET) adalah salah satu blockchain pertama yang dibina secara eksklusif untuk memenuhi keperluan pelanggan peringkat perusahaan. Pemaju di sebalik projek berusaha meningkatkan rantaian bekalan dan pengurusan kitaran hidup produk melalui penggunaan teknologi lejar diedarkan (DLT). Yang penting, platform ini menawarkan kepada pengguna pelbagai fungsi baru yang menjadikannya ideal untuk perniagaan yang ingin meningkatkan protokol rantaian bekalan dan proses perniagaan. Sila kunjungi panduan Investing in VeChain kami untuk mengetahui lebih lanjut.

Kami menyenaraikan 3 broker teratas yang menawarkan kemampuan untuk membeli VeChain (VET) dengan kad kredit atau kad debit.

Binance

Binance adalah salah satu pertukaran cryptocurrency terbesar dan paling terkenal di dunia. Keuntungan membeli VeChain di sini adalah anda mendapat keuntungan daripada yuran pertukaran yang lebih rendah daripada bursa saingan, dan kecairan yang meningkat membolehkan anda membeli dan menjual dengan cepat untuk memanfaatkan berita yang bergerak di pasaran.

Baca Ulasan Binance kami atau lawati Binance.

Gunakan Kod Diskaun: EE59L0QP untuk pulangan tunai 10% dari semua yuran perdagangan.

Kraken

Kraken adalah salah satu nama yang lama untuk pertukaran cryptocurrency yang beroperasi di industri.

Dari awal yang sederhana, mereka kini telah menjadi salah satu nama yang paling dikenali di ruang ini yang menawarkan banyak pilihan aset untuk diperdagangkan termasuk VeChain.

Kos perdagangan adalah kompetitif dengan bursa lain dan mereka terus berkembang kini menawarkan perdagangan niaga hadapan dan margin.

Baca Ulasan Kraken kami atau lawati Kraken.

Bittrex

Bittrex adalah pertukaran lain yang kini membolehkan anda membeli dan berdagang VeChain (VET). Bittrex adalah pertukaran cryptocurrency terkemuka yang menyediakan pilihan cryptocurrency seluas-luasnya, mereka terkenal di industri ini sebagai salah satu daripada beberapa pertukaran yang tidak mengenakan yuran penyenaraian untuk projek yang berbeza, dan mempunyai reputasi integriti.

Baca Ulasan Bittrex kami atau lawati Bittrex.


Apa itu VeChain (VET)?

VeChain adalah projek blockchain sumber terbuka, yang berfokus pada mengganggu rantaian bekalan dan operasi perusahaan. Pembangun pada projek ini melancarkan blockchain yang dibina khas pada tahun 2018, bertajuk ‘VeChainThor Blockchain’, yang mampu melaksanakan kontrak pintar.

Apa yang dilakukannya?

VeChain memungkinkan pemindahan nilai yang cepat dan telus, melalui penggunaan teknologi blockchain. Tambahan pula, rangkaian atributnya yang unik memungkinkan kontrak pintar yang kompleks dapat dilaksanakan. Ciri-ciri ini memungkinkan untuk blockchain berfungsi sebagai sistem pembayaran, selain lejar data yang terdesentralisasi – berpotensi menggantikan sistem yang dibahagikan secara tradisional.

Bagaimana VeChain (VET) berfungsi?

Rangkaian VeChain berfungsi melalui penggunaan sistem dual token.

VET – Sebagai nadi sistem VeChain, token VET digunakan sebagai kaedah untuk memindahkan nilai antara pihak.

VTHO – Token ini digunakan bersama dengan VET semasa pemindahan nilai. Token VTHO berfungsi dengan cara yang sama seperti ‘gas’ di blockchain Ethereum – mendorong transaksi.

Token ini berfungsi pada Blockchain VeChainThor, dengan persetujuan dicapai melalui penggunaan protokol ‘Proof-of-Authority (PoA)’. PoA adalah variasi Proof-of-Stake, yang menggabungkan sistem kelulusan blok, yang dikendalikan melalui pihak pusat. Ini menghilangkan keupayaan untuk blok dibuat tanpa nama – ciri utama dengan blockchain ditujukan kepada perusahaan.

Pembangunan yang diunjurkan?

Penyertaan pembangun dalam VeChain agak tinggi, berbanding dengan kebanyakan projek. Semasa masih berjalan, berikut adalah beberapa peningkatan yang diharapkan dapat dilaksanakan di VeChain pada tahun-tahun mendatang.

  • Kebolehoperasian
  • Tanpa Nama

Ideologi yang mendasari?

Yayasan VeChain telah, pada masa lalu, memberitahukan bahawa projek itu sedang dikembangkan dengan ideologi yang jelas.

“Yayasan VeChain sangat percaya pada kepatuhan dan peraturan diri … Kami ingin menetapkan standard dalam industri ini untuk mendorong ideologi yang dapat dilaksanakan oleh projek cryptocurrency blockchain”Ketelusan, Keadilan, Keterbukaan“, Ini adalah komitmen kami kepada masyarakat dan ekosistem secara amnya.”

Penerimaan dan Kontroversi?

Setelah dilancarkan pada tahun 2015, VeChain telah lama lebih lama daripada kebanyakan projek. Kekuatan kekal ini telah memungkinkan penggunaan tahap sederhana selama ini. Terutama, VeChain baru-baru ini menandatangani perkongsian dengan gergasi ejen pelancongan, Travala.com, yang akan membolehkan token VET digunakan sebagai bentuk pembayaran di platform.

Untuk senarai penuh perkongsian yang telah ditetapkan, klik SINI.  Beberapa syarikat yang lebih terkenal dalam senarai ini adalah seperti berikut.

  • Walmart China
  • Kumpulan BMW
  • ENN Energy Holdings Limited
  • H&M

Tahap penerapan seperti itu memungkinkan VeChain menguatkan dirinya dalam 30 projek teratas, ketika diberi peringkat oleh marketcap.

Sepanjang hayatnya, VeChain telah berjaya kekal bebas dari kontroversi. Acara sendirian yang menonjol adalah Peretasan $ 6.5 juta, yang berlaku pada akhir 2019. Harus diingat bahawa peristiwa ini terjadi kerana kesalahan manusia, bukan kekurangan dalam pengekodan projek itu sendiri.

Peraturan?

Sehingga kini, tidak ada klasifikasi rasmi VeChain yang diberikan oleh pengawal selia. Walaupun projek serupa, seperti Ethereum, dianggap bukan sekuriti, risikonya tetap berlaku kerana kurangnya desentralisasi.

Seperti mana-mana projek, teruskan dengan berhati-hati ketika berdagang / memegang, kerana klasifikasi aset digital dapat berubah setiap saat.

Yang Membuatnya?

VeChain dicipta pada tahun 2015 oleh Lu cerah.  Terutama, Sunny Lu bertugas sebagai CIO Louis Vuitton China sebelum menerajui VeChain.

Semasa Sunny Lu tetap berada di pucuk pimpinan VeChain, seluruh ekosistem diawasi oleh jawatankuasa profesional terpilih, yang dikenali sebagai ‘Jawatankuasa Pemandu VeChain’.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map