Program Beacon OKEx Grad Bergabung dengan OKEx sebagai Pengurus Pertumbuhan Pengguna untuk Rusia, CIS

Program Beacon OKEx adalah inisiatif yang bertujuan memberi peluang bimbingan dan pengembangan individu berbakat dalam industri blockchain dan crypto.

Fasa pertama program, untuk Eropah, dimulakan pada bulan Jun dan menyaksikan enam orang mentee mendapat peluang eksklusif untuk belajar dari mentor yang merangkumi eksekutif tertinggi dari OKEx dan profesional lain termasuk:

  • Jay Hao, CEO di OKEx
  • Lennix Lai, pengarah pasaran kewangan di OKEx
  • Matthew Aaron, pengasas podcast Crypto 101
  • Lindsay Joo, pengarah perkongsian peniaga crypto CNBC

Mentees menghadiri tiga kelas master semasa program, bersama sesi bimbingan mingguan di Telegram. Setelah program selesai, mentee terpilih ditawarkan peluang sepenuh masa di OKEx.

Baru-baru ini kami berbual dengan Nikita Ermakov, yang dipilih dari kumpulan mentee pertama untuk menyertai OKEx, untuk mengetahui lebih lanjut mengenai perjalanan crypto ini, pemikiran mengenai Program Beacon, potensi pasaran OKEx di Rusia dan banyak lagi.

Hai, Nikita. Bolehkah anda berkongsi perjalanan crypto anda secara ringkas dengan kami, termasuk penyertaan anda dalam program Beacon OKEx dan peranan baru anda di OKEx?

Nikita Ermakov: Saya telah bekerja di ruang kripto sejak tahun 2017. Sebelum itu, saya adalah pelajar ijazah Sarjana di Universiti Peking dan melakukan projek penyelidikan untuk Neo Smart Economy.

Di samping bekerja di China, yang merupakan salah satu pasaran crypto yang paling rancak, saya telah memberikan khidmat nasihat kepada banyak projek crypto Rusia, termasuk pertukaran, dompet dan stablecoin.

Saya pertama kali bertemu dengan beberapa anggota pasukan OKEx semasa acara di Vietnam, dan ketika saya melihat pengumuman Program Beacon di Twitter, saya memutuskan untuk mengambil bahagian dan belajar dari profesional industri.

Selepas program Beacon, saya dijemput untuk menyertai keluarga OKEx sebagai pengurus pertumbuhan pengguna di Rusia dan pasaran CIS. Pada masa ini, saya terlibat dalam menjangkau projek-projek Rusia, komuniti kripto, pedagang dan penyokong untuk memperkenalkan platform dan produk perdagangan OKEx.

Bolehkah anda berkongsi beberapa pengalaman dan keuntungan dari pengalaman anda dalam Program Beacon dengan kami?

Nikita Ermakov: OKEx Beacon adalah program pendidikan satu bulan yang merangkumi pelbagai topik di ruang aset kripto dan digital.

Lennix Lai, pengarah pasaran kewangan di OKEx, adalah mentor saya yang mengetuai kumpulan antarabangsa kecil kami. Dia membantu kami memahami perubahan yang berlaku dalam ekonomi global, termasuk kewangan terdesentralisasi, kenaikan koin stabil, tokenomik dan pendigitalan aset.

Sebagai ahli ekonomi saya sendiri, saya dapat sepenuhnya menghargai kesan industri kripto pada masa akan datang, dan saya gembira kerana Lennix dan mentee lain mempunyai pandangan yang sama.

Pada pendapat anda, apakah beberapa peluang yang belum dimanfaatkan untuk OKEx dari segi pasaran Rusia?

Nikita Ermakov: Dengan puluhan projek blockchain yang menjanjikan, beribu-ribu pembangun blockchain berbakat dan berjuta-juta pengguna crypto aktif, Rusia dan CIS adalah salah satu pasaran yang paling aktif dan penting untuk industri crypto.

Terdapat sebilangan besar saluran Telegram di mana orang membincangkan berita dan peluang terkini di platform, projek dan token crypto. Pedagang dan pengguna secara aktif mencari maklumat yang dapat memberi mereka kelebihan dalam pasaran yang berkembang pesat dan terus berubah ini.

Walaupun OKEx mempunyai reputasi yang baik di pasaran Rusia sebagai platform yang dipercayai dan profesional, saya juga dapat melihat persaingan sengit dari pemain crypto global yang lain. Saya percaya bahawa, dengan usaha berterusan, OKEx dapat memperkuatkan kedudukannya di Rusia dan memenangi hati salah satu komuniti yang paling aktif dan berpengalaman di ruang crypto.

Apakah aspek penting yang perlu ditumpukan oleh pertukaran agar kekal relevan dan terus berkembang?

Nikita Ermakov: Saya yakin industri kripto, secara semula jadi, tanpa sempadan. Oleh itu, pertukaran perlu membina nod tempatan, menyokong projek blockchain tempatan, memupuk pemimpin tempatan dan komuniti peniaga di setiap negara.

Saya berpendapat bahawa terus mempromosikan perkhidmatan di pasaran antarabangsa, menghubungkan dengan projek yang menjanjikan dan memberikan perkhidmatan bertaraf dunia kepada pelanggannya adalah kunci untuk platform apa pun.

Temu ramah ini telah diedit untuk kejelasan.

Ikuti OKEx

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
map