#OKExCustServ Recap: CEO OKEx Jay Hao di Perkhidmatan Anda

Pada 25 Mei, CEO kami Jay Hao menjadi ketua pegawai perkhidmatan pelanggan selama sehari Twitter untuk mendengar pendapat pengguna kami mengenai produk dan perkhidmatan kami. Dengan maklum balas yang jujur, OKEx dapat terus meningkatkan dan menawarkan pengalaman pengguna terbaik untuk setiap pengguna.

Terlepas sembang? Baca rangkuman kami di bawah untuk melihat apa yang dijawab oleh Jay!

Contents

1. Mengapa pertukaran anda tidak menyediakan Livechat untuk peniaga?

OKEx pada masa ini tidak menyediakan perkhidmatan sembang langsung, sebab itulah saya di twitter berbual dengan anda;), anda juga boleh menyertai kumpulan telegram OKEx:

2. Aplikasi anda tidak membenarkan saya membuat dompet (sekarang saya menggunakan versi mudah alih web anda).

Untuk perkhidmatan dompet, sila lihat di sini: https://www.okex.com/wallet

2. Saya tidak tahu apakah ini perlu tetapi banyak pengguna telah banyak bertanya mengenai jenis pesanan dan angka lain di #OKExFutures yang saya ajarkan kepada mereka, tetapi saya rasa lebih baik meletakkan perenggan penjelasan mini apabila anda arahkan pada fungsi yang tidak biasa.

Merupakan masalah yang menggembirakan apabila pengguna begitu berminat dengan produk kami! Anda boleh mengesyorkan #OKAcademy kami terlebih dahulu kepada mereka untuk mendapatkan penjelasan mengenai jenis dan angka pesanan – https://bit.ly/2X0CuHN

Kami akan membuat lebih banyak infografik pendidikan & vids mengenai perdagangan dalam beberapa bulan akan datang.

3. Saya sangat suka melihat $ ETH dan / atau $ BCH mengenai pilihan. Sekiranya boleh, $ XRP (@E_user_L)

Saya baru sahaja bercakap dengan pasukan produk OKEx, dan kami telah memutuskan untuk menambah Pilihan $ ETH pada awal bulan depan. Selebihnya bergantung pada reaksi pasaran. Nantikan.

4. Sekiranya saya CEO, saya lebih suka membuat pesanan berhenti beli dan jual pesanan berhenti untuk mencegah kerugian besar daripada pesanan had had (@jazieph)

Kami akan segera menggunakan peningkatan menyeluruh ke had berhenti kami & hentikan pesanan pasaran, yang membolehkan anda membuat pesanan berhenti dengan lebih selesa untuk mengelakkan kerugian besar atau mendapat keuntungan dengan lebih mudah.

5. Sekiranya saya menjadi CEO, saya akan menjadikan perdagangan lebih mudah. Saya akan menggabungkan semua produk niaga hadapan ke dalam satu akaun usdt yang akan menghilangkan masa untuk memindahkan aset dari akaun ke akaun lain. Sangat mudah dan cekap untuk digunakan dan dikawal terutama kepada pengguna baru (@E_user_L)

Cadangan hebat! Kami sedang mempertimbangkannya. Nantikan.

6. Lembaran data perdagangan Excel untuk tujuan perakaunan terus terang sangat mengerikan. Pengalaman saya adalah bahawa nombor ‘hardcoded’ bermaksud nombor tidak diformat sebagai nombor. Kedua, data jual / beli dicerminkan dalam baris yang berasingan Contohnya jika saya membeli 10 eter, maka 20 baris dipantulkan, menunjukkan + ETH dan – USDT, dan setiap kali, urutan perdagangan tidak mengikuti urutan kronologi, yang bermaksud saya harus padankan perdagangan + ETH tertentu dengan perdagangan lain – perdagangan USDT dari mungkin 3 baris sebelumnya. Dan ketiga, saya yakin bahawa beberapa data perdagangan tidak dapat dilihat, jadi saya harus memasukkan nombor dari baris sebelumnya (baki token, token dijual) dan baris berikut untuk mendapatkan data perdagangan saya untuk satu perdagangan tersebut. Secara amnya saya dapati bahawa lembaran excel yang dihasilkan sukar digunakan dan memerlukan banyak penyesuaian sebelum saya dapat melakukan perakaunan. Dalam konteks ini, saya berpendapat bahawa lembaran excel Binance jauh lebih mudah diuruskan kerana jumlah pembelian / harga / yuran transaksi semuanya tercermin dalam satu baris untuk satu perdagangan. Saya tidak memerlukan apa-apa ganjaran, hanya berharap OKEx dapat memperbaikinya kerana ia telah banyak kali menimbulkan masalah kepada saya (@ puppystabber69)

Saya telah mencatat nasihat anda. Produk kami & pasukan teknikal akan terus mengoptimumkan data perdagangan agar lebih mesra pengguna. Mengusahakannya sekarang.

7. Mengapa anda memisahkan akaun khas untuk perdagangan niaga hadapan, ini menimbulkan kekeliruan bagi peniaga baru mengenai apa yang harus dilakukan dan ke mana seterusnya. Saya rasa lebih baik hanya menggabungkan mereka ke dalam satu akaun dan mungkin hanya menggunakan USDT atau BTC tunggal.

Terima kasih atas komen anda. Tujuan reka bentuk produk ini adalah untuk membantu pengguna kita lebih memahami alat perdagangan apa yang ada. Walau bagaimanapun, kami berusaha untuk memperbaiki kesederhanaan pemisahan akaun untuk menjadikannya lebih mesra pengguna juga. Nantikan.

8. Lebih baik meletakkan perenggan penjelasan mini ketika anda mengarahkan pada fungsi yang tidak biasa.

Terima kasih atas nasihat! Kita mempunyai sedikit "i" ikon bersebelahan dengan beberapa istilah – seperti Tukar – menunjukkan penjelasannya ketika melayang di atasnya. Tetapi saya tahu itu tidak mencukupi untuk semua orang.

Sila lihat di bar sebelah kiri – maklumat tambahan – untuk maklumat lebih lanjut apabila perlu.

9. Adalah idea yang baik untuk menambah ” menjual crypto" seperti yang anda ada "beli crypto" ciri … cth pihak ketiga

@SATOS_EU Oleh itu, Pelabur boleh menjual kripto mereka dan memindahkan ke akaun bank mereka. (Kyc2 atau 3 yang mesti.

Pasti patut diperhatikan, cadangan yang baik!

10. Oleh itu, saya telah menjadi pengguna sentimen perdagangan anda dalam aplikasi, hebat. Tetapi saya sangat ingin anda meningkatkan fungsinya. Katakan sentimen di # BTC, # eth, # xrp dll pada perdagangan harian akan baik-baik saja & mungkin perkongsian atau penyatuan perdagangan sosial akan membantu juga

Terima kasih atas nasihat anda, pada masa ini, kami menawarkan pengguna data perdagangan yang pelbagai termasuk catuan panjang / pendek BTC, pasaran terbuka niaga hadapan, jumlah dagangan dan lain-lain; semak: https://www.okex.com/markets/futures-data/btc-usd-quarterly.

Juga, kami terus meningkatkan sentimen dan indeks yang dapat kami berikan untuk membantu peniaga membuat keputusan dengan lebih baik (dilampirkan adalah halaman data perdagangan baru yang akan kami lancarkan).

Untuk perdagangan sosial, pasukan kami sudah ada, dan saya akan segera mendaftar masuk dengan mereka.

Ikuti OKEx pada:

https://twitter.com/OKEx

https://www.facebook.com/okexofficial/

https://www.linkedin.com/company/okex/

https://t.me/OKExOfficial_Bahasa Inggeris

https://www.reddit.com/r/OKEx/

https://www.instagram.com/okex_exchange

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
map