OKEx menyenaraikan 7 token DeFi dan menambah 4 cagaran baru untuk perkhidmatan pinjaman C2C

Kemas kini Mingguan OKEx memberikan gambaran keseluruhan mengenai promosi, peraduan, senarai dan perbincangan yang diatur setiap minggu.

Minggu ini di OKEx, kami menyambut tujuh token DeFi yang menarik dan menambah sokongan untuk empat pilihan cagaran baru dalam Pinjaman OKEx C2C, termasuk XRP, LINK, TRX dan FIL. Kami juga memanjangkan kempen Happy Friday pertama kami hingga 14 Disember, di mana pengguna boleh mengambil bahagian untuk berkongsi ganjaran berganda dan berpeluang memenangi iPhone 12 Pro Max. 

Untuk memberikan lebih banyak faedah kepada pengguna OKB yang dihargai, kami bekerjasama dengan NOWPayments untuk membolehkan pemegang OKB membuat pembayaran dalam talian dengan pantas dan mudah di mana-mana peniaga dalam talian yang bekerjasama dengan NOWPayments.

Akhir sekali, kami menjemput anda untuk mengikuti AMA Komuniti OKEx kami, di mana kami akan berbincang dengan Erik Trautman, Ketua Pegawai Eksekutif Near Foundation, untuk membincangkan semua perkara mengenai pembangunan projek.

Program Selamat Jumaat dilanjutkan

Pengguna masih boleh menikmati kempen Selamat Hari Jumaat pertama kami sehingga 14 Disember untuk berkongsi 20% daripada jumlah pendapatan OKEx dari yuran transaksi niaga hadapan dan pertukaran berterusan, dan berpeluang memenangi iPhone 12 Pro Max atau berkongsi kad rebat berjumlah 20,000 USDT. 

Cagaran baru dalam Pinjaman OKEx C2C: XRP, LINK, TRX dan FIL

Kami telah menambahkan empat token baru sebagai jaminan dalam perkhidmatan Pinjaman OKEx C2C, termasuk XRP, Chainlink (LINK), TRON (TRX) dan Filecoin (FIL).

Perkongsian dengan NOWPayments

Kami telah bekerjasama dengan penyedia perkhidmatan pembayaran crypto bukan kustodial SEKARANGPembayaran. Mulai 15 Disember, pengguna akan dapat menukar OKB mereka dengan barang dan perkhidmatan dari mana-mana pedagang dalam talian yang bekerjasama dengan NOWPayments. Ketahui lebih lanjut mengenai perkongsian ini di sini.

Promosi

Perdagangan & Cabaran Deposit: COVER, HEGIC, KP3R, API3 dan PICKLE

Semasa promosi ini, peserta OKEx dapat berkongsi kumpulan hadiah berjumlah 20,000 USDT dengan berdagang dan menyimpan mana-mana token yang baru disenaraikan ini: COVER, HEGIC, KP3R, API3 atau PICKLE. Daftar, baca butirannya dan sertai cabaran sebelum pukul 8:00 pagi UTC pada 18 Disember.

#OKExDeFiScoop: Hadiah 100 USDT

Tonton video DeFiScoop dengan rakan kongsi kami Frontier, kerana pengasas dan CEOnya, Ravindra Kumar, memandu kami melalui platform dan misinya.

Kami memberikan 10 USDT kepada 10 pemenang. Untuk berkongsi 100 USDT, tonton videonya ke jawab soalan dan ikut peraturan untuk menang

Pertandingan akaun bersatu demo

Oleh kerana kami akan melancarkan fungsi akaun bersatu yang baru, kami akan mengadakan pertandingan perdagangan demo untuk pengguna mengalami ciri baru ini dan berkongsi hadiah sebanyak 260,000 USDT. Nantikan dan sertai pengambilan dari 14 Disember hingga 17 Disember.

Airdrop XYM untuk pemegang XEM

OKEx akan menyokong titisan udara Simbol (XYM) untuk pemegang NEM (XEM). Deposit dan pengeluaran XEM akan ditangguhkan pada pukul 8:00 pagi UTC pada 14 Januari 2021. Ringkasan semua token XEM akan diambil pada hari yang sama.

Penyenaraian baru minggu ini

OKEx menyenaraikan tujuh token DeFi minggu ini, termasuk COVER, HEGIC, KP3R, API3, PICKLE, LOON dan NU di samping perdagangan margin, simpanan dan pertukaran berterusan untuk AAVE, CVC dan FIL.

COVER, HEGIC, KP3R, API3 dan PICKLE

Protokol Perlindungan (COVER)

COVER Protocol adalah pasaran liputan risiko yang terdesentralisasi untuk kontrak pintar Ethereum, yang memungkinkan liputan rakan sebaya dengan kos perlindungan yang ditentukan sepenuhnya oleh pasaran. COVER adalah token tadbir urus ERC-20 asli dari COVER Protocol. Ketahui lebih lanjut mengenai penyenaraian dan mulakan perdagangan. 

Hegic (HEGIC)

Hegic adalah pembuat pasaran automatik dan pertukaran untuk perdagangan opsyen kripto rantai di Ethereum. Hegic pada masa ini membenarkan perdagangan pilihan WBTC dan ETH. Pemegang aset yang disokong dapat mendeposit dan menjamin aset mereka untuk memberikan kecairan untuk perdagangan opsyen dan memperoleh ganjaran. Ketahui lebih lanjut mengenai penyenaraian dan mulakan perdagangan. 

Keep3rV1 (KP3R)

Keep3rV1 adalah platform pencocokan pekerjaan yang terdesentralisasi untuk menghubungkan DevOps luaran dengan projek yang memerlukan bantuan untuk menyelesaikan pelbagai tugas. KP3R dicetak dengan memberikan kecairan di Uniswap untuk pasangan yang diterima (kini KP3R-ETH). Pemegang token boleh memilih untuk memasukkan pasangan seperti KP3R-SNX, KP3R-AAVE, KP3R-YFI, dll. Ketahui lebih lanjut mengenai penyenaraian dan mula berdagang. 

API3 (API3)

API3 akan mendorong usaha kolaborasi untuk mencipta generasi baru API blockchain-asli, terdesentralisasi, atau dAPI. API3 akan membolehkan platform kontrak pintar memanfaatkan API untuk membina aplikasi yang bermakna dengan cara yang benar-benar terdesentralisasi dan diperkecilkan kepercayaan. Pengguna boleh membuat aplikasi terdesentralisasi yang kuat dengan feed data yang diatur dan selamat dari API3. Ketahui lebih lanjut mengenai penyenaraian dan mulakan perdagangan. 

Pickle Finance (PICKLE)

Pickle Finance adalah protokol yang dirancang untuk membantu mengekalkan pegangan stabilcoins (DAI, USDC, USDT, sUSD) dengan bantuan insentif pertanian. PICKLE adalah token tadbir urus yang diedarkan sebagai insentif kepada penyedia kecairan di Uniswap V2. Ketahui lebih lanjut mengenai penyenaraian dan mulakan perdagangan. 

Rangkaian Loon (LOON)

Jaringan Loon adalah konsep jangka panjang yang bertujuan untuk membina rangkaian pinjaman terdesentralisasi antara blok. Rangkaian ini bertujuan untuk menyediakan penghantaran data, aliran kredit dan interkoneksi aset di samping sokongan rangkaian asas. Lihat butiran penyenaraian dan mulakan perdagangan.

NuCypher (NU)

NuCypher adalah sistem pengurusan kunci, penyulitan dan perkhidmatan kawalan akses yang terdesentralisasi. Ini membolehkan perkongsian data peribadi antara bilangan peserta yang sewenang-wenangnya dalam rangkaian konsensus awam, menggunakan enkripsi semula proksi untuk mendelegasikan hak penyahsulitan dengan cara yang tidak dapat dicapai oleh skema enkripsi simetrik atau kunci awam.

Token asli digunakan untuk memberi insentif kepada peserta rangkaian untuk melaksanakan pengurusan utama dan mengakses operasi perwakilan / pembatalan. Lihat butiran penyenaraian dan mulakan perdagangan.

Dagangan margin, simpanan dan pertukaran berterusan: AAVE, CVC dan FIL

Ciri perdagangan dan simpanan margin AAVE, CVC dan FIL tersedia dari 6:00 pagi UTC pada 10 Disember, dan pengguna boleh mula memperdagangkannya dengan leverage sehingga 75x. Lihat butiran penyenaraian.

OKEx di acara

Acara akan datang: OKEx Community AMA – Near Foundation

Pada 11 Disember, kami akan bercakap dengan Erik Trautman, Ketua Pegawai Eksekutif Near Foundation, untuk membincangkan segala-galanya mengenai keadaan projek ini. Nantikan AMA, yang akan bermula pada 1:00 pm UTC, di kami saluran Telegram rasmi.  

Ikuti OKEx

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
map