Genesis Mining: Panduan Ulasan Pengguna Cloud Mining

genesis-perlombongan

Melihat Genesis Mining, salah satu syarikat perlombongan awan terbesar yang memberi tumpuan kepada pasaran Bitcoin (ASIC) dan Ethereum (GPU) dengan lebih dari 2 juta orang yang telah mendaftar untuk menggunakan perkhidmatan tenaga hash mereka.

Genesis Mining – Bukan Hanya Menurunkan Poros atau Dengan PC Anda

Pengenalan Bitcoin membawa beberapa perubahan yang luar biasa, walaupun revolusioner terhadap hubungan yang dimiliki orang dengan wang. Yang paling penting adalah penggunaannya sebagai sumber nilai dan wang digital, tanpa dibatasi oleh sempadan negara. Ini dengan sendirinya merupakan pergeseran dramatik dari jenis autonomi langsung yang kita, sebagai pengguna, memiliki lebih banyak wang kita, tetapi ada banyak lagi yang berkaitan dengan kisah crypto.

Orang mempunyai kecenderungan untuk melupakan roda gigi yang membolehkan aset digital seperti Bitcoin mendapat dan terus berpusing. Salah satunya adalah proses transaksi, dengan setiap transaksi disahkan oleh individu atau kumpulan penambang secara kolektif dalam blockchain seperti Bitcoin, dengan konsensus Bukti Kerja.

Untuk beberapa waktu, penekanan diberikan kepada pengguna yang mempunyai akses segera ke kolam perkakasan dan perlombongan yang diperlukan untuk menyumbang secara langsung dalam proses ini. Walaupun menyumbang kepada proses pengesahan semacam ini memberikan sejumlah manfaat untuk ‘penambang,’ sebenarnya tidak seperti yang kita sebut ‘mudah diakses’ oleh peminat kripto rata-rata dengan PC.

Kami melihat batasan yang sama ini menghalang pemain dan pereka yang gemar daripada menyelami permainan dan projek yang lebih menuntut ‘perkakasan’. Isu inilah yang menyebabkan terciptanya dunia pengkomputeran awan yang menarik. Lebih khusus untuk perlombongan cryptocurrency: projek seperti Genesis Cloud Mining, yang dicipta oleh Ketua Pegawai Eksekutif Marco Streng, yang membuat senarai penyerang crypto teratas di dunia yang bermula pada bulan Disember 2013. Mari kita tinjau Genesis Mining dan lihat bagaimana perkembangannya ‘menjadikan perlombongan dapat diakses oleh semua orang’ dengan operasi ‘kuasa komputasi’ global mereka yang terletak di Iceland, Norway, Sweden, Finland dan Estonia.

Perlombongan Crypto – Cabaran untuk Pemula

Untuk beberapa konteks tambahan, kami telah melihat perubahan secara beransur-ansur pada siapa yang dapat berpartisipasi sebagai pelombong dalam blockchain seperti Bitcoin. Pertama, kita telah melihat peralihan dari individu ke perniagaan berskala besar. Yang pertama akan berfungsi sebagai penggemar hobi, memanfaatkan kekuatan pemprosesan komputer rumah mereka untuk bertindak sebagai pelombong.

Yang terakhir ini mempunyai akses kepada perkakasan khusus yang sangat mahal dan dapat memberikan daya pemprosesan yang diperlukan tetapi apabila disatukan dengan sebilangan besar daripadanya, mengesahkan lebih banyak transaksi dan memperoleh lebih banyak ganjaran blok.

Satu-satunya jalan penyelesaian bagi para penggemar adalah dengan mendapatkan perkakasan yang lebih baik atau menyertai kumpulan perlombongan. Tetapi yang pertama adalah mahal, dan yang lain bergantung pada akses ke salah satu kolam ini. Oleh itu, jika anda benar-benar melihat sama ada melakukan peralihan ke pelombong yang lebih sepenuh masa atau ingin mengekstrak lebih banyak BTC daripada yang anda ada, anda tidak bernasib baik.

Di sinilah Genesis Cloud Mining masuk ke dalam persamaan, dan bagaimana cara kerjanya ada pada namanya. GCM beroperasi dengan jumlah pusat data yang semakin meningkat dan memanfaatkannya sebagai peralatan perlombongan dan mendakwa telah melakukan lebih dari 100 juta transaksi sejak 2013. Ladang pemasangan / pelayan yang digunakannya tidak lain adalah Enigma, yang ditubuhkan pada Oktober 2014 di Iceland untuk melombong Ethereum pada asalnya.

Dengan Genesis Mining, ini telah dibuka untuk lebih banyak aset digital. Kelebihan pertama adalah bahawa ini memerlukan keperluan peralatan yang memakan tenaga yang mahal, jauh dari individu sambil memberi mereka akses ke rangkaian yang jauh lebih besar.

“Prestasi komputasi Enigma dicapai dengan pelantar perlombongan yang direka khas yang menambang algoritma hash untuk pelbagai cryptocurrency seperti Zcash, Dash, Monero dan lain-lain.”

Dan berikut adalah gambaran yang memberikan gambaran umum mengenai kelebihan memilih untuk memilih dengan Genesis Mining untuk menyewa pelantar perkakasan perlombongan bitcoin mereka dan menetapkan ladang pelayan anda sendiri:

genesis-perlombongan-faedah

Semua pengguna harus melakukan untuk memulakan perlombongan dengan Genesis mendaftar dengan akaun mereka sendiri, dan mula bekerja dengan pantas untuk melombong apa sahaja dari cryptos utama (Ethereum, Bitcoin, dll) hingga altcoin bergantung pada pilihan pengguna.

Apabila mempertimbangkan jenis overhead yang timbul dengan mulai menambang, berlangganan Genesis akan menjimatkan kesakitan yang cukup besar. Terutama apabila overhed ini boleh terdiri daripada pembelian dan penyelenggaraan perkakasan bersama dengan bil elektrik.

Salah satu slogan yang digunakan oleh Genesis adalah bahawa ia adalah salah satu ‘penyedia kuasa hash terkemuka di dunia’, dan itulah pernyataan yang mungkin benar dan titik penjualan yang sangat kuat.

Overhead ini bahkan tidak menyebut jenis tekanan yang datang dengan berusaha mendapatkan kedua-dua kekuatan hash yang diperlukan untuk menyelesaikan blok dan persamaannya yang sangat kompleks.

Bagi pelombong hobi yang cuba bersaing dengan syarikat perlombongan yang jauh lebih besar dalam pertempuran hash adalah setara dengan perlumbaan Olympian dengan bajak di punggung anda.

Dengan pusat data yang tersendiri, Genesis nampaknya memiliki potensi lebih dari cukup untuk menawarkan alternatif alternatif kepada pengguna untuk mengumpulkan kekuatan hashing dan mendapatkan crypto dengan mengesahkan transaksi.

Seberapa popularnya penyelesaian penambangan awan Genesis dengan pengguna? Dengan lebih dari 2 juta pengguna di rangkaian (menurut laman web syarikat), sekurang-kurangnya kita dapat menganggap bahawa ia terbukti sebagai alternatif perlombongan yang jelas. Selain tarikh mula 2013 dan operasi lokasi Iceland pada tahun 2014, ia adalah 2015-2019 di mana Genesis Mining muncul sebagai salah satu penyedia perkhidmatan perlombongan awan cryptocurrency terbesar.

Pada tahun 2015 mereka menjangkau lebih dari 100,000 pelanggan dan melancarkan kempen kesedaran Bitcoin pertama mereka. Kemudian pada tahun 2016 mereka ‘Jamie Dimon billboard’ mereka menjadi viral di samping menghantar bitcoin ke luar ruang. Pada tahun 2017 mereka berjaya menjangkau lebih dari 2.000.000 pengguna (dari 100 negara yang berlainan) pada puncak bull bull market terakhir dan juga dipaparkan di pameran Quest Means Business CNN ketika mereka mengunjungi ladang perlombongan Iceland mereka. Semasa beruang 2018, mereka berkembang ke Sweden, melancarkan kempen ‘Bankers Against Bitcoin’ di acara Consensus di New York dan memenangi ‘Mining Initiative of the Year Award 2018’ melalui Teknologi Radiant mereka.

Mereka mengikuti jejak mereka yang mengagumkan dengan muncul bersama CNN’s Anderson Cooper di rancangan TV 60 Minit untuk menampilkan kemudahan perlombongan Enigma mereka.

Cabaran – Bagi Pelombong

Sejauh ini sistem Genesis Cloud Mining sepertinya sangat bagus untuk pengguna yang mencari permulaan dalam perlombongan, atau meningkatkan jumlah kekuatan hash yang dapat mereka manfaatkan. Tetapi bagaimana dengan pelombong yang ada?

Baiklah, melihat perkara di atas dapat menyelesaikan beberapa masalah yang dihadapi oleh pelombong individu dengan mengesahkan blok. Memiliki akses ke pelayan seperti ini bermaksud pelombong dengan perkakasan dari rumah dapat menyambung ke rangkaian yang jauh lebih besar untuk meningkatkan peluang mereka memperoleh crypto.

Berbanding dengan jenis penyelesaian pengkomputeran berasaskan awan yang lain, tampaknya tidak ada cara bagi pengguna untuk mengumpulkan kekuatan pemprosesan mereka sendiri. Penyelesaian ini adalah kaedah yang cukup biasa di antara penyelesaian streaming permainan di dunia blockchain.

Satu perkara yang disusun dengan baik dengan Genesis Cloud Mining adalah memerhatikan statistik anda sebagai pelombong. Bergantung pada seberapa mahir anda dalam hal ini, anda masih perlu membuat antara muka yang cukup intuitif yang membolehkan anda mengesan hasrat, perbelanjaan tenaga dan juga berapa banyak penghasilan anda.

Ini boleh menjadi masalah bahkan bagi para penambang berpengalaman, jadi Genesis menggabungkannya dengan berkesan. Walaupun ini bermaksud bahawa pelombong tidak diharuskan bermain-main dengan perincian penambangan mereka, GCM memberi pengguna kemas kini berkala mengenai berapa banyak pengguna memperoleh hasilnya berbanding dengan jumlah kekuatan hash yang mereka gunakan.

Genesis Cloud Mining – Bagaimana Ia Berfungsi

Sekiranya anda adalah salah seorang penambang yang bercita-cita / ada di luar sana yang ingin terlibat dengan Genesis, memulakannya sangat mudah. Tetapi pertama, anda mungkin perlu membuat kajian.

Kenapa begitu? Walaupun ini tidak betul-betul diperlukan bagi mereka yang pernah menjadi pelombong. Bagi pemula yang ingin terlibat dengannya, anda mungkin tidak tahu berapa banyak daya pemprosesan yang ingin anda gunakan, dan hanya mempunyai pemahaman ringkas mengenai aset apa yang ingin anda miliki.

Nasib baik, untuk memproses kuasa / Kuasa Hashing, laman web seperti CryptoCompare mempunyai pelbagai alat yang boleh anda gunakan untuk mengira keuntungan dari kadar hash yang berbeza. Yang boleh anda lakukan ialah merujuk silang ini dengan jenis rancangan harga yang ditawarkan oleh GCM.

Buat masa ini, ini terdiri daripada:

  • Emas (Pelan Permulaan) yang berharga $ 181 [buat masa ini] untuk 1.5 Terahash sesaat (TH / s)
  • Platinum, yang merupakan kenaikan kos yang besar pada $ 3,036. Tetapi ini kerana ia memberi pengguna 25 TH / s.

Secara automatik, secara matematik, ia seperti ekonomi yang tidak betul. Tetapi lonjakan harga yang besar ini memberi kesan bahawa ini adalah jenis rancangan yang diperlukan pengguna untuk berjaya dalam perlombongan.

  • Pelan Diamond adalah yang berikutnya dalam senarai, dan berharga $ 5,365 buat masa ini, dan memberikan 44 TH / s kepada pengguna.

Sebagai alternatif, anda boleh memutuskan jenis hash yang berbeza sama sekali dengan rancangan khusus. Ini membolehkan anda mendapatkan jumlah TH / s yang paling sesuai dengan anggaran anda.

Sebelum menyelami perkara ini dan memilih rancangan, ada beberapa perkara yang perlu anda pertimbangkan. Yang pertama ialah sama ada rancangan yang anda pilih akan menguntungkan anda.

Yang kedua ialah anda harus membaca cetakan halus. Perkara ini adalah kerana jika anda memutuskan untuk menggunakan cloud mining, anda perlu menandatangani jangka masa komitmen selama 18 bulan. Berikut adalah tinjauan video Genesis Mining dan bagaimana mereka beroperasi:

Batasannya

Sebanyak Genesis Cloud Mining mengakui, ada pemboleh ubah yang tidak dapat dikendalikannya, yang dapat memberi keuntungan kepada anda daripada bekerja dengannya.

“Hasil perlombongan harian berubah-ubah dan ditentukan oleh dua faktor: kesukaran perlombongan, dan teknologi yang digunakan untuk perlombongan. Walaupun faktor pertama tidak dapat diramalkan dan kami tidak dapat mengawalnya, kami selalu menggunakan teknologi perlombongan canggih, dan melakukan yang terbaik untuk memastikan pusat data kami berjalan pada kemampuan maksimum mereka untuk anda. “

Walaupun menggunakan beberapa teknologi canggih (dengan aplikasi menarik tenaga geoterma yang boleh diperbaharui sebagai sumber kuasanya), tidak ada yang dapat dilakukan oleh pengguna atau perniagaan individu mengenai perubahan pada tahap kesukaran ketika melombong.

Tetapi satu faktor besar yang perlu diambil kira adalah bahawa dalam iklim perdagangan crypto semasa – tidak menguntungkan untuk mengambil bahagian dalam perlombongan pada masa ini.

Kami sama sekali tidak boleh menolak jenis kos overhed yang sistemnya seperti Genesis menjadikannya usang. Tetapi walaupun dengan ini – lihatlah jenis pendapatan tahunan yang anda dapat dari 25-44 TH / s, bahkan dengan mengambil kira kos penyelenggaraan, anda akan memperoleh pendapatan tahunan dari $ 1,474 hingga $ 2,590.

Dengan ini, anda akan berada dalam keadaan negatif pada masa ini. Tetapi adakah ini disebabkan oleh Genesis yang menaikkan yurannya? Tidak sama sekali. Kenyataannya adalah bahawa kripto telah mengalami trend penurunan harga, menjadikannya tidak menguntungkan untuk menambang mereka buat masa ini.

Tetapi, tahap kesukaran dalam perlombongan boleh berubah-ubah, begitu juga harganya. Dan apabila pengguna menceburkan diri dalam perlombongan, ini bukan mengenai matlamat jangka pendek, tetapi lebih kepada pelaburan jangka panjang.

Kami akan terus mengemas kini tinjauan Genesis Mining ini kerana minat pasti akan meningkat memandangkan bitcoin 2020 berkurang di cakrawala.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
map