20 Cryptocurrency Terbaik untuk Beli pada tahun 2020

pelaburan cryptocurrency teratas pada tahun 2020

Mari kaji duit syiling cryptocurrency terbaik untuk dilaburkan pada tahun 2020 dan lihat mengapa cryptoasset teratas ini menjadi pilihan utama semasa kitaran bull bull market crypto seterusnya.

20 Kripto Teratas untuk Dibeli untuk 2020: Syiling Terbaik untuk Melabur pada 2020

Sepanjang tahun lalu, kami melihat cryptocurrency menjadi semakin utama. Kami melihat tanda pasaran positif sepanjang 2019, dan itu dapat menjadikan 2020 sebagai tahun rekod untuk cryptocurrency.

Apakah cryptocurrency terbaik untuk dibeli pada tahun 2020? Syiling mana yang menawarkan peluang pelaburan terbaik hari ini? Token digital mana yang mempunyai hari paling cerah di hadapan mereka?

Teruskan membaca kerana kami mengetengahkan 20 cryptocurrency teratas untuk dibeli untuk tahun 2020.

Bitcoin (BTC)

bitcoin pada tahun 2020

Bitcoin (BTC) adalah raja dunia crypto. Ini adalah cryptocurrency yang paling dominan di dunia, merangkumi 60% daripada keseluruhan bahagian pasaran cryptocurrency. Apabila bitcoin naik atau turun, pasaran lain cenderung mengikuti. Sama ada anda memasuki crypto untuk pertama kalinya atau pengguna crypto lanjutan, tidak ada salahnya melabur dalam bitcoin. Ini adalah cryptocurrency yang dicuba, benar dan terbukti dengan banyak infrastruktur untuk menyokongnya. Pelabur yang optimis akan menunjukkan ramalan harga yang meminta BTC mencecah $ 100,000 pada akhir tahun 2020.

  • Harga Bitcoin 2019 Tinggi: $ 13,793 BTC / nilai nilai pertukaran USD
  • Harga Bitcoin 2019 Rendah: $ 3,444 Nilai pertukaran BTC / USD
  • Harga Bitcoin Sepanjang Masa: $ 19,892 BTC / USD

Ethereum (ETH)

ethereum pada tahun 2020

Ethereum (ETH) adalah cryptocurrency kedua terbesar di dunia berdasarkan had pasaran. Dilancarkan pada tahun 2015, ETH telah meningkat menjadi pesaing yang layak untuk bitcoin sebagai raja dunia crypto. Salah satu sebab terbesar untuk optimisme dengan ETH ialah ia berfungsi dengan cara yang jauh berbeza daripada bitcoin dan cryptocurrency lain. ETH digunakan oleh aplikasi terdesentralisasi yang dibina di blockchain Ethereum. Aplikasi terdesentralisasi itu menggunakan ciri pembunuh Ethereum seperti pemerintahan terdesentralisasi, kontrak pintar dan banyak lagi. Ethereum mempunyai salah satu komuniti pembangun yang paling aktif di ruang crypto, dan tidak ada alasan untuk mempercayai momentum Ethereum akan melambat dalam masa terdekat.

  • Harga Ethereum 2019 Tinggi: $ 350 ETH / USD
  • Harga Ethereum 2019 Rendah: $ 103.41 ETH / USD
  • Harga Ethereum Sepanjang Masa: $ 1,396 ETH / USD

Riak (XRP)

riak xrp pada tahun 2020

XRP adalah token digital yang memainkan peranan penting dalam ekosistem Ripple. Ripple, sebuah syarikat perkhidmatan kewangan swasta yang berpusat di Switzerland, telah berusaha menjauhkan diri dari XRP untuk mengelakkan token dilabel sebagai keselamatan. Namun, nilai XRP berkait rapat dengan produk dan perkhidmatan Ripple hingga ke hari ini. Ketika Ripple memperluas perkhidmatan perbankannya ke institusi di seluruh dunia, nilai XRP terus meningkat. Secara khusus, Ripple dan XRP membolehkan bank menyelesaikan pembayaran rentas sempadan dalam masa nyata dengan ketelusan hujung ke hujung dan kos yang lebih rendah. XRP juga unik kerana tidak perlu ditambang. XRP kini disenaraikan sebagai cryptocurrency ketiga terbesar di dunia dengan cap pasaran, walaupun kadang-kadang melonjak ETH untuk mengambil kedudukan kedua di belakang hanya bitcoin.


  • Harga XRP 2019 Tinggi: $ 0,48 XRP / USD
  • Harga XRP 2019 Rendah: $ 0,25 XRP / USD
  • Harga XRP Sepanjang Masa Tertinggi: $ 3.05 XRP / USD

DigiByte (DGB)

DigiByte (DGB) pada tahun 2020

DigiByte (DGB) adalah token digital yang ditubuhkan pada tahun 2014 oleh pemaju utama Jared Tate. Matlamat DigiByte adalah untuk meningkatkan kelajuan dan keselamatan transaksi semasa beroperasi dalam persekitaran yang terdesentralisasi. Sesuai dengan matlamatnya, teknologi DigiByte berprestasi lebih baik daripada kebanyakan cryptocurrency lain. Ini 40 kali lebih pantas daripada bitcoin, misalnya, kerana ia mempunyai 15 kali sekatan kedua, menjadikan DGB sebagai token terpantas di blockchain UTXO. DigiByte juga menjadi berita utama untuk menjadi blockchain pertama di dunia yang menerapkan Segregated Witness (SegWit), yang bermaksud pengesahan transaksi dijauhkan dari maklumat yang tersimpan di dalam blok, membantu DigiByte mencapai transaksi yang lebih pantas tanpa menjejaskan keselamatan. Matlamat utama DigiByte adalah untuk mewujudkan sistem pembayaran global yang dapat diakses oleh orang di seluruh dunia.

Litecoin (LTC)

Litecoin (LTC) pada tahun 2020

Litecoin (LTC) dilancarkan pada tahun 2011 sebagai alternatif yang lebih pantas dan lebih ringan daripada bitcoin. Litecoin mengambil kod teras bitcoin dan mengubah metrik tertentu untuk mempercepat. Hari ini, LTC terus menawarkan masa blok 4x lebih pantas daripada bitcoin (2.5 minit dan bukannya 10 minit) dan 4 kali lebih banyak token (84 juta jumlah bekalan dan bukannya 21 juta). Pencipta LTC Charlie Lee secara tidak sengaja menjual semua pegangan LTC-nya di puncak pasaran pada tahun 2018, dan ada yang percaya bahawa itu akan menjadi kematian LTC. Litecoin, bagaimanapun, terus meningkat, dan penggunaan pedagang semakin meningkat untuk cryptocurrency yang popular.

Pembuat (MKR)

Pembuat (MKR) pada tahun 2020

Maker (MKR) adalah token hak milik untuk ekosistem digital Maker. Salah satu perkara yang paling unik mengenai MKR adalah jumlah penawarannya yang rendah: terdapat jumlah bekalan hanya 1 juta token MKR. Pembuat mencapai harga tertinggi yang pernah ada pada 20 Januari 2018, pada $ 1,687.86. Menjelang tahun 2020, MKR berharga sekitar $ 550. Banyak token lain telah kehilangan 90% atau lebih dari nilai mereka dari tahap tertinggi sepanjang tahun pada tahun 2018, yang menjadikan MKR kelihatan hebat berbanding perbandingan. Melangkah ke hadapan, Maker akan terus menjadi platform kontrak pintar di blockchain Ethereum yang menyokong dan menstabilkan nilai DAI stablecoin melalui sistem kedudukan hutang yang dijamin (CDP), mekanisme maklum balas autonomi, dan pelaku luaran yang memberi insentif. Token MKR digunakan untuk membayar yuran transaksi di ekosistem Maker, dan pemegang token MKR memiliki hak suara dalam ekosistem tersebut. Sekiranya anda mempercayai DAI stablecoin dan mekanisme pengimbangan desentralisasi yang unik, maka MKR mungkin merupakan pilihan yang tepat untuk anda.

Binance Coin (BNB)

Binance Coin (BNB) pada tahun 2020

Binance Coin (BNB) boleh dikatakan merupakan koin pertukaran crypto yang paling berjaya di dunia hari ini. Menjelang 2020, BNB bernilai sekitar $ 15, turun dari paras tertinggi sepanjang masa pada $ 38.82 pada bulan Jun 2019. Selagi Binance kekal sebagai pertukaran yang popular, dan selagi token BNB dapat digunakan untuk membayar yuran transaksi di Binance, BNB akan terus mempunyai nilai yang besar. Sebilangan orang membeli BNB kerana mereka kerap menjual Binance dan ingin menjimatkan wang. Yang lain membeli BNB sebagai pelaburan, mempercayai bahawa pertukaran Binance akan terus popular maju.

Cardano (ADA)

Cardano (ADA) pada tahun 2020

Cardano (ADA) dicipta pada bulan September 2017 oleh Charles Hoskinson, salah seorang pengasas bersama Ethereum. Pada pandangan pertama, ADA sepertinya menawarkan banyak faedah yang sama seperti Ethereum: Cardano membolehkan pembangun membina aplikasi dan kontrak pintar yang terdesentralisasi. Melangkah ke hadapan, Cardano dan token ADA bertujuan untuk menyelesaikan beberapa masalah terbesar yang dihadapi cryptocurrency di seluruh dunia: interoperabilitas dan skalabiliti. Pembangun Cardano secara khusus menumpukan pada menangani ruang pembayaran antarabangsa, mengurangkan masa dan kos pemindahan wang antarabangsa. Dengan menggunakan ADA, bank dapat mengurangkan masa pembayaran antarabangsa dari beberapa hari menjadi hanya beberapa saat.

Pautan Rantai (LINK)

Pautan Rantai (LINK) pada tahun 2020

Chainlink (LINK) adalah token Ethereum yang memberi kuasa kepada rangkaian oracle desentralisasi Chainlink. Rangkaian itu membolehkan kontrak pintar Ethereum tersambung dengan selamat ke sumber data luaran, API, dan sistem pembayaran. Kontrak pintar pertaruhan sukan boleh menggunakan Chainlink untuk menyambung ke skor bola sepak pihak ketiga, misalnya, dan kemudian menggunakan skor tersebut untuk melaksanakan kontrak. Ciri penjualan Chainlink yang unik adalah bahawa pasukan pengembangan mencari cara untuk mendapatkan maklumat masuk dan keluar dari blockchain dengan cara yang masih selamat, boleh dipercayai, dan terdesentralisasi. LINK juga merupakan salah satu dari sedikit token yang telah meningkat dengan ketara dalam beberapa bulan terakhir: kerana BTC, ETH, XRP, dan LTC telah jatuh menjelang akhir tahun 2019, LINK meningkat dua kali ganda. Menjelang tahun 2020, LINK berada pada harga sekitar $ 2 sehelai, turun dari paras tertinggi sepanjang masa $ 3.90 yang dicapai pada bulan Julai 2019.

Crypterium (CRPT)

Crypterium (CRPT) pada tahun 2020

Crypterium (CRPT) berharga sekitar $ 0,40 ketika kita menuju ke tahun 2020, turun dengan ketara dari paras tertinggi $ 3 sepanjang masa. Hari ini, CRPT mempunyai had pasaran sekitar $ 37 juta. CRPT bukanlah nama yang paling terkenal dalam senarai ini. Oleh itu, mengapa kita memilihnya sebagai salah satu daripada 20 cryptocurrency teratas untuk pelabur pada tahun 2020? Baiklah, penipu CRPT mempunyai alasan untuk optimis di masa depan. CRPT adalah token berasaskan Ethereum yang berfungsi sebagai ‘bahan bakar’ untuk semua transaksi crypto-fiat yang tersedia dalam Crypterium Wallet. Sepanjang tahun 2019, pemaju Crypterium menambahkan sokongan untuk pembayaran tunai, tambah nilai Kad Crypterium, dan pembelian cryptocurrency. Salah satu bahagian yang paling unik mengenai Crypterium, adalah bahawa bayaran transaksi 0.5% digunakan untuk membakar token CRPT. Setiap kali seseorang membuat transaksi dalam Crypterium, bekalan token CRPT yang beredar akan menurun. Itu boleh memberi dividen yang besar untuk pelabur pada masa akan datang.

0x (ZRX)

0x (ZRX) pada tahun 2020

0x (ZRX) adalah protokol tanpa izin yang menyediakan infrastruktur untuk memudahkan penciptaan pertukaran terdesentralisasi di blockchain Ethereum. 0x menggunakan relay transaksi luar rantai dan kontrak pintar Ethereum untuk menyediakan buku pesanan terbuka dan pertukaran terdesentralisasi. Token ZRX, sementara itu, berfungsi sebagai pembayaran kepada penyampai oleh pengguna protokol. Ini juga merupakan tanda tadbir urus untuk peningkatan protokol. Menjelang tahun 2020, ZRX berharga sekitar $ 0.25, turun jauh dari paras tertinggi sepanjang masa pada $ 2.53 pada bulan Januari 2018. Pemegang token ZRX mungkin mempunyai alasan untuk optimisme bergerak maju, walaupun pengkritik akan menunjukkan bahawa ZRX menghadapi persaingan yang ketat dari pesaing seperti Binance DEX dan platform pertukaran terdesentralisasi yang lain.

EOS (EOS)

EOS (EOS) pada tahun 2020

EOS adalah salah satu mata wang digital terbaru dalam senarai kami. Dilancarkan pada bulan Jun 2018 oleh perintis cryptocurrency Dan Larimer, EOS pertama kali menjadi tajuk utama dengan ICO bernilai $ 4 bilion, yang merupakan salah satu ICO terpanjang dan paling menguntungkan dalam sejarah. Ciri penjualan unik dengan EOS merangkumi bukti mekanisme kepentingan yang didelegasikan, yang mencapai konsensus dengan cara yang berbeza daripada kebanyakan cryptocurrency utama. EOS juga tidak mempunyai mekanisme perlombongan; sebaliknya, pengeluar blok menghasilkan blok dan diberi ganjaran dalam token EOS berdasarkan kadar pengeluarannya. Sistem pemerintahan EOS dibina berdasarkan sekumpulan peraturan yang kompleks. Walaupun EOS mengalami keperitan yang semakin meningkat dengan struktur tadbir urusnya pada pelancaran pada tahun 2018, EOS terus mendapat momentum yang bergerak ke tahun 2020. EOS pada masa ini berharga sekitar $ 2.70, turun dari paras tertinggi sepanjang masa $ 23 pada bulan Ogos 2018.

Stellar (XLM)

Stellar (XLM) pada tahun 2020

Stellar (XLM) dilancarkan pada tahun 2014 untuk memberikan pembayaran mata wang digital yang sangat pantas. Ia juga menjadikan segelintir pelabur awal sangat kaya: semasa pelancaran pada tahun 2014, XLM berdagang dengan harga kurang dari satu sen. Pada Januari 2018, XLM mencapai paras tertinggi sepanjang masa $ 0.94. Menjelang tahun 2020, XLM berharga sekitar $ 0,06. Sistem pembayaran pantas dan pasukan pembangunan yang kukuh dapat terus membina momentum untuk XLM terus maju, walaupun XLM terus menghadapi persaingan dari setiap mata wang digital lain yang menekankan transaksi berkelajuan tinggi.

Token Perhatian Asas (BAT)

Token Perhatian Asas (BAT) pada tahun 2020

Basic Attention Token (BAT) adalah salah satu cryptocurrency paling unik dalam senarai ini. Ini adalah token Ethereum yang memberi kuasa kepada platform iklan digital berasaskan blockchain penyemak imbas Brave. Penyemak imbas Brave terus berkembang untuk pengguna mudah alih dan desktop. Ini satu-satunya penyemak imbas di dunia yang membayar anda untuk menggunakan internet: Berani memberi penghargaan kepada pengguna internet dengan sebahagian daripada pendapatan iklan berdasarkan iklan yang mereka lihat. Semuanya dikuasakan oleh teknologi blockchain dan Basic Attention Token. Anda tidak akan menjadi kaya dengan penyemak imbas Berani, walaupun BAT secara sah dapat mengganggu keseluruhan ekosistem digital seperti yang kita ketahui. Menjelang tahun 2020, BAT berharga sekitar $ 0.20, turun dari paras tertinggi sepanjang masa $ 0.98 yang dicapai pada Januari 2018.

Kristal Rangkaian Kyber (KNC)

Kyber Network Crystal (KNC) pada tahun 2020

Kyber Network Crystal (KNC) adalah token digital yang menawarkan pertukaran token yang lancar di mana sahaja. Ia adalah pertukaran aset kripto peer-to-peer yang terdesentralisasi yang dibina di Ethereum. Dengan Rangkaian Kyber, kumpulan simpanan dinamik membolehkan rangkaian mengekalkan kecairannya sambil mengekalkan pertukaran pertukaran secepat dan secepat mungkin. KNC mencapai paras tertinggi sepanjang masa pada $ 5.32 pada Januari 2018. Ketika kita menuju tahun 2020, KNC berharga sekitar $ 0.18. KNC adalah token ERC20 deflasi yang digunakan oleh Pengurus Rizab di Rangkaian Kyber untuk membayar yuran pertukaran untuk pertukaran di rantai. Bahagian ‘deflasi’ KNC adalah penting: sebahagian KNC terbakar dalam setiap transaksi. Sebab terbesar untuk optimisme dengan KNC adalah kerana ia menyelesaikan masalah kecairan penting yang dihadapi oleh banyak pertukaran terpusat.

Crypto.com (MCO)

Crypto.com (MCO) pada tahun 2020

MCO adalah token digital yang digunakan untuk mengakses pelbagai produk dan perkhidmatan. Hari ini, ciri utama rangkaian termasuk kad MCO Visa, dompet MCO, dan perkhidmatan pembinaan portfolio. Ekosistem ini dikendalikan oleh Crypto.com, yang pada mulanya memulakan projek dengan nama jenama Monaco. Melangkah ke hadapan, Crypto.com merancang untuk meneruskan misinya untuk memacu “peralihan dunia ke cryptocurrency”. Pada tahap paling asas, Crypto.com dan token MCO-nya menjadikan crypto lebih mudah diakses dan digunakan dengan alat seperti kad visa prabayar dan dompet mudah alih. Kad Crypto.com/MCO Visa juga dilengkapi dengan faedah unik, termasuk pulangan tunai 10% pada Airbnb dan Expedia dan rebat pembelian 100% untuk rancangan langganan Spotify dan Netflix standard. Kad prabayar pada masa ini menyokong Dolar Singapura (SGD), yang membolehkan anda menghabiskan baki bitcoin anda di mana sahaja SGD diterima.

Rangkaian Kredit Ripio (RCN)

Ripio Credit Network (RCN) pada tahun 2020

Token Ripio Credit Network (RCN) berada di bawah senarai cap pasaran kripto. Ketika kita melangkah ke tahun 2020, token RCN berada di luar 120 cryptocurrency teratas berdasarkan had pasaran. Oleh itu, mengapa ada yang percaya token RCN adalah salah satu pelaburan terbaik untuk tahun 2020? Nah, Ripio Credit Network adalah rangkaian kredit global terbuka yang menghubungkan pemberi pinjaman, peminjam, dan pemula pinjaman di blockchain untuk mewujudkan pasaran hutang tanpa geseran, telus, dan tanpa sempadan. Itu cara yang baik untuk mengatakan bahawa Ripio Credit Network memudahkan bagi sesiapa sahaja, di mana sahaja di dunia, untuk mendapatkan pinjaman atau meminjamkan wang untuk mendapatkan faedah. Sekiranya berjaya, projek itu dapat mengubah sektor perbankan global – dan semuanya dikuasakan oleh token RCN.

Tierion (TNT)

Tierion (TNT) pada tahun 2020

Tierion (TNT) adalah token berasaskan Ethereum yang digunakan sebagai sebahagian daripada platform Tierion untuk pengesahan data. Tierion mengubah blockchain menjadi platform global untuk mengesahkan data, fail, atau perniagaan apa pun. TNT membolehkan pengguna blockchain untuk menyimpan, berkongsi, dan mengesahkan sejumlah besar data dalam satu transaksi pantas dan cepat. Melangkah ke tahun 2020, Tierion berfungsi dengan lebih daripada 500 aplikasi untuk mengesahkan data dalam rangkaian. Oleh kerana jumlah aplikasi yang menyokong Tierion terus meningkat, kita dapat menjangkakan nilai TNT akan meningkat.

Decred (DCR)

Decred (DCR) pada tahun 2020

Decred (DCR) adalah garpu bitcoin sumber terbuka yang menekankan pembiayaan pembangunan, tadbir urus rantai, dan mekanisme konsensus. Ditubuhkan pada tahun 2016, DCR ingin menyelesaikan ketidakcekapan bitcoin sambil mencipta mata wang digital yang benar-benar autonomi. Dengan DCR, pihak berkepentingan membuat peraturan menggunakan model pemungutan suara konsensus yang inovatif. Hasil akhirnya adalah mata wang digital yang dikendalikan oleh orang-orang yang memegangnya, bebas dari pihak ketiga luar dan pihak lain yang berpengaruh. Melangkah ke tahun 2020, pasukan pembangunan Decred bertujuan untuk mewujudkan bukti kerja hibrid inovatif (PoW) dan sistem pengundian konsensus bukti kepentingan (PoS), platform cadangan awam berlindung blockchain yang tahan penapisan, dan kontrak pintar, antara ciri-ciri lain.

Tunai Bitcoin (BCH)

Bitcoin Cash (BCH) pada tahun 2020

Bitcoin Cash (BCH) dilancarkan pada 1 Ogos 2017, setelah berlaku perpecahan dalam pasukan pengembangan bitcoin. Pembangun BCH ingin membuang had blok untuk meningkatkan skalabiliti bitcoin dalam rantai. Hari ini, pembangun BCH terus menekankan nilai bitcoin sebagai mekanisme pembayaran sehari-hari, sementara pemaju BTC cenderung menumpukan pada nilai bitcoin sebagai bentuk simpanan kekayaan jangka panjang. Walaupun terdapat kontroversi dan serangan yang tidak berkesudahan dari pemaksimum bitcoin, BCH terus menjadi salah satu cryptocurrency teratas di dunia dengan cap pasaran. BCH juga bertahan dari garpu keras November 2018 yang mencipta dua versi BCH, yang hari ini dikenali sebagai Bitcoin Cash (BCH) dan Bitcoin Satoshi’s Vision (BSV). Sekiranya anda mempercayai nilai bitcoin sebagai pilihan pembayaran harian, maka BCH boleh menjadi pelaburan pintar.

Calon Yang Berhormat dan Calon Tidur

syiling cryptoasset teratas untuk dilaburkan pada tahun 2020

TRON (TRX): Tronix (TRX) adalah mata wang digital untuk blockchain TRON. Matlamat TRON adalah untuk mewujudkan versi internet yang terdesentralisasi. Hari ini, TRON sudah menjadi salah satu sistem operasi berasaskan blockchain terbesar di dunia, menawarkan skalabilitas, throughput, dan ketersediaan yang tinggi. Oleh kerana penggunaan TRON terus meningkat menjelang tahun 2020, nilai TRX dijangka meningkat.

Tezos (XTZ): Tezos adalah platform sumber terbuka untuk aset dan aplikasi yang disokong oleh komuniti global validator, penyelidik, dan pembangun. Platform ini menawarkan kontrak pintar bertaraf institusi yang selamat, menyelesaikan halangan teknologi blockchain utama seperti keselamatan kontrak pintar, kebolehpercayaan jangka panjang, dan penyertaan terbuka. Semua pemegang token Tezos (XTZ) dapat mengambil bahagian dalam peningkatan rangkaian dengan menilai, mencadangkan, atau menyetujui pindaan. Pemegang token juga dapat membantu mengamankan rangkaian dengan membakar atau mendelegasikan token.

DigixDAO (DGD): DGD adalah token berasaskan Ethereum asli yang mengatur rangkaian Digix. Organisasi autonomi yang terdesentralisasi menyokong token yang terikat dengan aset fizikal. Digix Gold (DGX), misalnya, terikat dengan harga emas. Di masa depan, platform ini merancang untuk menyokong token DG lain yang mewakili perak, platinum, dan logam berharga lain. DGD mencapai tahap tertinggi sepanjang masa iaitu $ 600 pada Februari 2018. Melangkah ke 2020, DGD berada pada harga hanya $ 17.

Komodo (KMD): Komodo adalah platform rantaian pintar yang terbuka dan kompos. Ciri unik Komodo ialah menyokong transaksi yang telus, tanpa nama, peribadi, dan mudah alih. Komodo mengakhiri 2020 yang berada di kedudukan 60 cryptocurrency teratas berdasarkan kapitalisasi pasaran dengan nilai semasa sekitar $ 0,65, turun dari paras tertinggi sepanjang masa $ 10 yang dicapai pada Disember 2017. Melangkah ke hadapan, Komodo merancang untuk memberi tumpuan kepada penyelesaian blockchain yang mesra perniagaan yang selamat, boleh beroperasi, berskala, dan boleh disesuaikan.

Monero (XMR): Mata wang kripto yang sangat selamat dan tertumpu pada privasi tidak dapat dikesan, dan mata wang yang tidak dapat dilacak akan selalu bernilai di internet. Sama ada menggunakan XMR untuk aktiviti pasaran gelap atau hanya mahu pergerakan wang anda kekal peribadi, Monero adalah pilihan terbaik.

Zcash (ZEC): ZEC adalah cryptocurrency sumber terbuka yang terdesentralisasi yang dilancarkan pada tahun 2016. Sekiranya anda menganggap bitcoin sebagai HTTP, maka ZEC adalah HTTPS. Ini adalah cryptocurrency yang lebih selamat yang masih menerbitkan dan merekodkan semua transaksi di blockchain, tetapi dengan perincian mengenai pengirim, penerima, dan jumlahnya tetap peribadi. Di dunia di mana privasi semakin jarang berlaku, cryptocurrency seperti XMR dan ZEC akan terus bernilai.

Siacoin (SC): Siacoin (SC) menggunakan teknologi blockchain dan cryptocurrency untuk menjana penyelesaian penyimpanan awan kos rendah. Walaupun kemajuan pembangunan lambat, SC secara sah dapat mengganggu industri penyimpanan awan bernilai miliar dolar pada suatu saat di masa depan. Ciri utama SC ialah ia membolehkan anda menggunakan ruang cakera keras yang kurang digunakan untuk menjana wang. Sesiapa sahaja yang memerlukan ruang simpanan, boleh menghabiskan SC untuk mengakses ruang simpanan tersebut. Fail dienkripsi dan diedarkan di awan desentralisasi Sia.

Syiling Enjin (ENJ): Enjin pertama kali ditubuhkan sebagai platform komuniti permainan yang dipanggil Enjin Network pada tahun 2009. Pada tahun 2017, Enjin memutuskan untuk masuk ke ruang crypto dengan ICO yang dilaporkan mengumpulkan $ 18.9 juta. Hari ini, ekosistem Enjin merangkumi Enjin Platform, Explorer, Wallet, dan Beam, yang semuanya memperkasakan pemain dengan pemilikan aset digital sambil juga membolehkan pembangun permainan memperoleh pendapatan.

Enigma (ENG): Enigma bertujuan untuk mendapatkan web terdesentralisasi menggunakan protokol sumber terbuka yang terdesentralisasi. Protokol Enigma membolehkan sesiapa sahaja melakukan perhitungan pada data yang dienkripsi, menjadikan privasi untuk kontrak pintar dan blockchain awam.

Selesaikan (SELESAI): Solve bertujuan menggunakan blockchain untuk mengganggu ruang pentadbiran penjagaan kesihatan. Token SOLVE berasaskan Ethereum diperlukan untuk mengambil bahagian dalam platform dan membuat transaksi. Oleh kerana penggunaan platform Solve terus berkembang di kalangan penyedia perkhidmatan kesihatan di seluruh dunia, nilai token SOLVE dijangka meningkat.

Senarai Cryptocurrency 2020 Terbaik: Pelaburan Cryptoasset Teratas untuk Membeli Penafian Pelabur

Berniaga dan melabur dalam mata wang kripto (juga dikenali sebagai mata wang digital atau maya, cryptoasset, altcoin, token, dll.) Adalah berisiko. Kami bukan broker, penganalisis, penasihat pelaburan berdaftar, atau apa-apa jenisnya. Maklumat di atas disediakan semata-mata untuk tujuan bimbingan, maklumat, dan pendidikan. Kami mengesyorkan secara bebas mengesahkan dan mengesahkan semua maklumat yang terdapat di halaman ini. Kami tidak bertanggungjawab atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang disebabkan oleh maklumat kami. Cryptocurrency tidak sesuai untuk semua pelabur, dan semua pelaburan cryptocurrency dibuat atas risiko dan budi bicara anda sendiri.

peristiwa crypto

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map