Pengenalan Ekosistem Ark

ARK adalah cryptocurrency yang dikenali sebagai mata wang blockchain all-in-one. Mengapa dengan cara ini? Kerana ARK ingin menghubungkan semua rantaian blok dari setiap cryptocurrency di pasaran. ARK lahir dari ICO yang bermula pada 7 November 2016 yang berakhir pada 11 Disember 2016. Pada masa penjualan token, harga token bahtera adalah sekitar $ 0,0099. Sebagai maklumat menarik, pemilik ARK akan mempunyai ROI 28,263% sekiranya mereka membelinya pada penjualan token.

Bagaimana ARK Berfungsi?

ARK memberikan pengguna, pemaju dan pemula, teknologi blockchain inovatif. Tujuan utama adalah untuk mewujudkan keseluruhan ekosistem rantai terpaut dan jaring labah-labah maya dari kes penggunaan yang tidak berkesudahan. ARK menggunakan teknologi Smart Bridge yang membolehkan setiap mata wang, dari setiap mata wang menjadi lebih hebat.

Di pasaran, terdapat cryptocurrency yang berbeza. Bitcoin, Ethereum dan semua syiling alt lain. Setiap daripada mereka mempunyai ciri khas. Tetapi apa yang disediakan oleh ARK? Pasukan dan pembangun ARK sedang mencari teknologi blockchain terbaru untuk mengembangkan rangkaian perkhidmatan yang dapat ditawarkan oleh cryptocurrency ini. Dengan pelaksanaan teknologi-teknologi ini ke dalam ARK Core melalui rantaian blok (ARK Smart Bridge), ARK Crew akan membina ciri-ciri baru dan memberikan perkhidmatan yang berharga kepada pengguna biasa. Ini akan dicapai dengan sambungan dan bidang data serbaguna.

Bitcoin dan Ethereum, satu dengan blockchain dan satu lagi dengan kontrak pintar, akan dapat memanfaatkan perkembangan ARK. Mereka akan dapat memperoleh fungsi semua koin alt lain. Smart Bridge berkomunikasi antara blockchain yang membolehkan fungsi yang berlainan tersebar di antara rangkaian.

Sebagai contoh, jika syarikat mengembangkan aplikasi untuk digunakan hanya dalam satu blockchain, apa yang dilakukan oleh ARK, adalah membuat jambatan (Smart Bridge), dan memperluas penggunaan aplikasi ini ke rangkaian lain. Dengan ARK pengguna memiliki kemampuan untuk melancarkan fitur khusus dari satu blockchain, tetapi dalam yang lain. Bagi orang yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai ARK, berikut adalah senarai dengan beberapa video penjelasan:

Apa Tentang Objektif ARK – Apa itu ARK?

Objektif utama ARK Crew adalah untuk meningkatkan penggunaan pengguna dengan menumpukan pada teknologi selamat yang cepat dan perkhidmatan praktikal untuk orang yang sebenar. Platform ARK akan menyediakan blockchain teras yang sangat selamat, mengintegrasikan teknologi terdesentralisasi utama, dan mengembangkan kes penggunaan untuk menunjukkan kemampuan rangkaian ARK. Dengan memanfaatkan dan mengintegrasikan teknologi ini, dari masa ke masa, ekosistem ARK menyesuaikan diri dengan semua cabaran baru yang akan dihadapi.

ARK adalah Komuniti. Kumpulan ini terdiri daripada kumpulan orang dan kemahiran yang pelbagai. Pengurus Wang, Pemuzik, Peniaga, Penggalak Media Sosial dan Pemilik Perniagaan. Kesemuanya akan dikhaskan untuk berkolaborasi dan mengembangkan ekosistem dan komuniti ARK.

ARK adalah Token Pendasar. Ia dijamin oleh rangkaian blockchain kriptografi dengan Algoritma Proof of Stake yang didelegasikan.

ARK mempunyai satu set teknologi Bridged Blockchains melalui teknologi Smart Bridge. Sistem inovatif ini membolehkan komunikasi antara rantaian blok yang disahkan dengan kemampuan untuk melaksanakan tugas dan fungsi lanjutan. Sebagai contoh, ARK Crew dapat menghubungkan banyak rantai blok yang popular dan untuk mewujudkan ikatan penyatuan antara pelbagai ekosistem.

Ciri ARK dan rangkaiannya akan diamankan dengan betul. Keselamatan adalah titik utama bagi pembangun ARK. Pasukan ini akan mengendalikan analisis risiko berterusan dan ujian penembusan berulang dalaman, menyediakan sistem yang memenuhi standard tinggi yang diperlukan oleh persekitaran. Mengenai keselamatan, privasi adalah perkara penting bagi ARK. Integrasi rangkaian tanpa nama akan memberi pengguna tetapan privasi pilihan ketika menghantar transaksi ARK di platform ARK.

Apa yang mewakili salah satu inti ekosistem ARK ialah ARK mempunyai misi untuk menjadikan teknologi blockchain mudah diakses oleh pengguna. Mereka mahu pengguna tidak merasakan bahawa mereka menggunakan teknologi apa pun. Tujuannya adalah untuk membina jambatan antara dunia maya dan realiti dengan perkhidmatan unik yang pengguna mahukan, fahami dan bersedia membeli menggunakan ARK. Untuk keterangan lebih lanjut abotu ARK, anda boleh menyemaknya peta jalan.

Bagaimana dengan Masa Depannya?

Pada masa ini, ARK diperdagangkan pada $ 2.83 dolar, menurut CoinCodex. Pada bulan April, harga mata wang adalah sekitar $ 0.05 dolar. Pada akhir bulan September, harganya melonjak hingga $ 4 dolar, di mana ia menemui tahap rintangan.


ARK mempunyai potensi besar untuk berkembang pada masa akan datang. ARK dapat membenarkan perusahaan, pengguna dan pemaju menggunakan fungsi yang berbeza dari blockchain yang berlainan. Pautan yang dibuat ARK akan diperlukan pada masa akan datang di mana semua rantaian blok akan memerlukan sesuatu dari yang lain. Mengapa kita hanya perlu bergantung pada satu blockchain ketika yang lain menawarkan alat dan kemungkinan yang luar biasa? Inilah titik di mana Jambatan Pintar ARK membuat perbezaan.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map