Cryptocurrency Teratas Dengan Potensi Pertumbuhan Hebat pada 2018 – Bahagian II

Ini adalah artikel susulan ke senarai:   

  • Cryptocurrency Teratas Dengan Potensi Pertumbuhan Hebat pada 2018 – Bahagian I ”

Terdapat banyak Altcoin hari ini di pasaran, tetapi perlu diketahui bahawa sebilangan daripada mereka mempunyai sedikit potensi untuk berjaya dalam dunia cryptocurrency. Walau bagaimanapun, kemampuan untuk melabur dalam yang betul adalah perkara yang harus selalu anda sasarkan. Mata wang kripto yang anda laburkan dana anda mungkin menjadi “perkara besar” seterusnya di pasaran esok seperti Bitcoin, Ethereum, dan Litecoin.

Walaupun begitu, dalam artikel ini, kami ingin melihat secara terperinci lima mata wang kripto (walaupun tidak terkenal sekarang) di pasaran yang mempunyai potensi pertumbuhan pada tahun 2018. Mari kita terus masuk!

EOS

EOS adalah token blockchain yang dihasilkan secara khusus untuk menjadi struktur yang paling cekap di dunia cryptocurrency. Koin kripto ini pada dasarnya seperti Ethereum, tetapi bertujuan untuk menjadi versi yang lebih baik dan DAPP dapat menangani sekitar 60,000 transaksi sesaat.

Masalahnya dengan Bitcoin dan beberapa cryptocurrency terkemuka lain adalah bahawa urus niaga perlahan dan tidak membenarkan kemajuan DAPP, DAOS, dan juga fungsi cryptocurrency lain; inilah sebabnya EOS telah dicipta.

Perlu diketahui bahawa EOS dapat membuat anda mencapai kelajuan transaksi yang lebih tinggi, dan anda dapat melakukan transaksi pada bila-bila masa tanpa menghadapi penyumbatan.

Melalui EOS, penciptaan DAPP dapat dibantu. Juga, dengan EOS, ekonomi yang lebih baik yang bebas daripada sebarang transaksi boleh dibuat. Dengan kata lain, kerana koin crypto seperti Ethereum mengenakan bayaran kepada anda setiap kali anda melakukan transaksi. Tetapi, EOS DAPP tidak akan membebankan anda atas sebarang transaksi yang dilakukan oleh anda.

Akibatnya, koin kripto ini dihasilkan untuk memperbaiki masa depan cryptocurrency.

NEO

NEO adalah kripto-koin generasi seterusnya yang dicipta untuk menyusun rangkaian aplikasi terdesentralisasi yang dapat diakses. Satu ciri penting dari NEO adalah bahawa tokennya tidak dapat dibahagikan dan menghasilkan token GAS yang dapat digunakan untuk membayar yuran transaksi yang dihasilkan oleh aplikasi di rangkaian.

Tambahan pula, cryptocurrency ini menggunakan teknologi blockchain dan identiti digital untuk pendigitalan aset melalui penggunaan kenalan yang cekap. Adalah selamat untuk mengatakan bahawa, NEO adalah mata wang digital yang diarahkan untuk menghasilkan ciptaan yang lebih baik untuk masa depan melalui penggunaan identiti digital.

Selepas itu, dengan ciri identiti digital, NEO merancang untuk memastikan bahawa ciri identiti digital mencapai standard PKI (Public Key Infrastructure) X.509. Ini menyiratkan bahawa bagi semua orang yang menggunakan blockchain ini, anonimiti akan diberikan, tetapi mestilah di bawah standard antarabangsa untuk identiti digital. Walaupun begitu, dengan NEO, anda boleh mendapatkan penyelesaian blockchain terbaik.


DASH

Kekurangan tertentu dalam mata wang digital yang menonjol seperti Bitcoin telah menyebabkan kenaikan koin crypto lain seperti DASH.

Dash dirancang untuk mempunyai bekalan sekitar lapan belas juta syiling. Pada masa ini, jumlah penawaran meningkat kepada 7.4 juta, dan dijangkakan ia akan mencapai kejayaannya pada 2300.

Walau bagaimanapun, pada saat menulis artikel ini, harga setiap unit DASH adalah sekitar $ 352. Selain itu, permodalan pasaran cryptocurrency ini adalah sekitar $ 2.8 bilion.

Dash menyokong tunai elektronik terdesentralisasi P2P, dan ia adalah satu koin crypto dengan masa depan yang cerah.

VEN

VEN adalah crypto-coin yang dikendalikan oleh rangkaian HubCulture. Mata wang kripto ini kini diterima secara meluas, kerana ia senang.

Memang, koin kripto ini adalah aset digital untuk ditonton pada tahun 2018, dan ini kerana ia bertujuan untuk kontrak pintar dan juga memberi tumpuan kepada ICO dan DAPP.

Sebab lain mengapa anda perlu berjaga-jaga dengan duit syiling ini adalah kerana ia bercorak dengan syarikat kewangan besar di dunia sekarang ini. The perkongsian dengan syarikat kewangan utama akan meningkatkan pertumbuhan nilai cryptocurrency ini.

Juga, VEN sesuai dengan pemerintah China. Kita semua tahu perang yang dilakukan pemerintah China dengan mata wang kripto – tetapi, VEN adalah koin kripto yang tidak mempunyai masalah dengan China, dan ia diterima secara meluas di sana.

DCR

apa yang diredakan

DCR (Decred Coin) adalah cryptocurrency tanpa nama lain dengan sistem konsensus hibrid. Aset digital ini lebih menyerupai Bitcoin, tetapi dengan rancangan yang kukuh mengenai input masyarakat untuk mengekalkan pembangunan kewangan.

DCR menggunakan sistem perlombongan untuk memastikan bahawa tidak ada yang memiliki kemampuan untuk mengendalikan transaksi sepenuhnya tanpa persetujuan masyarakat.

Selain itu, DCR juga membenarkan penggunanya untuk mengambil bahagian dalam rancangannya tanpa menggunakan perkakasan perlombongan yang mahal.

Sebenarnya, DCR diciptakan untuk menyeimbangkan keperluan peserta dan badan pengawal selia. Walaupun DCR adalah “pemula” di pasaran sekarang; masih, kadar pertumbuhannya sangat mengejutkan. Walaupun begitu, mata wang kripto ini berpotensi untuk dikembangkan kerana telah menarik banyak pelabur – pasti ada beberapa alasan yang baik, betul?

Lihat artikel terdahulu kami ‘Cryptocurrency Teratas Dengan Potensi Pertumbuhan Hebat pada 2018 – Bahagian I’.

Sekiranya anda menyukai ini, anda mungkin ingin menyemak bahagian seterusnya dari ‘Cryptocurrencies Teratas Dengan Potensi Pertumbuhan Hebat pada tahun 2018’ dari sini. Juga, kebanyakan cryptocurrency yang disebutkan boleh didapati di Pertukaran Binance.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map