Senarai Saluran Cryptocurrency Telegram Penting

Telegram adalah salah satu aplikasi pesanan utama dengan tumpuan yang sangat kuat terhadap keselamatan. Tidak seperti kebanyakan aplikasi pemesejan lain yang kini ada di pasaran, Telegram menggunakan protokol penyulitannya sendiri, ia sepenuhnya percuma, ia mempunyai penyimpanan awan tanpa had, ia mempunyai sembang biasa dan “rahsia”, ketersediaan berbilang platform, kumpulan dan kumpulan super, saluran, fungsi bot , serta tanpa iklan atau kandungan premium tambahan, dan tanpa bayaran langganan.

Memandangkan pelbagai ciri bermanfaat dan protokol keselamatan / privasi yang diwarisi, tidak hairanlah ia berjaya memasuki dunia kripto sebagai media komunikasi / maklumat yang boleh dipercayai dan salah satu penyelesaian media paling menarik untuk pembangun, peniaga, dan cryptocurrency usahawan.

Secara harfiah, mana-mana projek kripto yang serius mempunyai saluran Telegram sendiri pada masa kini tetapi yang lebih penting lagi ialah kenyataan bahawa terdapat pelbagai penerbitan kripto dan kumpulan media yang juga mempunyai saluran Telegram yang lengkap dengan kandungannya.

Di bawah ini, kami membuat senarai beberapa saluran dan kumpulan crypto Telegram yang paling penting:

Cointelegraph (@Cointelegraph)

Sekiranya anda berada di ruang crypto walaupun untuk seketika, ada peluang yang sangat baik untuk anda dengar Cointelegraph, salah satu penerbitan cryptocurrency yang paling dihormati dan paling popular.

Cointelegraph memberikan pembaca terbarunya berita terkini dalam cryptosfer (Bitcoin News, Ethereum news, Altcoin News, Blockchain News, Scam News, dll.), Tetapi juga dengan analisis pasaran yang komprehensif, dan koleksi tutorial dan panduan berguna yang mengagumkan. The saluran Telegram Cointelegraph rasmi kini mempunyai 94 692 ahli dan merangkumi aspek Blockchain yang paling penting, Bitcoin, dan berita Fintech.

foto cointelegraph

Sumber: ttbcn.wordpress.com

CryptoMedics (@CryptoMedics)

CryptoMedics adalah saluran Telegram cryptocurrency yang mempunyai tumpuan kuat dalam penyelidikan. Pasukan di belakang saluran mempunyai pendekatan penyelidikan yang telus dan mendalam. Sekiranya anda baru menggunakan cryptomarket dan anda ingin mengetahui lebih lanjut, CryptoMedics mungkin salah satu pilihan terbaik. Saluran ini terkenal dengan komuniti yang luar biasa, dan merupakan tempat di mana hampir semua soalan anda dapat dijawab. Kelemahan utama adalah kenyataan bahawa ia adalah salah satu daripada beberapa saluran Telegram yang memerlukan pembayaran. Saluran ini kini mempunyai 4964 ahli.

Crypto Charters (@Crypto Charters)

Crypto Charters adalah kumpulan Telegram crypto yang ditujukan khusus untuk peniaga dan penganalisis crypto yang canggih dan maju. Kumpulan ini terkenal kerana menawarkan ahli-ahlinya carta terperinci yang lengkap dan terperinci mengenai pelbagai cryptocurrency. Kumpulan ini kebanyakannya memfokuskan analisis Bitcoin, tetapi terdapat pelbagai penyumbang yang juga menggunakan altcoin bernilai tinggi.

Coinist Usaha (@Syarikat Syiling Teroka)

Sekiranya anda lebih fokus pada analisis harga / pasaran 10 syiling teratas, maka Venture Coinist semestinya layak untuk senarai saluran Telegram anda. Kandungan ini terutama ditujukan untuk memberikan analisis teknikal mengenai cara mengatur perdagangan hingga beberapa hari / minggu berikut, yang menjadikannya alat yang sangat berharga bagi para pemula dan pedagang pemula. Ringkasnya, jika ingin memaksimumkan potensi keuntungan pelaburan anda, maka anda tidak boleh salah dengan Venture Coinist.


Crypto Samurai (@Crypto Samurai)

Crypto Samurai adalah salah satu saluran Telegram crypto terbaik kerana ia mempunyai sesuatu untuk semua orang. Pasukan di belakang saluran melakukan tugas dengan baik dalam mengurus sebilangan besar sumber berita yang disegani, menjadikan pembacanya hanya artikel berita yang paling relevan sebaik sahaja diterbitkan. Pada masa ini, saluran ini memiliki 3125 pengguna, yang jumlahnya sedikit.

Mycryptopedia (@Mycryptopedia)

Mycryptopedia adalah saluran Telegram rasmi untuk Mycryptopedia.com laman web. Saluran ini memberi penekanan tinggi pada kandungan pendidikan yang dikurasi pada topik seperti cryptocurrency, teknologi blockchain, ICO, dan analisis pasaran. Dari segi artikel, pelanggan boleh mengharapkan tutorial, panduan, artikel berita, video pendidikan, wawancara, dan jenis maklumat lain.

mycryptopediafeature

Sumber: The Coinage Times

Crypto UK (@UKCrypto)

Crypto UK adalah saluran Telegram yang menawarkan kepada pelanggannya gabungan Analisis Fundamental dan Analisis Teknikal yang menarik untuk sejumlah besar syiling. Ini adalah tempat di mana anda dapat belajar banyak mengenai asas-asas perdagangan kripto, dan juga menemui projek kripto baru dan menarik, semuanya disusun dan, tidak dapat disangkal, dengan sumber yang dapat disahkan.

Isyarat Dagangan Secara Percuma (@Isyarat Dagangan Secara Percuma)

Saluran ini memberi pandangan unik kepada pelanggan dan pedagang mengenai keadaan semasa pasaran kripto. Ia mengumpulkan banyak analisis teknikal untuk memastikan kesesuaian jangka panjangnya dan tidak ada kandungan spam dan tidak ada catatan silang.

Crypto ke bulan (@Crypto ke bulan)

Crypto to the moon bukanlah yang anda panggil saluran Telegram yang besar, tetapi sangat sesuai bagi sesiapa yang ingin mengetahui lebih lanjut mengenai perdagangan cryptocurrency, isyarat perdagangan, analisis yang berkaitan dengan pasaran, dan juga mendapatkan akses ke pelbagai ulasan ICO.

1 2SOmQSDInGYj91TxyiAo4A

Sumber: Medium.com

Crypto Shuttle (@Shuttle Crypto)

Crypto Shuttle adalah saluran Telegram yang sangat berguna jika anda ingin melihat beberapa berita cryptocurrency yang paling relevan. Mereka juga memberikan perincian terperinci dan terkini mengenai keadaan pasaran mata wang, tanpa membesar-besarkan mengenai faktor menakutkan yang biasanya berkaitan dengan memiliki dan berdagang kripto.

1 WhDPaq3vc dB5nnNMUaMyA

Sumber: Medium.com

Crypto Madness (@Crypto Madness)

Crypto Madness memberikan berita dan ulasan tepat dari kriptosfera kepada pelanggannya, serta maklumat berguna mengenai ICO yang akan datang. Pasukan di belakang kumpulan ini diketahui menawarkan nasihat yang sangat baik dari segi ICO.

Berita Crypto (@Berita Crypto)

Terakhir dalam senarai kami adalah saluran Telegram Berita Crypto. Ini adalah saluran percuma dengan fokus yang sangat kuat untuk hanya menyampaikan berita terkini dan berkualiti tinggi yang penting bagi anda. Sepanjang hayatnya, kandungan mereka terbukti sangat baik sehingga kumpulan ini kini mempunyai hampir seratus ahli.

Cole adalah penulis bebas yang memberi tumpuan kepada cryptocurrency dan teknologi yang baru muncul. Artikel sebelumnya tentang Masternodes telah dipaparkan di laman web crypto terkemuka dan dipetik dalam Whitepapers.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map