Panduan: Cara Membeli Token Power Ledger (POWR) Di Binance

Panduan ini akan membawa anda langkah demi langkah melalui proses membeli token Power Ledger (POWR) di Pertukaran Binance.

Apa itu Power Ledger?

Power Ledger adalah projek yang mendorong kemajuan sumber tenaga boleh diperbaharui. Ia melakukannya melalui platform perdagangan tenaga Peer-to-Peer, di mana pengeluar tenaga boleh diperbaharui dengan pengguna di blockchain. Pengguna membayar dengan token POWR, menjadikan cryptocurrency sebagai kes penggunaan yang sangat nyata.

Setelah menjalankan ICO yang berjaya pada akhir 2017 (yang terbesar ke-14 di dunia setakat ini), Power Ledger sibuk mengembangkan platform mereka, menjayakan perkongsian dengan sebilangan penyedia tenaga Australia dan New Zealand. Semasa menulis ini, Power Ledger adalah cryptocurrency terbesar ke-90 di dunia. Dengan cap pasaran lebih dari $ 60 juta, ia berpotensi untuk memperoleh keuntungan yang besar bagi para pelaburnya.

Mari lihat cara membeli token POWR pertama anda.

Langkah 1: Daftar di Binance

Dengan permodalan pasaran yang agak rendah, beberapa platform menawarkan kemampuan untuk membeli Power Ledger POWR secara langsung dengan mata wang Fiat seperti USD atau EUR. Jadi pilihan terbaik adalah membeli Bitcoin atau Ethereum terlebih dahulu, dan berniaga untuk POWR di bursa besar seperti Binance.

Langkah pertama, jika anda belum melakukannya, adalah mendaftar akaun di Binance.

daftar binari 1

Langkah 2: Sahkan akaun anda

Binance akan meminta anda menyerahkan beberapa dokumen pengesahan KYC (kenal pelanggan anda) sebelum anda boleh memulakan perdagangan. Anda juga harus menetapkan langkah keselamatan, seperti kata laluan yang kuat dan Pengesahan 2-Faktor untuk memastikan akaun anda selamat.

Langkah 3: Hantar BTC atau ETH ke akaun Binance anda

Setelah diluluskan, anda perlu menghantar duit syiling Bitcoin atau Ethereum ke Binance Exchange. Sekiranya anda tidak memegang salah satu daripada syiling ini, mereka boleh dibeli dari Coinbase Exchange, atau laman web seperti Coinmama atau Changelly.

Untuk deposit, pergi ke menu tajuk dan klik “Dana” kemudian “Deposit”. Pilih duit syiling yang ingin anda hantar dari menu. Ini akan memberi anda alamat untuk menghantar Bitcoin atau Ethereum anda. Pastikan duit syiling yang anda hantar ke alamat dompet ini hanya mata wang itu – sebagai contoh, jika anda menghantar BTC ke alamat ETH, anda mungkin kehilangan wang syiling anda

simpanan wang 1

Langkah 4: Tunggu pengesahan

Bergantung pada berapa banyak aktiviti yang ada di rangkaian, mungkin menunggu sebentar deposit anda dapat disahkan. Pastikan untuk memeriksa deposit yang telah dilalui, dan BTC / ETH muncul di dompet Binance anda, sebelum menavigasi dari halaman.

Langkah 5: Cari pasangan BTC atau ETH

Sebaik sahaja anda mempunyai Bitcoin atau Ethereum dalam akaun Binance anda, inilah masanya untuk berpindah ke Bursa. Klik “Tukar” dari menu atas, lalu klik “Asas”.

Sebaik sahaja anda berada di bahagian Pertukaran Binance, cari pasangan untuk POWR dan duit syiling yang anda depositkan sebelumnya. Untuk melakukan ini, pergi ke bar carian di kanan atas, dan masukkan POWR. Anda akan melihat pasangan untuk Bitcoin, Ethereum atau Binance Coin, cryptocurrency asli Binance (digunakan untuk potongan harga perdagangan).

powr binance

Cari pasangan yang anda mahukan. Ini akan memunculkan skrin perdagangan untuk Power Ledger POWR.

Pilihan: Gunakan alat canggih Binance untuk membeli pada masa yang tepat

Binance mempunyai alat dan carta data untuk membantu anda membeli rendah dan menjual tinggi. Dari skrin perdagangan, anda dapat melihat sejarah harga dan pesanan pasangan anda. Anda juga boleh menetapkan had beli atau jual. Ini bermakna anda boleh memilih harga yang anda ingin beli atau jual, dan setelah harga POWR mencapai tahap ini, Binance akan membuat perdagangan anda secara automatik.

powr binance 2

Langkah 6: Pilih berapa banyak POWR yang anda mahu beli

Pilih harga yang ingin anda beli, atau klik tab “Market” dan beli dengan harga semasa.

Anda boleh memilih untuk membeli sejumlah POWR, atau membelanjakan 25%, 50%, 75% atau 100% dari BTC / ETH dalam akaun Binance anda.

Langkah 7: Beli POWR!

Klik butang “Beli POWR” untuk menyelesaikan pesanan anda.

beli powr

Langkah 8: Pindahkan duit syiling anda ke dompet yang selamat

Amalan terbaik dalam crypto untuk menyimpan dana anda dalam dompet selamat yang anda kendalikan, dari pertukaran, ketika tidak berdagang.

The Lejar Nano S dompet perkakasan adalah salah satu kaedah paling selamat untuk menyimpan crypto anda, dan menyokong POWR. Sebagai alternatif, anda boleh menggunakan Coinomi dompet mudah alih, atau berasaskan web MyEtherWallet.

Setelah selesai membuat pesanan dan token Power Ledger POWR anda telah muncul di dompet Binance anda, pergi ke “Dana” dan kemudian “Pengeluaran”. Pilih POWR dari menu. Masukkan alamat pengeluaran (alamat dari dompet POWR anda), dan jumlah POWR yang ingin anda keluarkan.

biner powr 3

… dan itu sahaja! Sekarang anda tahu bagaimana mendapatkan token Power Ledger di Binance.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
map