NEO vs Kucoin Shares – Pertempuran Token PoS – Bahagian I

NEO (NEO) adalah platform ekonomi pintar generasi akan datang. Nama itu dijenamakan semula dari nama asalnya, Antshares. Seperti Ethereum, ekosistem NEO beroperasi menggunakan Token GAS yang berfungsi sama dengan Gwei di platform Ethereum. Mereka yang memegang token NEO akan diberi GAS yang boleh ditukar dengan syiling / token lain. Token ditambang dan dikeluarkan di blok genesis NEO.

Saham KuCoin (KCS) sebaliknya adalah tanda untuk pertukaran cryptocurrency KuCoin. Bursa berkongsi 50% yuran perdagangannya dengan pemegang KCS setiap hari bergantung pada berapa banyak token KCS yang mereka miliki. Oleh kerana pertukaran mengenakan yuran perdagangan untuk token yang diperdagangkan di platform, pemegang KCS mendapat syiling yang berbeza sebagai bonus dari masa ke masa dan bukan hanya Token KCS.

KuCoin Shares dan NEO adalah dua cryptocurrency yang memberikan pendapatan pasif. Memegang NEO memberi anda GAS percuma, dan token Saham KuCoin menawarkan kepada pemegang peratusan yuran perdagangan harian.

Keuntungan

Soalan yang terlintas di fikiran semua orang ketika memutuskan untuk menyimpan antara token NEO dan KCS adalah berapa banyak keuntungan yang akan dibuat berdasarkan setiap hari ketika memegang aset ini.

Pengiraan berikut didasarkan pada nilai semasa pada saat penulisan dan boleh berubah pada bila-bila masa.

Untuk setiap token NEO (sekarang $ 51.39) yang dipegang, anda mendapat $ 0.004 setiap hari. Untuk token saham KuCoin, sebaliknya, menjaga nilai yang sama dengan NEO akan memegang 22.444096 Saham KuCoin. Jadi untuk setiap 22.45 token saham KuCoin yang dipegang, pemegang mendapat $ 0,0074 setiap hari.

Dengan pengiraan di atas, lebih menguntungkan memegang saham KuCoin dengan memegang token NEO.

(Untuk mendapatkan kadar ganjaran sekarang gunakan https://neotogas.com/ dan https://kucoinshares.com/ kalkulator ganjaran).

Lebih Banyak Kaedah Dapatkan Dengan Token Ini

Selain hanya memegang token ini untuk ganjaran harian, seperti setiap cryptocurrency / token lain di luar sana, nilai pasaran dapat meningkat lebih dari 1000% dalam jangka masa pendek. Pada masa yang sama, kami telah melihat nilai-nilai menurun secepat di pasaran cryptocurrency. Sebagai contoh, NEO pada masa ini $ 46 + telah meningkat 23,237.83% pada 1 tahun yang lalu dan saham KuCoin hanya memperoleh 173.67% keuntungan dalam tempoh yang sama.

Dalam kes ini, mereka yang memegang NEO sepanjang tahun lalu telah mencatat banyak keuntungan daripada pemegang saham KuCoin.

Bagaimana Mendapat Ganjaran Ini

Memegang token NEO dan Saham KuCoin di kebanyakan bursa tidak menjamin ganjaran seperti yang dianalisis di atas. Walaupun begitu, nilai token anda boleh meningkat dan menurun pada nilai pasaran apabila anda memilikinya di sana.

Untuk Menuntut token GAS

Terdapat beberapa cara selamat untuk menuntut GAS untuk token NEO. Anda boleh menuntut GAS pada dompet perkakasan, dompet perisian, dan beberapa pertukaran.

# 1. Dompet NEON

Anda boleh menuntut GAS secara langsung dari a Dompet NEON, Dompet rasmi NEO. Untuk menuntut token, anda perlu menyimpan NEO anda di dompet NEON untuk beberapa waktu.

Setelah token NEO anda berada di dompet NEON anda, anda akan melihat token GAS anda terus bertambah di dalam dompet anda. Anda boleh menuntut GAS anda bila-bila masa.

Sekiranya anda memasang dompet NEON, ikuti langkah-langkah berikut untuk menuntut GAS pada dompet NEON:

  • Log masuk ke dompet anda dan periksa sama ada anda mempunyai tuntutan GAS.
  • Sekiranya anda mempunyai GAS yang mencukupi untuk menuntut, butang GAS tuntutan akan diaktifkan dengan nilai GAS yang harus anda tuntut dinyatakan di atasnya.
  • Klik butang tuntutan dan berehat.
  • Setelah dituntut, baki GAS baru anda akan dikemas kini.

# 2. Pemilik Dompet Perkakasan Ledger Mengklaim Dengan Dompet NEON

Dompet Ledger Nano S menyokong cryptocurrency NEO melalui antara muka GUI dompet NEON.

Oleh itu, adalah mungkin untuk memuat turun Dompet NEON di sini, kemudian sambungkan peranti Ledger Nano S anda untuk memaparkan duit syiling NEO anda pada Peranti Ledger Nano.

Cukup mudah untuk menuntut GAS anda apabila Ledger Nano berjaya disambungkan ke dompet NEON yang anda pasang.

Untuk menuntut token GAS anda sebagai Pengguna Ledger Nano S, ikuti langkah berikut:

  • Sambungkan dompet Ledger ke komputer anda.
  • Buka Aplikasi Chrome Pengurus Ledger.
  • Pasang aplikasi NEO pada lejar dengan mengklik butang Pemasangan di sebelah NEO pada lejar, pengurus aplikasi.
  • Sahkan pemasangan pada peranti Ledger dengan mengklik butang kanan.
  • Muat turun dompet NEON untuk Sistem Operasi anda dan pasangkannya.
  • Klik pada ikon NEO pada dompet Ledger; peranti harus menunjukkan Wake up, NEO pada skrin terbina dalamnya.
  • Buka dompet NEON dan pilih pilihan untuk log masuk dengan Ledger.
  • Pada skrin seterusnya, anda akan melihat mesej yang bertuliskan “Found USB Ledger Nano S Success. Aplikasi NEO Ditemui di Peranti Perkakasan. Klik Butang Di Atas untuk Masuk. “
  • Klik pada butang “Gunakan Ledger Nano S” untuk mendapatkan akses melalui dompet NEON anda.
  • Anda kini harus melihat butang Tuntutan GAS.
  • Klik pada butang untuk menuntut sekiranya anda mempunyai tuntutan yang belum selesai.

# 3. Tuntut GAS di Bursa.

Walaupun tidak semua pertukaran menyokong ini, anda boleh menuntut GAS untuk NEO yang tersimpan di bursa yang menyokong NEOGAS.

Anda harus ingat bahawa menyimpan cryptocurrency anda di bursa adalah berisiko. Ia mudah diserang, atau pertukaran dapat ditutup sepenuhnya dengan alasan yang paling diketahui oleh mereka. Oleh itu, anda tidak mahu menyimpan lebih banyak daripada yang anda mampu rugi di bursa.

Binance dan KuCoin Pertukaran adalah yang membolehkan pengguna menuntut GAS untuk NEO.

Tidak ada keperluan pengguna untuk mendapatkan token GAS mereka di bursa ini. Token anda akan ditambah setiap bulan di Binance dan setiap hari untuk pengguna pertukaran KuCoin.

Untuk Menuntut Token Saham KuCoin (KCS)

Untuk mendapatkan bahagian dari “dividen” atau “bonus kucoin” seperti yang disebutkan, anda mesti mendaftar di Pertukaran KuCoin.

Semasa orang memperdagangkan mata wang kripto mereka di bursa KuCoin, pemegang KCS juga akan mendapat peratusan kenaikan pada syiling / token berbeza yang diperdagangkan pada hari itu.

Semua syiling / token ini boleh ditukar dengan cryptocurrency pilihan dan ditarik balik, atau anda juga boleh menggunakannya untuk membayar yuran perdagangan.

Kelemahan mendapatkan semua token yang berbeza ini adalah sukar untuk dilunaskan melainkan anda memiliki banyak token KCS yang memberi anda peratusan yang berpatutan setiap hari.

Kesimpulannya

Kedua-dua token tersebut terbukti bernilai menjaga keuntungan jangka panjang. Walaupun begitu, artikel ini tidak menunjukkan salah satu dari mereka sebagai peluang pelaburan. Oleh itu, sangat penting untuk melakukan penyelidikan dan melabur dalam apa yang anda percayai. Juga, pastikan anda tidak melabur dalam apa yang anda tidak mampu kehilangan.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
map