Cara Membeli Token EOS di Binance

EOS adalah duit syiling keenam terbesar di dunia dengan permodalan pasaran, dengan jumlah bekalan token bernilai hampir $ 5 bilion pada masa ini. Apabila penggunaan blockchain dan aplikasi yang terdesentralisasi dalam arus perdana meningkat, duit syiling EOS dapat meningkat dengan lebih tinggi nilainya. Duit syiling itu telah mengancam para pemimpin pasaran pada bulan April 2018, apabila ia berjaya menembus $ 21. Anda boleh membaca artikel ramalan harga UseTheBitcoin EOS untuk lebih banyak analisis.

Baca lebih awal untuk mendapatkan panduan bagaimana membeli syiling EOS yang popular Binance pertukaran.

Apa itu EOS?

Dicipta oleh syarikat Block.one, EOS adalah platform yang sangat serupa dengan Ethereum. Sebagai platform kontrak pintar, semua jenis pengguna dapat membina aplikasi blockchain di rangkaian EOS. Tujuannya adalah untuk lebih fleksibel dan berskala daripada rangkaian Ethereum.

Ciri utama EOS setakat ini adalah penjualan tokennya, yang berlangsung hampir setahun dan mengumpulkan lebih dari AS $ 4 bilion, menjadikannya penjualan token terbesar yang dilakukan setakat ini. Pada masa yang sama penjualan token selesai pada pertengahan 2018, pasukan melancarkan mainnet EOS dan melakukan pertukaran token dari token placeholder ERC20 kepada token EOS asli. Sejak itu, beberapa dApps dan ICO telah dilancarkan di blockchain EOS.

Sekarang mari kita lihat bagaimana anda boleh membeli token EOS pertama anda.

Langkah 1: Daftar untuk akaun di Binance

Panduan ini akan menerangkan cara membeli token EOS di pertukaran Binance dengan BTC atau ETH. Pada ketika ini, sangat sedikit bursa yang mempunyai pasangan EOS dan Fiat.

Sekiranya anda belum melakukannya, langkah pertama adalah membuat akaun Binance. Prosesnya harus cepat dan mudah dan terbuka kepada orang di mana sahaja di dunia.

daftar binari 3

Langkah 2: Sahkan akaun anda

Sebelum anda memulakan perdagangan, anda perlu menyerahkan beberapa dokumen pengesahan kepada pasukan Binance. Juga, rebutlah peluang ini untuk mengatur langkah keselamatan untuk akaun anda, seperti Pengesahan 2-Faktor.

Langkah 3: Hantar BTC atau ETH ke akaun Binance anda

Setelah akaun anda disediakan, hantarkan beberapa syiling BTC atau ETH ke dompet Binance anda. Sekiranya anda tidak mempunyai salah satu daripada kedua-dua syiling ini, atau anda ingin melabur lebih banyak ke dalam kripto, anda boleh membeli kripto dengan kad kredit dari beberapa laman web, seperti Coinmama atau Changelly.

Untuk membuat deposit, pergi ke bahagian atas halaman anda dan pilih “Dana”, kemudian “Deposit”.


wang simpanan 3

Pilih duit syiling mana yang akan anda depositkan dari menu dropdown. Sekarang anda akan diberi alamat dompet untuk menghantar duit syiling anda. Pastikan anda hanya menghantar duit syiling yang ditentukan (iaitu BTC ke dompet BTC, atau ETH ke dompet ETH). Sebarang syiling lain yang anda hantar di sini mungkin akan hilang.

Langkah 4: Tunggu pengesahan

Bergantung pada beban rangkaian, mungkin memerlukan sedikit masa untuk menyelesaikan transaksi anda. Tunggu sehingga Binance mengesahkan bahawa transaksi telah berjaya diselesaikan sebelum meneruskan.

Langkah 5: Cari dan pilih pasangan BTC atau ETH

Setelah duit syiling berada di dompet Binance anda, pindah ke bahagian pertukaran laman web ini. Untuk sampai ke sini, pergi ke bahagian atas halaman dan pilih “Pertukaran”, kemudian “Asas”.

Sekarang pergi ke sebelah kanan halaman. Pilih duit syiling yang akan anda jual (BTC, ETH, USDT atau BNB) dan taip EOS di bar carian. Klik pada pasangan yang muncul (mis. EOS / BTC atau EOS / ETH).

binari eos 1

Pilihan: Gunakan alat canggih Binance untuk membeli pada masa yang tepat

Di bahagian perdagangan, Binance menawarkan banyak alat dan data untuk membantu anda berdagang dengan lebih bijak. Mereka mempunyai sejarah harga dan pesanan dan carta harga langsung yang dapat disesuaikan. Anda juga boleh melakukan pesanan had. Dengan pesanan had, anda menetapkan harga di mana anda ingin membeli (atau menjual) EOS, berkaitan dengan BTC / ETH. Setelah harganya mencapai tahap itu, Binance akan melaksanakan pesanan anda.

Langkah 6: Pilih jumlah EOS yang akan dibeli

Di bawah grafik harga, pilih berapa EOS yang ingin anda beli. Tetapkan harga di mana anda ingin membeli, atau pilih “Pasar” untuk dibeli pada harga semasa (ini disyorkan untuk peniaga pemula).

binari eos 2

Langkah 7: Beli EOS!

Tekan butang “Beli EOS” hijau, dan anda sudah selesai!

Langkah 8: Pindahkan duit syiling anda ke dompet EOS yang selamat

Amalan terbaik dalam crypto adalah menyimpan duit syiling anda dalam dompet yang selamat, dari bursa, ketika tidak berdagang. Dengan cara itu, anda mempunyai kawalan penuh terhadap keselamatan token anda, dan bukannya mempercayai langkah-langkah keselamatan pertukaran.

Untuk melakukan ini, anda memerlukan dompet crypto yang menyokong EOS. The SimplEOS dompet dan Greymass eos-voter dompet adalah dua dompet desktop yang dibuat hanya untuk EOS. Sebagai alternatif Infinito wallet adalah dompet mudah alih untuk Android dan iOS yang menyokong sejumlah duit syiling yang berbeza.

Untuk tahap keselamatan tertinggi, anda mungkin ingin melabur dalam dompet perkakasan seperti Lejar Nano S.

Untuk mengeluarkan token EOS anda dari Binance, pergi ke “Dana”, kemudian “Pengeluaran”.

Pilih EOS dari menu lungsur. Seterusnya masukkan alamat dompet dari dompet EOS anda, serta jumlah EOS yang ingin anda pindahkan. Periksa semula alamat yang betul dan tekan Hantar.

… Dan itu sahaja! Yang perlu anda ketahui untuk mula melabur dalam ekosistem EOS.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map