Apa itu Nexo (NEXO) – Yang Perlu Anda Ketahui

Pengenalan Nexo

Nexo adalah sistem overdraf berasaskan blockchain yang membolehkan pengguna membuat pinjaman crypto segera. Pada masa ini, tidak ada cara lain di mana pemilik kripto dapat menggunakan aset mereka selain menjual dan membelinya. Nexo hadir dengan model perniagaan yang sangat menguntungkan di mana ia membolehkan pemilik kripto menggunakan pegangan mereka sebagai cagaran, kemudian mengeluarkan wang tunai. Pengguna mengekalkan akses 100% ke cryptocurrency mereka sementara mereka mempunyai akses segera ke wang tunai. Pada masa yang sama, mereka dapat mengakses nilai aset crypto mereka.

nexo

Nexo dicipta oleh Credissimo, kumpulan FinTech terkemuka yang telah melayani berjuta-juta pengguna dari seluruh Eropah selama lebih dari satu dekad. Syarikat itu telah memberikan pinjaman bernilai $ 120 juta sejak penubuhannya sambil mengumpulkan wang tunai $ 155 juta.

Syarikat ini dianggap sebagai peneraju pasaran dalam industri pinjaman pengguna dalam talian di banyak negara Eropah. Sejauh ini, mereka telah memproses 1 juta + permohonan pinjaman dan memberikan 79,000 pinjaman pada tahun 2017. 78% trafiknya dihasilkan oleh pelanggan berulang.

Bagaimana Nexo Berfungsi?

Nexo menyatukan pinjaman segera dengan teknologi blockchain, menghasilkan sistem pinjaman crypto segera pertama di dunia. Model perniagaan inovatif Nexo diciptakan untuk memberi pinjaman kripto segera kepada pelanggan, sebagai “kaedah automatik, fleksibel dan menjimatkan kos untuk memperoleh kecairan yang dijamin dengan nilai aset digital pelanggan.”

Keseluruhan proses mendapatkan pinjaman adalah mudah dan dapat dilakukan hanya dalam beberapa minit. Manfaat utama menggunakan Nexo termasuk: tanpa bayaran tersembunyi, tidak ada cukai keuntungan modal, dan tidak ada pemeriksaan kredit.

Ketelusan tahap tinggi dijamin, kerana platform ini menggunakan teknologi blockchain, kontrak pintar, dan prosedur algoritma, yang semuanya dilakukan dalam modul Nexo Oracle asalnya.

nexo

Pertama, pelanggan harus memindahkan pegangan crypto mereka ke dompet Nexo mereka. Selepas itu, kripto yang mereka pindahkan akan disahkan oleh blockchain, selepas itu Nexo oracle secara automatik menghitung butiran yang berkaitan dengan had pinjaman individu dan kemudian menetapkan pinjaman untuk pengguna.

Pelanggan kemudian diberi jumlah pinjaman yang diminta dalam mata wang USD atau EUR. Had pinjaman boleh didapati dengan segera melalui pindahan wang melalui bank atau kad kredit Nexo percuma. Pelanggan juga boleh memilih cara yang paling sesuai untuk menggunakan wang mereka, dan juga dalam mata wang apa yang mereka ingin terima pinjaman.

Walau bagaimanapun, had pinjaman bergantung pada harga pasaran cryptocurrency di dompet Nexo. Oleh itu, jika nilai mata wang yang digunakan meningkat, oracle Nexo secara automatik akan menaikkan had pinjaman.

Akhirnya, pelanggan mempunyai beberapa pilihan di mana mereka dapat membayar balik pinjaman mereka, termasuk:

  • pemindahan bank
  • Pertukaran dana secara fizikal menggunakan aset fiat atau crypto
  • Diskaun khas untuk kadar faedah diberikan untuk mereka yang membuat pembayaran dengan Token NEXO.

ciri-ciri

Pengguna Nexo mendapat keuntungan dari tahap kecairan aset yang tinggi yang tidak biasa berlaku di sektor crypto. Walaupun mengeluarkan sejumlah besar modal fizikal masih sukar, syarikat itu menawarkan kad kredit percuma kepada pelanggan runcitnya, yang dapat digunakan untuk melakukan transaksi harian. Juga perlu diperhatikan adalah hakikat bahawa dengan menggunakan perkhidmatan pinjaman crypto segera Nexo, pelanggan mempunyai pilihan untuk memanfaatkan keuntungan modal mereka sepenuhnya dan memanfaatkan sepenuhnya faedah lain.

ciri-ciri nexo

Pemilik tidak diwajibkan membayar sebarang transaksi, platform atau bayaran pengeluaran, yang biasanya dibebankan oleh kebanyakan penyedia untuk perkhidmatan mereka. Juga, cukai tambahan yang merangkumi hingga 39% dari pendapatan pengguna dapat dikurangkan, kerana tidak ada acara penjualan. Terakhir, Nexo tidak melakukan pemeriksaan kredit yang mungkin dapat menurunkan penilaian kredit pengguna. Ini dimungkinkan kerana fakta bahawa nilai aset kripto yang disimpan di Dompet Nexo menjamin sepenuhnya pinjaman kripto.

visi nexo

Di samping itu, pemilikan asal aset digital dilindungi dan dijamin oleh kontrak pinjaman pintar yang telus, yang tidak dapat diubah dengan cara apa pun setelah direkodkan pada lekapan blockchain.

Pasukan

Kosta Kantchev adalah pengasas bersama Credissimo, perniagaan yang menjalankan Nexo. Dia telah aktif dalam industri FinTech Eropah selama lebih dari 10 tahun dan, menurut biografi dalam taliannya, adalah pengguna awal cryptocurrency bitcoin. Dia juga secara aktif berkolaborasi dalam banyak projek blockchain yang menumpukan pada membolehkan pembayaran pinjaman global dalam cryptocurrency.

pasukan nexo

CTO Nexo adalah Vasil Petrov. Petrov telah mengumpulkan lebih dari 16 tahun kepakaran dalam bidang khusus, termasuk: pentadbiran sistem, pengembangan back-end, reka bentuk seni bina projek dengan beban tinggi dan kitaran penuh. Selain penglibatannya di Nexo, Vasil juga merupakan pengasas bersama perkhidmatan video dan internet multichannel AS yang kini mempunyai lebih dari 150,000 pelanggan.

Token Nexo

The Token NEXO adalah patuh AS-SEC, pembayaran dividen, mata wang sekuriti yang disokong oleh aset dalam portfolio pinjaman Nexo. Pelanggan Nexo mempunyai akses kepada wang tunai segera dari seluruh dunia. Dilancarkan ke pasaran crypto pada awal bulan ini, harga satu token Nexo terus stabil. Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Dividen Nexo, anda mungkin mahu menyemak ini catatan blog.

token nexo

Pada masa penulisan, mata wang ini diperdagangkan pada $ 0.189254 USD, dengan kapitalisasi pasaran $ 105.982.242 USD. Bekalan beredar dari Token NEXO adalah 560,000,010 daripada jumlah bekalan 1,000,000,000 NEXO.

Di Mana Anda Boleh Membeli Nexo

Token NEXO boleh dibeli di platform pertukaran berikut:

  • IDEX– pasangan perdagangan: NEXO / ETH;
  • DDEX– pasangan perdagangan: NEXO / ETH;
  • Hotbit– pasangan perdagangan: NEXO / BTC NEXO / ETH;
  • EtherDelta– pasangan perdagangan NEXO / ETH;
  • Pertukaran saham – Pasangan perdagangan: NEXO / BTC;

Dompet Nexo – Apakah Dompet Nexo terbaik

Duit syiling NEXO adalah token berasaskan ERC20, sehingga boleh disimpan di mana-mana dompet yang serasi dengan Ethereum. Tetapi untuk menggunakan platform Nexo dan sistem pinjaman, anda harus memuat turun Nexo Wallet dan menyimpan cryptos anda yang lain di dalamnya.

Keputusan

Memandangkan bahawa Nexo menawarkan platform pinjaman segera yang mengikuti piawaian pematuhan di dunia crypto, tidak hairanlah apabila perkhidmatan ini menarik sejumlah besar pengguna dan pelabur.

Maklumat dan kenalan tambahan:

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
map