6 Crypto Podcast untuk Ketahui Lebih Lanjut Mengenai Industri

Sekiranya anda ingin memahami asas pelaburan blockchain dan crypto dengan cara yang lebih mudah, cara terbaik untuk mengasimilasi pengetahuan adalah dengan mengikuti podcast cryptocurrency secara berkala.

Berikut adalah senarai podcast terbaik yang boleh anda dengarkan untuk memahami dengan mudah dunia cryptocurrency:

1. Crypto Buruk

The Podcast Crypto Buruk dimulakan oleh tuan rumah Travis Wright dan Joel Comm pada akhir tahun 2017. Walaupun mereka berdua berpengetahuan dalam bidang teknologi, mereka mengakui bahawa mereka juga belajar tentang cryptos ketika mereka mula.

Bad Crypto Podcast 2 1024x538

Sumber: https://nick.weisser.me

Podcast secara rutin memuat temu ramah dengan pakar dan penjelasan praktikal yang diselitkan dengan banyak momen lucu. Melalui mereka, ribuan pendengar mempelajari semua perkara terbaru di Bitcoin, altcoin, ICO, dan acara yang berkaitan dengan blockchain.

Format mereka yang informatif namun tidak masuk akal menimbulkan kesan lucu, memudahkan pendengar crypto pemula untuk memahami istilah dan konsep.

Tuan rumah tidak hanya mahu mendidik pendengar mereka; mereka juga mahu mereka bersenang-senang seperti yang mereka lakukan ketika mereka membincangkan topik baru. Namun, mereka mengakui bahawa mereka bukan pakar dalam domain dan masih belajar dengan masa.

Oleh itu, bagi peminat crypto yang berpengalaman, podcast mungkin kurang bermaklumat, tetapi bagi anda yang baru memulakan kripto, ini adalah cara yang menyeronokkan dan mudah untuk memahami konsep dunia cryptocurrency.

2. Tidak Terikat

The Podcast tidak terikat dihoskan oleh Laura Shin, mantan Editor Kanan di Forbes, dan sangat bagus sama ada anda berada di peringkat crypto pemula atau lanjutan. Dia telah menggunakan kedudukannya sebelumnya di Forbes untuk membawa nama-nama penting dari industri untuk dibincangkan dalam temu ramahnya.

480x270 95011

Sumber: https://www.stitcher.com

Mingguan ini bertujuan untuk “mendidik orang tentang bagaimana blockchain akan mengubah cara kita memperoleh, membelanjakan dan melaburkan wang kita.”

Ketika Shin membuat liputan mengenai kripto dan blockchain sejak sekian lama, dia tahu apa soalan yang harus diajukan dan bagaimana menyampaikan maklumat yang ditawarkan oleh orang yang ditemu ramah.

3. Penguasaan Syiling

Penguasaan Syiling adalah persembahan pelabur dan pemasar Carter Thomas. Podcast ini adalah suatu keharusan bagi peminat kripto, tanpa mengira tahap pandangan mereka mengenai perkara ini.

Ini menyajikan subjek yang berasal dari sudut pandangan pelabur dan merupakan “tempat bagi sesiapa sahaja yang berminat untuk memperoleh keuntungan dari dunia cryptocurrency digital Bitcoin, Ethereum, Litecoin, Ripple, Monero dan banyak lagi.”

Thomas telah terkenal dengan rasionalisasi siaga, analisis ringkas, dan ringkasan ringkas hari itu. Sebilangan besar perbincangannya berorientasikan perdagangan, menjadikan podcastnya sebagai sumber maklumat dan wawasan mengenai pelaburan kripto.

Episod Coin Mastery menumpukan pada peristiwa semasa pasaran crypto, jadi lebih baik jika anda memulakan siri ini dengan menonton episod terbarunya.

4. Rangkaian Bitcoin Podcast

Rangkaian Bitcoin Podcast mewakili pelbagai podcast berbeza yang digabungkan menjadi satu. Awalnya ditayangkan sebagai podcast biasa dan, pada waktunya, ia berkembang menjadi rangkaian yang terdiri daripada lapan pakar berbeza yang membincangkan pelbagai topik yang berkaitan dengan kripto, dan berkongsi pendapat mereka mengenai perkara itu.

Jason Jenkins dari Jenkins Risk Management adalah antara penyumbang acara ini, dan pelbagai tetamu terdiri daripada pelabur malaikat hingga DJ Los Angeles, yang semuanya membincangkan penglibatan mereka dengan cryptocurrency. Episod rancangan ini cukup panjang, lebih dari 90 minit, jadi jika anda mencari kemas kini pantas mengenai apa yang berlaku di cryptovere, sebaiknya cari podcast lain.

5. Melabur Seperti Yang Terbaik

Tuan rumah dari Melabur Seperti Yang Terbaik, Patrick O’Shaughnessy, adalah Pengurus Portofolio di O’Shaughnessy Asset Management dan menjadi tuan rumah siri tiga bahagian yang disebut Hash Power, yang memberikan pengenalan yang dapat difahami dalam pengetahuan industri blockchain.

“Hash Power dimaksudkan untuk menjadi pendahuluan, tetapi sebenarnya, ia adalah jemputan untuk menjelajahi dunia baru ini sendiri.”

Podcast ini biasanya membincangkan pelaburan, tetapi O’Shaughnessy membuat usaha tambahan untuk menghasilkan dokumentari audio tiga bahagian yang memfokuskan pada crypto untuk memulakan yang baru ke domain ini.

Topik rancangan ini bermula dari blockchain hingga pelaburan cryptocurrency, hingga spekulasi bitcoin dan perbincangan umum mengenai altcoin dan ICO. Siri ini akan membahas semua subjeknya dengan cara yang sangat jelas dan mudah difahami, mengambil maklumat yang diperlukan melalui wawancara yang diadakan dengan nama-nama penting dari industri.

Sebagai tambahan kepada Hash Power, O’Shaughnessy juga membuat siri yang memfokuskan pada tema yang lebih kompleks dan menjelajahinya dengan lebih mendalam.

6. Mari Kita Bincangkan Bitcoin!

The Mari Kita Bincangkan Bitcoin! podcast pertama kali wujud pada tahun 2013, menjadikan salah satu podcast tertua untuk memberi tumpuan secara eksklusif pada Bitcoin dan cryptocurrency. Hari ini, jumlah episod siri telah melebihi 370. Topik yang dibahas dalam rancangan ini sangat pelbagai, dan komuniti fanbase sangat berdedikasi untuk siaran ini.

mari bercakap bitcoing

Sumber: https://softwareengineeringdaily.com

Podcast pada mulanya dibuat oleh Andreas Antonopolous, tetapi sekarang dia bukan satu-satunya penyampai, rancangan itu telah menggabungkan lebih banyak orang dan juga kandungan yang lebih luas. Mari kita bincangkan bitcoin juga merupakan nama rangkaian yang terdiri daripada 10 rancangan yang juga menumpukan pada topik yang berkaitan dengan kripto.

Antonopoulos adalah tokoh penting dalam semua yang berkaitan dengan Bitcoin. Mengenai topik ini, dia telah menulis buku, blog, telah diundang untuk membincangkan banyak pertunjukan dan membicarakannya secara meluas dalam rancangannya sendiri. Pada satu ketika, dia menerima sumbangan Bitcoin bernilai 2 juta dolar dari anggota komuniti yang berdedikasi sebagai tanda penghargaan mereka atas sumbangannya.

Antonopoulos juga merupakan ahli Jawatankuasa Pengawasan untuk Kadar Rujukan Bitcoin di Chicago Mercantile Exchange dan, pada tahun 2014, dia dijadikan pensyarah di University of Nicosia – universiti pertama yang pernah menjadi Ijazah Sarjana dalam Mata Wang Digital.

Cole adalah penulis bebas yang memberi tumpuan kepada cryptocurrency dan teknologi yang baru muncul. Artikel sebelumnya tentang Masternodes telah dipaparkan di laman web crypto terkemuka dan dipetik dalam Whitepapers

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
map