Balet: Dompet Perkakasan Cryptocurrency Bukan Elektronik

tinjauan dompet crypto balet

Dompet balet adalah peranti penyimpanan perkakasan cryptocurrency bukan elektronik dengan aplikasi mudah alih untuk pegangan bitcoin yang selamat di luar talian. Dompet fizikal Ballet multicurrency adalah dari Bobby Lee, pengasas dan CEO.

Mari kaji barisan produk siri Ballet REAL untuk melihat bagaimana dompet crypto penyimpanan sejuk luar talian 100% berfungsi dan jika dompet perkakasan multicurrency berlapis emas 24K bukan elektronik pertama di dunia sesuai untuk anda.

Ballet Crypto Wallet: Lihat ke dalam Aplikasi Mobile Ballet

Setiap inovasi datang dengan bahagian mereka yang baik yang pada mulanya melambatkan atau bahkan menghentikan orang daripada menggunakannya, pada mulanya. Projek blockchain dan cryptocurrency pastinya tidak terkecuali dari titik pelekat ini, tetapi ada aplikasi yang telah membuktikan bahawa mereka mampu mengatasi ini.

Memperkenalkan Ballet, yang berpusat di Las Vegas, Nevada dan mempunyai 20 ahli pasukan di seluruh dunia, adalah salah satu dompet fizikal terbaru dengan aplikasi mudah alih cryptocurrency. Pada satu permukaan pembacaan produk, agak mudah untuk melihat bagaimana produk seperti ini memecah satu kelajuan satu demi satu. Ia mempunyai dompet crypto yang tidak memerlukan penyediaan, tanpa kata laluan dan tanpa KYC sambil menawarkan storan cryptoasset fizikal yang selamat.

Pengenalan Ringkas mengenai Ballet

kripto balet

Kami tidak dapat mengatakan bahawa syarikat itu mempunyai sejarah yang panjang dan bertulis; pada dasarnya masih belum berkembang. Bermula di Kickstarter pada bulan September tahun ini, Ketua Pegawai Eksekutif syarikat Bobby Lee menjelaskan bahawa komplikasi harus dikutuk sekiranya penerapan secara besar-besaran dilakukan untuk cryptos.

“Dengan menghilangkan semua komplikasi yang berkaitan dengan pemilikan cryptocurrency, kami berharap dapat menerapkan adopsi yang lebih besar ke seluruh dunia. Sekarang anda dapat melihatnya, menyentuhnya dan mengambil pelaburan anda ke mana sahaja anda pergi. “

Itu bukan untuk mengatakan bahawa Ballet ingin mewujudkan ‘kebebasan’ gaya Mad Max untuk penggunanya. Jauh dari itu, Lee dan Ballet telah melihat cara mereka yang lebih bijak dan lebih berkesan untuk meletakkan crypto ke tangan orang ramai. Dan bagi kebanyakan orang dalam komuniti crypto, Mr Bobby Lee tidak memerlukan pengenalan kerana dia adalah influencer crypto dan merupakan saudara kepada pencipta Litecoin Charlie Lee. Bobby, adalah pengasas bersama dan Ketua Pegawai Eksekutif BTCC (BTCChina), yang merupakan pertukaran bitcoin Cina pertama dan diperoleh pada Januari 2018, mula melombong bitcoin pada tahun 2011. Kini, dompet crypto Ballet adalah milik Lee (nama panggilan ‘pembuat duit syilingPermulaan crypto-centric terbaru yang cuba membawa pilihan mudah dan elegan ke dalam pilihan penyimpanan bitcoin.

Jadi sejauh mana nasib Kickstarter mereka sejauh ini? Cukup baik, mengingat fakta bahawa ia berada di beta umum buat masa ini. Dan dengan hampir $ 13,000 dikumpulkan oleh pengguna yang berminat yang sama, ia berpotensi untuk diterokai.

Dompet Ballet berukuran kad kredit berasaskan logam genggam akan menghasilkan alamat awam dan kunci peribadi pengguna terlebih dahulu dan mencetak kod QR untuk mengaitkan setiap alamat dompet crypto yang disertakan dengan rentetan kod penyulitan bercetak yang mesti digores oleh pengguna untuk melihatnya. Pencipta Ballet mengatakan ini:

“Kami menjana kunci untuk anda di dua lokasi yang jaraknya beribu-ribu batu,” […] “[Selepas itu] kami mengeluarkan diri daripada proses.”

Lee, yang bercakap dalam acara blockchain di Singapura mengenai pelepasan Ballet yang baru, produk siri REAL ini memberi tumpuan kepada Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH), Litecoin (LTC) dan Ripple (XRP), mengatakan ini semasa pembentangannya:

“Saya telah bekerja keras sejak Januari tahun ini,” […] “Kami telah melalui enam lelaran reka bentuk dompet perkakasan ini.”

Keselamatan dan Memperkemas Onboarding

dompet crypto sebenar balet

Sebagai permulaan, Ballet kurang menekankan keperluan untuk keseluruhan proses on-boarding; dengan pengguna dapat memintas KYC dan akaun sepenuhnya.

“Imbas sahaja kod QR di dompet cryptocurrency Ballet anda untuk mula menggunakan aplikasi mudah alih. Tidak diperlukan akaun atau pendaftaran KYC. “

Ini membuang semua autonomi dan, yang penting, tanpa nama pengguna kepada pengguna dengan hanya membiarkan mereka menggunakan dompet berasaskan kad dan mudah alih mereka secara percuma tanpa memerlukan pendaftaran yang ketat.

Adakah ini, dengan cara apa pun, akan memberi kesan negatif terhadap keselamatan? Tidak sama sekali, barisan dompet kerasnya menggabungkan protokol BIP38, yang memungkinkan penjanaan kunci yang sangat tanpa nama dan selamat. Inilah yang ditetapkan pasukan Ballet crypto wallet untuk membantu mengurangkan kesukaran dompet perkakasan elektronik.

Jadi apa yang dibawa oleh BIP38? Yang penting, ini bermaksud balet telah dan memanfaatkan Penjanaan Kunci 2 Faktor. Bagi mereka yang tidak biasa dengan ini: 2FKG menghendaki pengguna memasukkan kedua-dua kunci peribadi, bersama dengan frasa laluan yang unik dari dompet mereka. Keselamatan sudah tentu menjadi agenda utama Ballet.

Ia suka mengatakan bagaimana Ballet berbeza ketika dibandingkan dengan Ledger, Trezor dan KeepKey kerana mudah disiapkan, menawarkan prosedur sandaran yang mudah, pilihan yang lebih baik untuk tidak kehilangan dana kerana kata laluan yang dilupakan, kunci peribadi dan sandaran. Keuntungan Ballet juga tidak termasuk masalah kuasa atau bateri, masalah peningkatan firmware atau masalah keserasian / kesambungan perkakasan. Dompet balet juga disiapkan untuk menyaingi OpenDime dan Tangem kerana tidak mengandungi cip komputer atau litar elektronik.

Apa yang nampaknya menjadi trend penataan semula dalam laman web dompet kripto Ballet rasmi ialah ia berbeza dari semua jenis penyelesaian dompet panas, sejuk dan kertas seperti Cardwallet, bitaddress.org, Xapo, TenX, Cobo dan Mobi juga. Penyelesaian penyimpanan simpanan sejuk luar talian yang ditawarkan Ballet juga mempunyai pelbagai tahap ciri dari BitPay, BRD Wallet, imToken, Trust Wallet dan Blockstream Green Wallet.

Aplikasi Mudah Alih: Kawal Crypto Anda

aplikasi dompet balet

Ini diperlihatkan lebih jelas lagi oleh kenyataan bahawa Ballet mendakwa untuk memastikan nama pengguna tidak lengkap, hanya dengan tidak menyimpan maklumat mengenai pengguna, termasuk kunci peribadi mereka.

“Aplikasi mudah alih tidak pernah menyimpan atau menyimpan kunci peribadi untuk dompet cryptocurrency Ballet. Ia juga tidak pernah menjejaki atau menyimpan data peribadi atau kewangan di luar peranti mudah alih anda sendiri. “

Walaupun ini terdengar hebat, terutamanya ketika mempertimbangkan sebilangan besar penyelesaian dompet digital di luar sana sama ada menyimpan maklumat utama anda atau menyerahkannya kepada pihak ketiga. Apa-apa perkara yang memberikan risiko yang lebih rendah terhadap keselamatan pengguna sangatlah dialu-alukan. Tetapi bagaimana sebenarnya ia berjaya melakukannya?

Ini mungkin melalui penggunaan dompet bukan kustodian sebagai standard. Tetapi mempunyai rangkaian dompet keras yang mudah digunakan, dengan pengguna dapat menggaris untuk menunjukkan kunci peribadi dan frasa laluan yang unik. Dengan melakukan ini, Ballet boleh membenarkan dompet bukan kustodian sebagai standard.

Ini adalah atribut yang cukup menarik dari dompet mudah alih yang pengguna boleh memilih untuk menggunakan dompet keras dan mudah alih atau satu tanpa yang lain. Tetapi orang akan kehilangan beberapa ciri yang mengagumkan dari dompet mudah alih, yang membolehkan pengguna mengagihkan aset ke dana tertentu, tanpa mengira jenis kripto yang terdiri daripada mereka.

Berikut adalah senarai 23 syiling berbeza yang disokong oleh dompet crypto Ballet serta token ERC20 berdasarkan Ethereum:

duit syiling balet-kripto-dompet

Dan yang lebih mengagumkan mengenai dompet Ballet untuk pelabur kripto, adalah bagaimana aplikasi mudah alih membolehkan pengguna menghantar dan menerima cryptocurrency serta memeriksa harga pasaran dan mengaktifkan syiling berharga tambahan.

faedah-balet-dompet

Balet: Dompet Crypto Yang Selamat dan Meluas dalam Pelbagai

dompet perkakasan cryptocurrency balet

Seiring dengan penekanan khusus pada keselamatan, fleksibiliti, dan utiliti untuk (bakal) penggunanya, dompet Ballet REAL Bitcoin keluli tahan karat berusaha untuk memberikan lebih banyak variasi untuk pengguna masa depannya juga.

Kita dapat melihatnya dengan mudah dengan jumlah kripto ‘diterima’ yang dapat disimpan oleh pengguna menggunakan Ballet, yang, pada masa ini, terdiri dari 23 kripto yang berbeza. Menurut syarikat itu, ini akan berkembang pesat juga, dengan lebih dari selusin aset digital lain yang diramalkan akan dimasukkan ke tanah dalam masa yang akan datang. Kos pra-pesanan awal dompet Ballet crypto yang menawarkan keselamatan penyimpanan sejuk yang maju akan datang dengan label harga $ 29, yang jauh lebih rendah daripada Trezor, Ledger dan KeepKey.

Tidak ada kerangka masa yang ditetapkan untuk penambahan baru ini, tetapi melihat begitu banyak variasi pada peringkat awal ini tetap mengagumkan.

Apabila slang ‘jadilah bank anda sendiri’ dalam komuniti ingin menjadi kenyataan dan menjadi kenyataan, pengguna bitcoin ‘(walaupun membeli, berdagang, memperoleh atau melabur) mesti mengutamakan keselamatan yang dapat diakses setiap satoshi (unit akaun terkecil) dalam bitcoin) dengan segala kos. Ketika era penyelesaian hak penjagaan pintar mulai berakar, usaha lebih tinggi untuk menerapkan langkah-langkah keselamatan yang betul akan sangat berharga jika harga bitcoin terus meningkat. Tidak selalu mudah untuk mengelakkan penipuan bitcoin kerana sejarah peretasan kripto dipenuhi dengan banyak contoh malang. Sama ada anda membeli dan mencuba siri dompet REAL, pemegang kripto harus mempertimbangkan untuk melaksanakan amalan perlindungan sebaik mungkin, dan Ballet berpendapat mereka mempunyai kaedah baru untuk meningkatkan penggunaan kewangan blockchain melalui dompet perkakasan crypto bukan elektronik.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me