Ramalan Harga Ripple (XRP)

(Dikemas kini 13 Februari 2021) Tahun ini belum banyak bermula untuk XRP sebagai BITBOX, pertukaran crypto terkemuka yang berpusat di Asia, diumumkan bahawa mereka akan menghapus token pembayaran rentas sempadan. Platform ini gagal memberikan alasan kukuh mengapa mereka mengambil tindakan ini. Sebahagian daripada alasan mengapa mereka dapat membuang duit syiling termasuk prestasi, kebolehpercayaan, dan kecairan.

Tidak menghairankan memandangkan langkah itu berlaku hanya beberapa jam selepas XRP mengepam 12% setelah berbulan-bulan pendarahan pada tahun 2019. XRP mengakhiri tahun -50%.

Walau bagaimanapun, menghapus dan kurang berprestasi, Ripple masih merupakan cryptocurrency ketiga terbesar berdasarkan cap pasaran dan ia akan menyaksikan peningkatan penggunaan pada tahun 2020 hingga pembayaran rentas sempadan di Asia Tenggara, Afrika, dan Amerika Latin.

Juga, dengan penyelidikan yang menunjukkan bahawa pelabur kehilangan kepercayaan terhadap XRP, yang telah melihatnya berada pada tahap $ 0.20 untuk sementara waktu, sentimen negatif yang terang-terangan kadang-kadang mendahului pergeseran trend utama. Penurunan keyakinan pelabur terhadap XRP kemungkinan akan mendorong kenaikan.

Sekurang-kurangnya itulah pendapat seorang penganalisis crypto yang terkenal dengan nama Mr.Anderson. melalui a tweet, dia baru-baru ini menjelaskan bahawa walaupun tindakan harga XRP kelihatan agak menurun, seperti banyak altcoin, XRP akan dapat membentuk dasar jangka panjang ketika para pelabur “membuang tuala.”

Ramalan Harga XRP

Dalam bahagian ini, kita akan melihat beberapa sebab mengapa kita percaya XRP disiapkan untuk hari yang lebih baik pada tahun 2020.

Beli XRP di Binance hari ini!

1. Peningkatan Penerimaan Oleh Institusi Perbankan 

Ripple menyediakan penyelesaian blockchain yang cuba menyelesaikan masalah yang telah menghambat industri kewangan selama beberapa dekad: kelajuan pemprosesan transaksi yang perlahan, kos transaksi yang tinggi, dan tidak boleh dipercayai. Ripple juga bertujuan untuk membuat pembayaran rentas sempadan jauh lebih efisien bagi penyedia pembayaran besar ini.

Kejayaan awal dalam menunjukkan penyelesaian ini adalah mengapa institusi kewangan utama telah bekerjasama dengan platform Ripple.

Sejauh ini lebih dari 100 institusi kewangan yang terdiri dari penyedia pembayaran hingga bank telah bekerjasama dengan Ripple dan sedang dalam proses memanfaatkan banyak penyelesaian blockchain yang ditawarkan platform ini. Awal tahun ini Ripple bergandingan dengan BankDhofar – bank pertama di Oman yang membuat perkongsian sedemikian. Dr. Tariq Taha, ketua maklumat bank dalam pernyataan siaran akhbar dengan cepat menunjukkan mengapa langkah ini sangat penting bagi bank.

“Dengan ini, kami dapat menyediakan pemindahan wang rentas sempadan yang cepat, tanpa gesekan dan selamat dalam beberapa saat, dengan penglihatan dari hujung ke hujung sepanjang perjalanan pembayaran

Ripple juga telah menyatakan bahawa pengumuman akan datang di mana ia akan bekerjasama dengan “banyak bank” di Jerman.

2. Perkongsian Lebih Lanjut – Berita Riak Paling Penting


Ripple telah menempatkan dirinya sebagai teknologi lejar diedarkan pilihan untuk transaksi kewangan rentas sempadan.

Di bahagian depan ini, Ripple telah melihat penggunaan utama oleh firma kewangan. Malangnya, harga XRP tidak berubah mengikut perkongsian ini.

Beberapa pengulas menyatakan bahawa kerana sebilangan firma ini tidak menggunakan duit syiling asli Ripple, XRP.

Beli XRP di Binance hari ini!

Walaupun ini sebahagiannya benar, di bawah ini kita akan melihat tiga sebab mengapa harga XRP akan segera meningkat.

Perkongsian Flutterwave

Flutterwave adalah sebuah syarikat yang berfokus pada Afrika yang berusaha untuk merapatkan jurang antara Afrika dan ekonomi global.

Kerjasama dengan Ripple, memungkinkan Flutterware memanfaatkan kekuatan blockchain Ripple untuk membangun infrastruktur pembayaran yang akan memenuhi misi mereka.

Perkongsian ini, untuk pertama kalinya, membuka Afrika ke platform Ripple yang menjadi blockchain de facto untuk memproses pembayaran di bahagian lain dunia.

Untuk merealisasikan potensi penuh platform, Flutterware harus menjalani konfigurasi baru yang merangkumi pemasangan xCurrent. Sambungan ini membolehkan semua platform di RippleNet menghantar dan menerima pembayaran dalam masa nyata.

Ripple’s xCurrent akan berinteraksi dengan Protokol InterLedger yang direka oleh Fluttterware untuk menampung satu mata wang.

Oleh kerana perkongsian ini berjalan lebih mendalam, kes penggunaan untuk XRP, mungkin, secara semula jadi akan timbul dan ini akan mempengaruhi harganya secara positif.

Integrasi Di Moneynetint

Ini satu lagi integrasi penting yang akan menyaksikan harga XRP meningkat dalam beberapa bulan akan datang.

Moneynetint adalah syarikat e-money yang berpusat di United Kingdom. Syarikat ini mengkhususkan diri dalam menghantar wang melintasi sempadan untuk pelanggan korporat. Ini menunjukkan bahawa jumlah wang yang dihantar agak besar.

Yishay Trif, Ketua Pegawai Eksekutif Moneynetint di kenyataan berkata:

“Setelah kami menyedari betapa profesionalnya pasukan Ripple dan menyokong prosesnya, kami memutuskan untuk memilihnya. Kami menjangkakan bahawa bersama-sama kami dapat memimpin pembangunan yang signifikan dan mempermudah proses dalam bidang pemindahan wang rentas sempadan. Proses penghubung dan persetujuan antara institusi kewangan, yang sebelumnya memakan masa berbulan-bulan atau bahkan bertahun-tahun kini dikurangkan dengan ketara menjadi beberapa hari hingga beberapa minggu. “

Perkembangan positif ini menunjukkan bahawa Ripple kemungkinan akan segera meningkat memandangkan ini adalah permulaan kerjasama mereka.

Beli XRP di Binance hari ini!

Menggunakan Kad Kredit Untuk Membeli XRP On Binance

Ini mungkin merupakan berita kedua terpenting tahun 2019 untuk Ripple. Binance gergasi memberi pengguna peluang untuk membeli cryptocurrency menggunakan pembayaran kad kredit oleh Binance & Perkongsian simplex.

Ini menjadikan perkara menjadi lebih mudah. Jika sekarang satu-satunya cara untuk membeli XRP adalah dengan membeli BTC / ETH terlebih dahulu, seperti yang disebutkan dalam panduan “Cara Membeli XRP dari Binance” kami, sekarang Anda dapat melakukannya hanya dengan beberapa klik. Sekarang yang perlu anda lakukan ialah memasukkan akaun Binance anda, pastikan anda disahkan tahap 2 dan klik pada “Dana” -> “Beli dengan Kad Kredit”.

Mudah, bukan? Bayarannya juga rendah – 3.5% atau 10 USD – mana yang lebih tinggi. Visa dan Mastercard diterima dan memerlukan masa antara 10 hingga 30 minit untuk XRP sampai ke akaun anda.

Juga, terdapat perkongsian penting lain yang berpotensi mempengaruhi harga Ripple dalam beberapa bulan mendatang.

Contohnya, yayasan Gates dan Melinda perkongsian yang telah membantu menghubungkan orang-orang yang tidak mempunyai bank ke penyelesaian kewangan melalui projek Mojaloop. Projek ini menggunakan kekuatan Protokol interledger Ripple.

Lebih-lebih lagi, CEO Ripple telah menyatakan bahawa ‘puluhan’ institusi kewangan akan menggunakan token XRP pada tahun 2019. Oleh itu, adalah selamat untuk menganggap bahawa harga Ripple (XRP) akan menyaksikan kenaikan besar tidak lama lagi.

Ripple kini menggunakan Coinbase Pro

Mulai 25 Februari 2019, perdagangan XRP disiarkan secara langsung di Coinbase Pro dengan pasangan XRP / USD, XRP / EUR dan XRP / BTC. Malangnya, hanya pengguna dari AS (bukan penduduk New York), UK, negara anggota Kesatuan Eropah, Kanada, Singapura dan Australia yang dapat memperdagangkan XRP di Coinbase Pro. The pengumuman juga menyebutkan bahawa lebih banyak negara akan ditambahkan di kemudian hari.

Perkara ini ditunggu lama oleh peminat Ripple dan langkah ini menaikkan harga XRP hampir 3 sen dalam satu jam.

3. Kini Platform Pemprosesan Transaksi Tercepat

Visa pernah menjadi syarikat terpantas dalam hal kewangan global kelajuan urus niaga sehingga baru-baru ini. Sejumlah kemas kini sistem pada platform Ripple telah menyaksikan platform tersebut mengatasi kedudukan teratas.

Sebelum kemas kini sistem, Ripple hanya dapat menangani 1.500 transaksi tetapi kini dapat memproses hingga 50.000 transaksi sesaat. Jumlah ini berlipat ganda daripada jumlah yang dapat dikendalikan oleh Visa dengan 24,000 sahaja. Ini menjadikan Ripple sebagai platform pemprosesan transaksi terpantas di dunia.

Kini syarikat boleh melanggan pakej xRapid yang ditawarkan oleh Ripple dan melakukan transaksi yang lebih cepat dan selamat. Pakej ini juga akan membantu mengurangkan kos pertukaran mata wang dan penyelesaian global kerana XRP dan mata wang fiat seperti sarung tangan dan tangan.

Ini akan menjimatkan syarikat dan pelanggan mereka berjuta-juta dolar setiap tahun.

Mengenai penyelesaian xRapid, Ripple berusaha memperluasnya untuk menjangkau sejumlah besar syarikat yang memproses pembayaran dan pemindahan menggunakan aset digital XRP. Terdapat beberapa syarikat yang menganalisis kemungkinan untuk melaksanakan penyelesaian ini untuk meningkatkan kecairan mereka. 

Brad Garlinghouse, Ketua Pegawai Eksekutif Ripple, yakin bahawa bank akan menggunakan penyelesaian ini pada akhir tahun ini. 

Salah satu syarikat yang menggunakan xRapid adalah Cuallix. Terletak di Mexico, syarikat ini menyediakan penyelesaian kredit dan pembayaran melalui pinjaman kredit, insurans kereta dan banyak lagi. Setelah menyertai RippleNet pada tahun 2017, firma itu memutuskan untuk mula menguji penyelesaian xRapid bahkan sebelum dilancarkan ke pasaran pada tahun 2018. 

Mercury FX, perniagaan pengiriman wang yang diiktiraf, juga menggunakan XRP untuk menghantar pembayaran ke dan dari Mexico. Pada masa ini syarikat membuat saluran pembayaran dengan Philipines yang membolehkan institusi dan pelanggan yang berminat menghantar pembayaran dengan cara yang cepat dan mudah. 

Syarikat lain yang menggunakan perkhidmatan ini termasuk SendFriend, MoneyGram dan Bank Exim Euro. Syarikat-syarikat ini juga menggunakan produk xRapid untuk dapat meningkatkan perkhidmatan mereka. 

Kami dengan senang hati mengumumkan Cambridge Global Payments @cambridge_fx sedang menggunakan $ XRP di sebuah #xRapid juruterbang untuk menyediakan 13,000 pelanggan globalnya dengan pembayaran rentas sempadan yang lebih pantas, lebih murah dan lebih telus. https://t.co/dEoL1jVAdh

– Ripple (@Ripple) 1 Mac 2018

Dengan banyak syarikat lain yang menguji XRP, termasuk Cambridge FX, WesternUnion dan lain-lain, mata wang digital dapat terus berkembang. David Schwartz, CTO Ripple, mengatakan bahawa semakin tinggi harga XRP, maka lebih besar pembayaran yang boleh disasarkan oleh Ripple. 

“Nilai lebih hampir selalu bermakna lebih banyak kecairan dan jumlah perdagangan. XRP sudah mempunyai setiap ciri lain yang diperlukan untuk menjadi aset perantara yang baik, tetapi pada awalnya akan dibatasi oleh kecairan yang ada, ”tulis Mr. Schwartz. 

Harga yang lebih tinggi untuk #XRP akan membantu @Ripple beberapa cara: pic.twitter.com/iSgRK6Mmn1

– David Schwartz (@JoelKatz) 5 September 2017

Penyelesaian xRapid membolehkan syarikat membeli XRP menggunakan mata wang tempatan dari penyedia kecairan (iaitu pertukaran) dan melakukan pemindahan menggunakan XRP. Pelanggan penerima akan dapat menjual dana dengan penyedia kecairan tempatan dan menerima mata wang tempatan yang dapat dipindahkan ke akaun bank. 12

Pakar Ramalan Harga Ripple XRP untuk 2019 & 2020

Ripple adalah dua perkara: cryptocurrency (XRP) dan sistem pembayaran terbuka untuk bank. Cryptocurrency adalah penyelesaian mudah tunai yang kuat untuk pemindahan kos rendah masa nyata melalui pasaran fiat dan crypto, serta pilihan pelaburan yang kukuh.

Menurut Messari Ryan Selkis, Ketua Pegawai Eksekutif Messari Ryan, Ripple Company, kerana perisian bebas “sangat bagus,” dan maklumat mereka cukup telus. Selain itu, lebih banyak syarikat terus menggunakan protokol untuk memindahkan wang ke pelbagai tempat di dunia. Ini adalah faktor utama yang akan menyaksikan kenaikan harga duit syiling.

Lebih-lebih lagi, Brad Garlinghouse, Ketua Pegawai Eksekutif Ripple, baru-baru ini menyatakan bahawa nilai koin yang semakin meningkat adalah wajar. Dia mengaitkan pertumbuhan ini dengan pertumbuhan syarikat, serta ukuran pasaran pertukaran asing yang ingin ditangani oleh koin.

Menurut ketua kriptografi Ripple, David Schwartz, pembayaran hari ini sistem adalah di mana e-mel berada pada awal tahun 80-an. Setiap penyedia membina sistem mereka untuk pelanggan mereka, dan jika pelanggan memilih untuk menggunakan yang lain, mereka tidak dapat berinteraksi dengan mudah antara satu sama lain. Di sinilah Ripple masuk; platform akan membolehkan hubungan antara sistem pembayaran yang berbeza. Ini akan diikuti dengan peningkatan penggunaan, yang akan menaikkan harga koin.

Berita Ripple Coin, rangkaian berita Ripple ke-2 terbesar oleh lalu lintas berpendapat bahawa peningkatan perkongsian baru, teknologi dan prestasi yang kuat akan menyaksikan harga koin mencecah $ 7 tahun ini.

Selain itu, Ketua Pegawai Eksekutif Ripple, Brad Garlinghouse, melahirkan rasa optimis ketika dia menyatakan bahawa lebih banyak syarikat pembayaran, institusi kewangan dan bank akan bergabung dengan ekosistem Ripple, sehingga meningkatkan nilai XRP.

Peter Brandt adalah salah satu orang yang harus anda ikuti. Dia mahir dalam membuat peta & berniaga. Ketika ditanya oleh pengguna mengenai pandangan mengenai Ripple, dia menjawab dengan grafik yang bagus.

pasti bergelung pic.twitter.com/ixY4b6ysqx

– Peter Brandt (@PeterLBrandt) 21 Januari 2019

InvestingHaven – laman web terkenal untuk pelabur dan peminat – membuat analisis panjang mengenai harga Ripple. Menurut analisis mereka, mereka melihat harga berpotensi $ 20 untuk Ripple’s XRP pada akhir 2019. A Ramalan harga riak $ 20 pada akhir 2019 cukup optimis, berdasarkan fakta bahawa sekarang hanya $ 0.29.

Walaupun pada bulan Jun, mereka masih yakin pada Ripple dan mendakwa ramalan harga mereka akan menjadi kenyataan pada tahun 2019 atau 2020 – semuanya bergantung pada pasaran crypto & bagaimana ia akan berkembang.

Phillip Nuun, Ketua Pegawai Eksekutif Wealth Chain Capital & Kumpulan Blackmore tidak menyebut pendapatnya mengenai harga riak atau membuat ramalan harga riak – tetapi dia mendakwa bahawa Ripple akan menjadi antara cryptocurrency terpenting di luar sana. Untuk menunjukkan betapa bersemangatnya dia terhadap Ripple – dia membandingkannya dengan Microsoft.

Saya tidak pernah menjadi penyokong #perasaan $ xrp

Tetapi budak lelaki mereka membuat beberapa langkah serius. Dan fakta bahawa saya mempunyai masalah dengan penawaran mereka diketepikan buat masa ini kerana mereka menjadi sangat penting dalam penerbangan #crypto #blockchain bendera

Mereka akan menjadi Microsoft #crypto

– Phillip (@PhillipNunnUK) 2 Oktober 2018

LongForecast – laman web yang menggelarkan diri mereka sebagai “The Economy Forecast Agency” tidak terlalu percaya pada XRP Ripple. Ramalan harga Ripple mereka untuk 2019 & 2020 jauh di atas purata bahkan sekarang. Mereka percaya bahawa harga riak akan antara $ 0.1 dan $ 0.2 hingga Julai 2021 di mana ia akan memulakan pasaran bull lain untuk Ripple. Hanya pada 2023 Mac, mereka melihat harga $ 0,49 setiap Ripple.

OracleTimes sebaliknya mempunyai visi yang sama seperti kita – $ 5 pada akhir tahun 2019. Dan berita setakat ini nampaknya memihak kepada Ripple – walaupun harganya tidak. Ripple menurun sebanyak 10% sejak 2019 bermula. Tetapi, dengan pertimbangan bahawa sekarang hampir semua orang dapat membeli Ripple menggunakan kad kredit di Binance atau dari Coinbase Pro – lebih banyak orang dapat membelinya yang membawa kepada penggunaan yang lebih besar. Dan, kami memeriksa harga Bitcoin sejak dilancarkan sehingga hari ini kami dapat melihat bahawa penggunaan adalah salah satu faktor yang paling penting.

Ramalan Harga Ripple (XRP) – Analisis Teknikal TradingView, Dikemas kini pada 13 Februari 2021

XRPUSD pendek oleh BullmarketFX pada TradingView.com

Bagi penganalisis ini, ada kemungkinan mendapat peluang kekurangan yang baik. Dia menganggap bahawa dalam jangka waktu harian, ada formasi W yang dapat diselesaikan di garis leher mendekati 0,475 per duit syiling. Selain itu, terdapat tahap rintangan yang kuat di sekitar 0,61 USDT yang menunjukkan XRP mungkin menghadapi beberapa kesulitan melebihi tahap ini untuk jangka waktu yang lama. 

Perlu disebutkan bahawa penganalisis sedang menunggu jangka masa yang lebih rendah untuk memasuki kedudukan pendek pada tahap ini. Walaupun begitu, ini bukan nasihat pelaburan dari pihak kami. Kami sedang menunggu langkah seterusnya oleh XRP dalam masa terdekat.

XRP / USDT – Kembali dalam permainan – PANJANG oleh OrianaGH pada TradingView.com

Penganalisis menunjukkan bahawa mata wang maya mungkin telah jatuh ketika mencapai 0.244 USDT setiap duit syiling. Sekarang, kita melihat XRP bergerak lebih tinggi dan dapat menguji tahap rintangan 0.30 USDT. 

Selain itu, penganalisis mendakwa bahawa dia sedang menunggu penarikan balik untuk membuat catatan panjang pada 0.29 USDT per XRP. Dia juga telah menyatakan bahawa XRP telah memecah garis arah aliran menurun utama. 

Sekiranya melepasi 0,30 USDT, maka ia dapat mencapai tahap yang jauh lebih tinggi di masa depan. Walau bagaimanapun, sangat penting untuk mengikuti asas di sebalik aset digital ini setelah isu yang dialaminya dengan Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa A.S. (SEC).

XRPUSDT panjang oleh Pedagang_OMS pada TradingView.com

Untuk XRP, kami melihat bahawa penganalisis menunjukkan bahawa mata wang maya boleh diperdagangkan antara dua tahap rintangan. Tahap ini merangkumi 0.23845 USDT dan 0.27011. Ini sangat penting untuk mengekalkan harga XRP dalam jangka pendek. 

Walaupun XRP boleh jatuh ke sekitar 0,23845 USDT setiap koin, ia kemudian dapat mulai bergerak lebih tinggi ke arah 0,43759 USDT. Ini akan menunjukkan kenaikan harga 83% dalam beberapa minggu dan bulan mendatang. Walaupun begitu, penganalisis memperingatkan peniaga bahawa ini adalah penilaian pasaran peribadi berdasarkan maklumat yang diterbitkan dan data sejarah di TradingView. Oleh itu, ini pasti boleh berubah dalam beberapa minggu mendatang.

XRPUSDT 01 JAN 2020 (berhati-hati pendek) oleh dee718 pada TradingView.com

XRP telah dipengaruhi oleh berita yang sangat buruk pada minggu lalu. Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa A.S. (SEC) menuntut Ripple dan dua eksekutif syarikat itu. Dia berpendapat bahawa ini telah membantu banyak pelabur dan orang-orang untuk keluar dari aset digital. 

Lebih-lebih lagi, dia menganggap bahawa keadaan masih terbuka dan mata wang maya dapat pulih menjadi sekitar $ 0.38 dalam masa terdekat. Walau bagaimanapun, ini mungkin agak rumit setelah jatuh di bawah $ 0.18 untuk jangka masa pendek minggu lalu. Jumlah dagangan juga sangat tinggi dalam beberapa hari kebelakangan ini kerana penjual dan pembeli menukar XRP.

XRPUSDT sedang mencipta bendera menaik &# x1f990; oleh plancton0618 pada TradingView.com

XRPUSDT kini berada di saat di mana bendera kenaikkan sedang dibuat dalam carta 4 jam. Menurut penganalisis, ini boleh menjadi pergerakan yang sangat memberangsangkan bagi XRP, yang dapat membantu mata wang digital bergerak ke $ 0,70 per duit syiling. 

Penganalisis percaya bahawa jika harga menguji sokongan 4 jam dan mempunyai penembusan, mungkin merupakan saat yang baik untuk membuat pesanan untuk bergerak lebih tinggi. Pada masa ini, XRP diperdagangkan pada tahap rintangan $ 0,59 setiap duit syiling dan ia sedang berusaha untuk menembusi tahap ini untuk meneruskan pergerakannya ke tahap harga yang disebutkan di atas..

Soalan Lazim (Soalan Lazim)

Yang Menciptakan Riak?

Ripple dicipta oleh Ripple Labs Inc, sebuah syarikat teknologi yang berpangkalan di AS. Idea ini dikandung oleh Jed McCaleb dan pada mulanya dibina dengan bantuan Arthur Britto dan David Schwartz.

Ketika Ripple Dilancarkan?

Ripple dikeluarkan pada tahun 2o12 dan dilancarkan pada tahun 2013.

Adakah Riak Terdesentralisasi?

Ripple berpusat walaupun para eksekutifnya menyatakan desentralisasi. Menurut Matt McKibbin, pakar blockchain, “Ripple berpusat. Ini pada dasarnya adalah cara bagi bank dan institusi kewangan besar untuk berdagang dengan lejar diedarkan. “

Adakah Riak Bukti Kepentingan? 

Ripple tidak menggunakan bukti kepentingan atau bukti konsensus kerja tetapi protokol konsensus yang membantu mengesahkan baki akaun dan transaksi pada sistem.

Adakah riak pelaburan yang baik?

Bagi pelabur yang mencari pelaburan yang sangat baik di bawah $ 1, XRP adalah pilihan yang bagus. Mata wang ini bukan mata wang digital biasa anda, kerana Ripple sedang berusaha merevolusikan cara pengiriman wang.

Adakah Ripple akan naik? 

Terdapat minat yang semakin meningkat di antara institusi kewangan ketika mereka berusaha untuk mendapatkan yang terbaik dengan bekerjasama dengan Ripple. Lebih banyak perhatian adalah baik untuk harga mata wang asli XRP, dan kami dapat melihat kenaikan harganya dalam jangka panjang. 

Di mana untuk membeli Ripple?

Sebelum membeli XRP, pastikan anda mempunyai tempat yang selamat untuk menyimpan duit syiling anda. Ini bermaksud mendapatkan dompet perkakasan yang sangat baik, misalnya, Ledger Nano X, Edge, Trezor, dll. Langkah seterusnya adalah mencari pertukaran XRP di mana anda boleh membeli XRP dengan fiat, menukar BTC untuk XRP atau membelinya melalui dana.

Anda boleh membeli XRP menggunakan kad kredit / debit di eToro, Coinmama, CEX.io, Binance, dan Coinbase. Beli XRP menggunakan wire transfer di eToro, CEX.io, dan Coinbase.

Beli XRP menggunakan pemindahan SEPA di Coinmama dan CEX.io.

Di eToro, anda juga boleh membeli XRP secara tidak langsung melalui dana dagangan. Anda juga boleh membeli BTC dan menukar XRP di platform seperti Binance, Kraken, dan Bitstamp.

Adakah Riak Mati?

Tidak seperti banyak duit syiling yang datang dan hilang kerana kekurangan penggunaan kes sebenar, XRP ada di sini untuk kekal. Berdasarkan kepentingan bank dan institusi kewangan lain, kami tidak percaya Ripple akan ke mana-mana tidak lama lagi. 

 Adakah Ripple Lebih Baik Daripada Bitcoin? 

Tidak, tetapi membandingkan kedua platform itu tidak adil memandangkan kedua-duanya digunakan untuk tujuan yang berbeza. Bitcoin dikembangkan untuk membayar perkhidmatan dan barang, tetapi Ripple diciptakan untuk bank dan rangkaian pembayaran untuk berfungsi sebagai pertukaran mata wang, sistem pembayaran, atau sistem pemindahan wang. 

 Adakah Riak Akan Gagal? 

Dalam jangka pendek, Ripple yang sangat tidak mungkin akan gagal.

 

Eric adalah penulis dan penyunting cryptocurrency. Dia telah menulis mengenai teknologi baru muncul selama lebih dari tujuh tahun, dan telah memperoleh lebih dari 2 juta paparan halaman. Dia juga menjalankan bayaran Agora Syiling masyarakat. Dia kini sedang mengerjakan novel pertamanya, yang melibatkan permulaan cryptocurrency.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map