Ramalan Harga NEO 2021 – Pengambilan Pakar, Analisis Teknikal Dan Faktor-Faktor Lain Yang Memacu Harganya

(Dikemas kini pada 13 Februari 2021) Tahun lalu NEO mengalami isyarat bercampur. Harga duit syiling ini dijangka meningkat kepada $ 30 pada akhir 2019; namun, ini tidak menjadi kenyataan kerana pasaran kripto gagal menguatkan rali akhir. Neo memulakan tahun perdagangan sekitar $ 7. Harganya akan menyaksikan kenaikan ketara dalam beberapa bulan berikutnya sehingga mencapai puncaknya pada $ 20 pada bulan Julai. Walau bagaimanapun, ia sama baiknya dengan duit syiling.

Tetapi, dengan China akan mempercepat penerapan blockchain sebagai inovasi teras, prospek NEO kelihatan cerah pada tahun 2020. Baru-baru ini platform menjadi projek blockchain pertama yang bergabung dengan Microsoft-created.NET Foundation.

Platform ini telah mengintegrasikan toolkit blockchain secara langsung ke dalam. NET. NEO merancang untuk menggunakan integrasi untuk meningkatkan pengalaman pembangunan kontrak pintar dengan mempercepat penciptaan dApps pada blockchainnya. Ini adalah langkah yang diharapkan yayasan akan menarik lebih banyak pembangun ke platform dan secara keseluruhan mempercepat penggunaan teknologi blockchain.

Dalam artikel ini, kita akan melihat pendapat pakar, analisis teknikal, dan beberapa sebab mengapa harga NEO akan meningkat pada tahun 2020.

Beli NEO di Binance hari ini!

Pendapat Pakar Mengenai Mengapa NEO Akan Meningkat

 Menurut pakar crypto, harga NEO akan meningkat pada tahun-tahun mendatang kerana beberapa sebab. Mari kita lihat beberapa sebab ini. Mark Cagney, pengasas bersama di Social Finance (SoFi), menyatakan bahawa duit syiling berpotensi untuk menggantikan Bitcoin kerana penggunaan teknologi blockchain yang inovatif. Melewaskan Bitcoin bermaksud penggunaan besar-besaran, yang akan menyaksikan kenaikan harga duit syiling. 

Brian Evans, penginjil blockchain yang terkenal, dan pelabur Angel, juga menyokong pertumbuhan masa depan NEO. Evans menyatakan bahawa “Langkah besar untuk NEO adalah mewujudkan ekonomi pintar keseluruhan. Ini telah menggabungkan aset digital, kontrak pintar, dan identiti digital yang dapat digunakan untuk aplikasi dunia nyata dan disatukan ke dalam ekonomi nyata. China boleh menjadi calon untuk aplikasi dan integrasi dunia nyata pertama.”Apabila lebih banyak syarikat terus menggunakan kontrak pintar, lebih banyak peniaga akan melihat potensi dalam duit syiling, dan ini akan menyaksikan kenaikan harganya. 

Selain itu, Rakesh Upadhyay, penulis untuk a penerbitan crypto terkemuka, percaya bahawa perkembangan positif baru-baru ini, seperti dana EcoBoost $ 100 juta yang baru diumumkan, akan menaikkan harga NEO lebih tinggi. Penulis berpandangan tinggi terhadap harga masa depan koin kerana perkembangan ini. 

Walaupun begitu, peraturan di China juga telah mempengaruhi harga NEO pada bulan-bulan pertama tahun 2018. Soalan utama tetap berlaku apa yang akan berlaku pada masa akan datang sekiranya sekatan ini tidak dicabut.

Beli NEO di Binance hari ini!

Faktor lain yang mendorong harga NEO.

NEO 3.0: Peningkatan Rangkaian Akan Datang

Ramalan harga NEO berdasarkan kemungkinan keuntungan dari peningkatan rangkaian yang akan datang yang akan menyaksikan pelancaran NEO 3.0. Protokol baru akan membantu skala platform mencukupi dan membina ekonomi digital bersepadu. Menurut Da Hongfei dan Erik Zhang yang merupakan kedua-dua pengasas platform NEO, mereka berharap dapat menjadikan protokol blockchain nombor satu pada tahun 2020.


Peningkatan akan membantu projek mewujudkan platform terdesentralisasi yang dapat menyokong aplikasi komersial berskala besar. Tumpuan akan diberikan pada kebolehpercayaan, peningkatan kemampuan penyimpanan dan peningkatan transaksi per detik.

Tepatnya, ciri baru yang akan ditambahkan pada NEO 3.0 meliputi:

1.    Kontrak asli yang akan menjadi jenis kontrak pintar baru yang akan menjalankan kod secara langsung dan bukannya menggunakan mesin maya NEO secara langsung. Kedua-dua NEO dan Gas akan wujud sebagai kontrak asli di NEO 3.0.

2.    Akses sumber internet yang akan membolehkan pengguna mengakses sumber internet menggunakan kontrak pintar.

3.    Akan ada peningkatan mekanisme konsensus dBFT.

4.    Akan ada sistem kebenaran dan kebenaran di mana kontrak pintar akan diklasifikasikan untuk memudahkan komunikasi yang efisien di antara mereka.

5.    Pengembangan NeoFS, cadangan yang bertujuan untuk membina rangkaian penyimpanan diedarkan yang akan lengkap dengan insentif ekonominya sendiri.

Rancangan Adopsi Global Dan Kesan Terhadap Anggapan Ramalan Harga NEO

Walaupun NEO sudah berpijak kuat pada ekonomi yang terdesentralisasi di China, platform ini sepertinya tidak akan berehat sebentar lagi. Projek ini terus maju dengan rancangan pengembangan global. Ini mengejutkan pemerintah dan individu di seluruh dunia dengan konsep ekonomi pintarnya.

Projek ini sudah mengatur hackathon, persidangan, persembahan, dan pertemuan. Usaha pengembangan ini bertujuan untuk meningkatkan pengembangan global blockchain.

Pada bulan April, pasukan NEO mengadakan lawatan ke Eropah untuk kali kedua Tahun ini. Kumpulan itu melalui Lisbon, Madrid, Paris, Zurich, Amsterdam, dan Vienna. Juga, mereka berhenti di Brussels di mana Da Hongfei, pengasas NEO ditujukan Parlimen Eropah mengenai faedah teknologi blockchain.

Dalam usaha mendapatkan dominasi global, pasukan ini juga telah melakukan lawatan ke Amerika Selatan. Pada bulan Mei, kumpulan itu melawat Brazil mungkin bertujuan untuk menanam akar dalam apa yang dijanjikan sebagai perbatasan seterusnya untuk teknologi blockchain.

Ekosistem NEO Berkembang

Baru-baru ini pasukan NEO Global Development (NGD) diumumkan bahawa ia mempunyai kemas kini baru untuk platform NEO. Kedua-dua kemas kini terdapat dalam bentuk dua token baru; CNEO dan CGAS. C bermaksud kontrak. Ini menunjukkan token akan digunakan secara khusus untuk kontrak pintar. $ 20 dalam ramalan harga NEO kami mengambil kira tindakan syiling ini.

Nilai dua token baru itu disatukan menjadi NEO dan GAS, dan mereka dapat ditukarkan dengan keduanya pada harga pasaran mereka. Menurut catatan blog, penambahan itu tidak diperlukan. Peningkatan jumlah dApps di platform NEO menyebabkan perlunya sekumpulan jenis aset yang lebih pelbagai.

“Sebagai tindak balas terhadap permintaan yang dibuat oleh masyarakat, NGD telah mengembangkan CNEO dan CGAS, dua aset kontrak yang juga memetakan NEO dan GAS, dua aset global, kepada setara kontrak pintar NEP-5.”

Dalam keadaan semasa, NEO dan GAS tidak dapat digunakan dengan mudah oleh kontrak pintar. Sebab inilah yang menyebabkan perlunya mengubahnya menjadi setara NEP-5.

Biasanya, token khusus gagal mendapatkan pengiktirafan oleh komuniti cryptocurrency yang lebih luas. Ini boleh menyebabkan tidak disenaraikan di bursa, dan itulah sebab utama mengapa pasukan itu menggabungkan kedua-duanya dengan aset digital yang ada.

“Apabila ada projek yang mengeluarkan token NEP-5 untuk kontrak tersebut, masyarakat mungkin tidak mengenali tokennya atau pertukaran tidak bersedia menyenaraikannya untuk diedarkan. Oleh itu, projek ini mahal. Masyarakat kemudian mengesyorkan kepada pasukan NGD untuk mengeluarkan aset NEP-5 yang disambungkan ke NEO / GAS. “

Ingin mengetahui lebih lanjut? Anda dapat melihat liputan kami mengenai projek NEO teratas di sini.

Selain itu, NEO bekerja secara berkala selama wabak ini untuk memerangi Coronavirus. Terdapat banyak inisiatif di platform NEO yang membantu syarikat dan firma di seluruh dunia.

Seperti yang dapat kita lihat di atas, kebolehgunaan blockchain NEO semakin meningkat. Ini adalah sesuatu yang boleh kita harapkan untuk menaikkan harga NEO tidak lama lagi. Memang, NEO dapat mencapai $ 20 setiap duit syiling dan harga mata wang digital dapat terus bergerak lebih tinggi dalam beberapa minggu akan datang. Terdapat beberapa projek yang sedang dibangun yang pastinya meletakkan harga NEO melebihi $ 100.

NEO juga mengalami pertumbuhan dari segi aplikasi dan syarikat DeFi yang mengusahakan ekosistemnya. Flamingo adalah salah satu syarikat yang berusaha menawarkan penyelesaian DeFi di atas rangkaian NEO.

Beli NEO di Binance hari ini!

Ramalan Harga NEO – Analisis Teknikal TradingView, Dikemas kini pada 13 Februari 2021

NEOUSDT – Analisis EW – Gelombang C turun oleh gelombang kitaran pada TradingView.com

Menurut penganalisis NEO, mata wang maya dapat menyelesaikan gelombang menaik ketiga dan memulakan pembetulan melalui gelombang ke-4. Analisis Elliott Waves ini menunjukkan bahawa NEO kini dapat bergerak ke bawah menjadi 34 USDT atau 32 USDT dan memulai gelombang kelima menuju harga lebih dari 45 USDT setiap duit syiling. 

Walaupun begitu, kita perlu menunggu gelombang pembetulan keempat sebelum permulaan gelombang ke-5. Penganalisis percaya bahawa pembetulan akhirnya dapat mencapai 33 USDT tetapi tidak lebih rendah. Ini boleh menjadi saat yang baik untuk memasuki pasaran dan menunggu gelombang ke-5 terbentuk.

&# x1f525; NEO / USDT Jatuh Menyokong oleh FieryTrading pada TradingView.com

Menurut penganalisis TradingView ini, NEO / USDT kehilangan tenaga, yang tidak baik untuk mata wang maya ini. Walaupun mempunyai tahun positif setelah pengembangan COVID-19, mata wang maya tidak lama lagi dapat menuju ke tahap sokongan yang kami dapati pada tahap 18,70 USDT setiap syiling. 

Penganalisis percaya bahawa mungkin untuk menahan pendek dan boleh mencapai sokongan ungu yang ditunjukkan dalam carta. Harga NEO bergerak dari 3.99 USDT pada bulan Mac kepada 28.72 beberapa minggu yang lalu. Ini menunjukkan 2020 adalah tahun yang sangat baik untuk mata wang maya. Hanya tinggal masa untuk memahami bagaimana koin ini akan berkembang.

NEO / USDT Bullish Retrace / Reentry idea 4HR oleh cryptodonovan pada TradingView.com

NEO USDT terus bergerak lebih tinggi melalui kenaikan baji yang semakin luas dari masa ke masa. Kita mungkin semakin dekat dengan tahap perlawanan yang mungkin sukar ditembusi. Menurut penganalisis, NEO tidak kelihatan seperti salinan Ethereum Carbon. 

Dia menyebutkan bahawa dia melihat kepala dan bahu yang berpotensi terbalik pada carta 4 jam dan itu dapat dibarisi dengan tahap retracement Fibonacci.5. Walaupun begitu, dia percaya bahawa ini mungkin sedikit lebih awal dan trend menaik dapat berlanjutan pada minggu-minggu mendatang dan akhirnya berbulan-bulan. Hanya tinggal masa untuk memahami apa yang akan berlaku dengannya.

Neo kelihatan bullish juga atm oleh NystockCryptoman2020 pada TradingView.com

Menurut penganalisis, pasangan perdagangan NEO / USDT boleh menjadi sangat bullish pada masa ini. Lebih-lebih lagi, penganalisis melihat bahawa terdapat dua kali ganda dalam beberapa hari terakhir yang dapat mendorong cryptocurrency lebih tinggi dalam beberapa minggu akan datang. 

Lebih-lebih lagi, dia berpendapat bahawa tahap $ 15 harus diikuti dengan teliti dalam beberapa hari mendatang. Sekiranya Bitcoin terus bergerak lebih tinggi, mungkin merupakan peluang yang baik untuk mata wang maya ini untuk mengembangkan dan meningkatkan prestasinya dalam industri crypto. Walaupun begitu, Bitcoin akhirnya dapat menelusuri semula dan membawa semua aset digital lain dengannya. Pada masa ini, NEO diniagakan hampir $ 14.37.

NEOUSDT sedang menguji rintangan mingguan di dalam bendera lembu &# x1f990; oleh plancton0618 pada TradingView.com

NEOUSDT kini sedang menguji rintangan mingguan di dalam bendera lembu. Penganalisis berpendapat bahawa jika tahap sokongan pada 18.23 USDT dapat mengekalkan harga NEO, kita dapat melihat pergerakan pantas ke 20 USDT setiap duit syiling. 

Sudah tentu, ini juga berkaitan dengan Bitcoin dan keseluruhan pasaran cryptocurrency. Semakin besar pengembangan harga Bitcoin, semakin mudah bagi NEO untuk bergerak lebih tinggi. Penganalisis percaya bahawa mungkin untuk NEO bergerak lebih tinggi di masa depan jika pasaran mengembang. Walau bagaimanapun, aset digital jauh dari tahap tinggi sepanjang masa.

Beli NEO di Binance hari ini!

Kesimpulannya

Prestasi kuat token NEO telah memastikan bahawa projek tersebut telah mengekalkan kedudukannya sebagai 20 cryptocurrency teratas. Platform ini juga berusaha menyelesaikan beberapa masalah yang paling mendesak dengan kemas kini NEO 3.0 yang sedang berlangsung yang akan sangat baik untuk harga tokennya.

Berdasarkan apa yang telah kita lihat setakat ini, adalah bijak bagi mana-mana pelabur untuk menambahkan beberapa NEO ke dalam portfolio mereka untuk memastikan mereka tidak kehilangan keuntungan yang akan direalisasikan sebaik sahaja duit syiling itu mula naik semula.

Sudah tentu, jika ini menarik minat anda untuk membeli NEO atau memperdagangkannya, anda boleh menggunakan Binance dan mengetahui cara melakukannya dengan Panduan lengkap kami untuk membeli NEO di Binance.

Anda juga boleh berniaga NEO di Bittrex dan menggunakan panduan kami di sini.

Anda boleh mengetahui lebih lanjut mengenai peluang pendapatan pasif NEO melalui pengeluaran GAS dengan panduan kami di sini.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map