Ramalan Harga EOS 2021 – Pengambilan Teknikal dan Peningkatan Teknikal

(Dikemas kini 13 Februari 2021) – EOS baru memulakan perjalanannya. Harga EOS dipisahkan dari mata wang digital lain, baik dari segi ciri teknikal dan skala matlamatnya. Ini adalah salah satu sebab utama ia berjaya mengumpulkan $ 4 bilion semasa ICO (Initial Coin Offering). Objektif utama platform ini adalah untuk menjadi penyelesaian kelas perusahaan untuk penggunaan aplikasi yang terdesentralisasi. Pasukan di belakang projek ini menunjukkan pendekatan yang sangat bertanggungjawab terhadap dokumentasi teknikalnya, penampilan di media, dan kehadiran keseluruhan dalam industri crypto. 

Beli EOS di Binance hari ini!

Pendapat Pakar Mengenai Mengapa EOS Akan Meningkat

EOS adalah mata wang digital ke-8 terbesar dari segi cap pasaran dan kini diperdagangkan pada $ 4,49 setelah perubahan 10% dalam tempoh 24 jam terakhir. Duit syiling ini menjadi sangat popular kerana aplikasi dan kontrak pintar yang terdesentralisasi, yang terbukti lebih baik daripada Ethereum. Pembangun rangkaian menyatakan bahawa ia tidak terpengaruh oleh cabaran skalabiliti yang mempengaruhi koin awam lain. 

Mari kita perhatikan mengapa para pakar berpendapat bahawa harga EOS akan meningkat. 

Menurut CoinSwitch, 2020 akan menjadi tahun keemasan bagi EOS. Duit syiling ini dijangka mencecah $ 95 pada bulan Julai sebelum menurun perlahan ke tahap $ 56 pada akhir tahun ini. Selama lima tahun akan datang, platform menjangkakan harga EOS berada di tahap $ 106.

TradingBeasts meramalkan bahawa harganya akan meningkat dari julat $ 2 hingga sekitar $ 3.6. Pada tahun berikutnya harganya dijangka terus meningkat ke tahap $ 4.2 sebelum mengakhiri tahun pada harga sekitar $ 6.

Menurut Business Insider, platform EOS akan terus berkembang dan tidak lama lagi akan menjadi yang paling disukai. Penerbitan percaya bahawa harga duit syiling akan melampaui $ 10 tidak lama lagi. 

Selain itu, panel 10 pakar menganalisis prestasi 13 cryptocurrency terkemuka untuk memberikan ramalan mereka. Panel sangat yakin dengan EOS. Rata-rata, panel menjangkakan duit syiling akan mencapai harga hampir $ 18.7, yang mewakili kenaikan 727% sejak Januari tahun ini. 

Menurut WalletInvestor, pelabur harus menganggap EOS sebagai pilihan pelaburan yang baik. Laman web ini percaya bahawa harga EOS akan mencapai $ 911 pada tahun 2023. Mereka mengaitkan ramalan positif ini dengan perkembangan terkini dalam platform EOS dan peningkatan penggunaan di industri yang berbeza. Ini adalah penentu kejayaan cryptocurrency. 

Investopedia juga menamakan EOS sebagai salah satu mata wang digital yang paling menjanjikan daripada banyak yang ada sekarang. Laman web tersebut menyebut bahawa EOS menawarkan lebih banyak skalabilitas berbanding dengan cryptocurrency lain dan ia revolusioner kerana tidak mempunyai mekanisme perlombongan untuk menghasilkan syiling. Platform ini juga merangkumi sistem peraturan yang kompleks untuk mengatur proses pemberian ganjaran EOS, yang menjadikannya lebih terdesentralisasi. 

Selain itu, menurut Pangkalan Wang Syiling, “EOS adalah cryptocurrency yang direka untuk menyokong aplikasi terdesentralisasi berskala besar. Tidak ada bayaran untuk menghantar atau menerima EOS.“Platform ini membuat pernyataan ini setelah menambahkan sokongan untuk cryptocurrency EOS untuk pelanggan runcitnya. Pernyataan dan perkembangan positif ini menunjukkan bahawa duit syiling mempunyai masa depan yang cerah. 

Perlu disebutkan bahawa EOS juga telah melancarkan rangkaian media sosial baru bernama Voice. Ini juga memberi kesan positif pada harga cryptocurrency dan diharapkan dapat meningkatkan aktiviti rangkaian.

Beli EOS di Binance hari ini!

Analisis Prediksi Harga EOS TradingView Dikemas kini pada 13 Februari 2021

Panjang EOSUSDT oleh Pedagang_OMS pada TradingView.com

Penganalisis menunjukkan bahawa terdapat sokongan yang kuat untuk EOS di rantau ini antara 4 USDT dan 4,36 USDT. Pada masa yang sama, MA juga berfungsi sebagai tahap sokongan. Penganalisis sedang menunggu kemasukan ke arah 5.4045 tetapi akhirnya, pasaran sekarang menolak pada 4.4867 USDT. 

Perdagangan jual boleh dibuka sekitar 4.20 UDST dan 4.48 USDT. Posisi panjang yang ditunjukkannya semestinya terbuka di atas tahap yang disebutkan di atas yang menyasarkan penjualan 5.4045. Walaupun begitu, ini hanya kemungkinan. Penganalisis mengatakan bahawa dia tidak bertanggungjawab untuk keputusan perdagangan.

EOSUSD – Carta Mingguan Nampak BULLISH – Penurunan aliran menurun tidak lama lagi oleh MoneyChartz pada TradingView.com

Penganalisis mendakwa bahawa harga mata wang digital perlu menembusi di atas garis arah aliran agar harga bergerak lebih tinggi. Sekiranya itu berlaku, mata wang digital boleh mencapai tahap harga yang berbeza. Perkara-perkara yang pasaran penganalisis dalam carta termasuk:

  • 3.8791 USDT
  • 4.9779 USDT
  • 5.5001 USDT
  • 7.7338 USDT

Tahap sokongan pada masa ini ditandakan dalam carta pada 2.3753 USDT. Mata wang maya telah diperdagangkan dalam kemarahan ini selama beberapa tahun. Walau bagaimanapun, ia masih jauh dari paras tertinggi 15 USDT setiap duit syiling yang didaftarkan pada awal Januari 2018 ketika kebanyakan altcoin mencapai ATH baru.

# EOSUSDT akan mematahkan rintangan 4 jam oleh NinjaCrypto040 pada TradingView.com

Menurut penganalisis EOS, mata wang maya ini membentuk segitiga menaik yang akhirnya boleh pecah. Sekiranya itu berlaku, maka kita dapat melihat perhimpunan cepat untuk aset digital EOS. 

Harga per EOS boleh meroket hingga 4 USDT setiap duit syiling dari 2.8316 semasa. Ini pasti berlaku sekiranya pelabur memerhatikan tahap sokongan dan rintangan. Pada masa ini, penganalisis menunjukkan harga yang berbeza yang harus kita pertimbangkan. 

2.4 USDT berfungsi sebagai sokongan, 2.65 USDT berfungsi sebagai perlawanan dan sokongan, 3 USDT dapat berfungsi sebagai sokongan dan rintangan. Akhirnya, antara 3.30 USDT dan 3.45 USDT terdapat juga tahap rintangan yang kuat. 

GreenCrypto – EOS Lantunan Kuat dari Sokongan Jangka Panjang oleh GreenCryptoTrades pada TradingView.com

EOS baru-baru ini melambung setelah mencapai tahap sokongan utama yang mendekati 2.27 USDT setiap duit syiling. Mata wang digital dapat mengekalkan tahap ini pada malam Krismas dan para penganalisis menganggap bahawa trend menaik dapat berlanjutan dalam waktu terdekat. 

Selain itu, dia berpendapat bahawa EOS kelihatan bullish dan mungkin ada peluang yang baik untuk memanjangkannya jika mata wang maya menembusi di atas garis rintangan yang mendekati 2.93 USDT. Ini akan membolehkan mata wang maya bergerak lebih tinggi dan akhirnya melonjak ke arah 3.40 USDT dan menguji semula tahap yang dicapai pada bulan November pada 3.83 USDT.

Kemungkinan penyatuan EOS oleh BigLava pada TradingView.com

Menurut penganalisis, EOS kelihatan cenderung ke arah kecil di saluran kenaikan kecil yang dapat dilihat di pasaran. Lantunan ini yang kita lihat dalam beberapa jam terakhir menunjukkan kita bergerak menuju tahap rintangan setelah menguji tahap sokongan mendekati $ 3 per duit syiling. 

Sebagai tambahan, EOS mungkin terus bergerak lebih tinggi. Penganalisis mengatakan bahawa jika kita menembusi tahap sokongan, kita dapat mencapai sokongan trend terakhir pada sekitar 3,35 USDT setiap EOS. Sekiranya ia rosak, maka kita dapat terus bergerak lebih tinggi dalam beberapa minggu dan bulan mendatang jika pasaran terus berkembang.

Beli EOS di Binance hari ini!

Ketahui Lebih Lanjut

Ingin mengetahui lebih lanjut mengenai EOS? Baca Panduan Pemula kami untuk EOS di sini, lengkap dengan sejarah projek dan asas bagaimana duit syiling memberikan nilai.

Berminat melabur dalam EOS? Anda ingin memulakan dengan artikel ramalan harga EOS kami – termasuk tinjauan jangka pendek dan jangka panjang. (Sentiasa buat kajian anda sendiri dan baca penafian laman web)).

Tempat terbaik untuk membeli EOS adalah dengan menggunakan Binance. Panduan membeli ini menjelaskan setiap langkah yang perlu anda lakukan dengan betul.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
map