Ramalan Harga Binance Coin (BNB) 2021 – Pakar Mengambil Dan Meningkatkan Tinjauan Teknikal

(Dikemas kini 13 Februari 2020)  Binance coin mempunyai tahun yang luar biasa pada tahun 2019, walaupun pertumbuhannya perlahan pada separuh kedua tahun ini. Didorong oleh pelancaran beberapa IEO melalui pelancaran Binance, BNB berjaya mengungguli BTC pada akhir tahun ini dengan mencapai keuntungan lebih dari 150%. Ingat token ini pada suatu ketika pada tahun 2019 berjaya mencatatkan keuntungan lebih dari 600%.

Kunci kejayaan BNB adalah bagaimana pertukaran Binance berjaya menguasai teknik token untuk menjadi aspek yang merangkumi semua aspek ekosistemnya yang terus berkembang. Sejauh ini, ia digunakan untuk membeli token untuk pelbagai IEO, yuran transaksi BEP2, yuran penyenaraian DEX, dan migrasi token BEP2.

Peningkatan utiliti ini bermaksud BNB akan terus menunjukkan prestasi yang baik sepanjang tahun 2020.

Dalam tulisan ini, kita akan melihat pendapat pakar dan analisis teknikal, yang menunjukkan bahawa BNB telah siap untuk masa yang baik pada tahun 2020.

Beli BNB di Binance hari ini!

Pendapat Pakar Mengenai Mengapa Harga BNB Akan Meningkat

Tomaino, bekas pekerja Coinbase, percaya bahawa terdapat kes kenaikan harga token BNB. Dia berpendapat bahawa perkara ini tetap berlaku kerana Binance mengekalkan penguasaannya dalam industri pertukaran cryptocurrency. Ini bergantung pada Binance yang berkembang dengan peningkatan dalam perkhidmatan pertukaran yang terdesentralisasi. Ini akan menyaksikan kenaikan harga duit syiling.

Menurut penerbitan crypto terkemuka, Binance platform telah berjaya melancarkan beberapa projek, seperti token BitTorrent (BTT) dan token Fetch.AI (FET), dan ia juga merancang untuk menghidupkan semula penawaran duit syiling awal dengan menghasilkan token berkualiti dengan kes pengguna yang kuat, yang akan mendorong penyertaan besar-besaran. Perkembangan tersebut akan meningkatkan penerimaan BNB, dan menaikkan harganya. 

 Messari melaporkan bahawa ROI untuk BNB selama satu tahun terakhir adalah 154%. Walau bagaimanapun, dalam enam bulan terakhir, ROI meningkat kepada 560%. Sebahagian alasannya adalah strategi platform untuk sering ‘membakar’ BNB untuk menyekat bekalan. Sebagai strategi yang terbukti, ini menunjukkan bahawa harga duit syiling akan meningkat. 

Selain itu, WalleInvestor.com percaya bahawa Binance Coin adalah pilihan pelaburan yang menguntungkan. Menurut ramalan jangka panjang laman web ini, peningkatan dijangka. Prognosis harga untuk 2024-06-22 adalah $ 71.763. Dengan pelaburan 5 tahun, ROI dijangka + 93%. Ramalan ini berdasarkan perkembangan sebelumnya dan semasa di platform Binance, dan rancangan masa depannya. 

Beli BNB di Binance hari ini!

Faktor lain yang menjanjikan kenaikan harga BNB lebih tinggi.

BNB Cepat Menjadi Token ICO Seterusnya

Kenaikan model pengumpulan dana IEO telah memainkan peranan penting dalam pertumbuhan BNB. Binance menepati janji mereka untuk menyokong sekurang-kurangnya satu projek setiap bulan melalui projek itu PAD pelancaran.

Pada akhir tahun ini, pertukaran telah mengadakan IEO untuk sebelas projek yang berbeza, termasuk; BitTorrent, Fetch.AI, Celer, Matic, Harmony, Elrond, WINk, Perlin, Band, Kava, dan Troy.

Launchpad membenarkan projek mengeluarkan token mereka di Binance Chain, yang menawarkan platform mudah dan kurang ralat berbanding dengan menulis kod kontrak pintar.

Ia juga memberi peluang kepada projek-projek untuk mendapatkan token mereka di Binance DEX dengan diundi oleh masyarakat.

Untuk mengambil bahagian, seseorang perlu memiliki BNB, dan ini menjelaskan mengapa kami melihat kenaikan nilai token pada tahun 2019. Dengan lebih banyak IEO yang dijadualkan dilancarkan tahun ini, kami dapat menjangkakan harga BNB akan terus meningkat. Pada masa penulisan, Binance Coin adalah antara 10 cryptocurrency teratas di dunia berkat rancangan yang dilaksanakan oleh syarikat sejak beberapa tahun kebelakangan ini.

Anda Kini Boleh Membeli Harta Tanah Dengan Menggunakan BNB

Pada 10 Oktober 2018, Propy, sebuah firma harta tanah yang menerima pembayaran dalam cryptocurrency mengumumkan bahawa ia akan mengambil BNB untuk pembelian harta tanah. Pengumuman itu dibuat melalui Twitter, dan Changpeng Zhao CEO Binance teruja:

“Propy akan menerima BNB untuk membeli rumah! @Binance Chain akan datang dan $ BNB, yang merupakan nilai tambah hebat hari ini, akan berubah menjadi wang yang dapat diprogramkan. Untuk komuniti BNB yang berkembang pesat, kami memungkinkan untuk melabur dalam harta tanah dengan kertas kerja yang mudah di Propy. “

Propy adalah pasaran harta tanah global yang mempunyai daftar hak milik terdesentralisasi. Dengan menambahkan BNB sebagai pilihan pembayaran, pasukan di belakang syarikat ini bertujuan untuk menyelesaikan masalah yang menghalang transaksi harta tanah antarabangsa.

Mereka juga bertujuan untuk mewujudkan platform penyatuan harta tanah dan pemindahan aset untuk industri harta tanah global.

Propy menggunakan kontrak pintar untuk menghubungkan pembeli, penjual, broker, dan ejen / notaris escrow / title.

Langkah ini penting bagi Binance Coin kerana apabila lebih banyak orang memilih untuk membayar harta tanah mereka menggunakan BNB menjangkakan harganya akan meningkat lebih tinggi.

Bayar Penerbangan Anda Dengan Menggunakan BNB

Baru-baru ini Binance bekerjasama dengan TravelBit sebuah syarikat Australia untuk mewujudkan tempat penjualan (POS) di lapangan terbang di dalam dan luar negara. Perkongsian itu menyaksikan Binance melabur $ 2.5 juta dalam permulaan. Setakat ini, syarikat itu berjaya melancarkan sistem pembayaran di lapangan terbang Brisbane.

Dengan wang yang dilaburkan oleh Binance, TravelBit bermaksud untuk menubuhkan terminal pembayaran cryptocurrency di lapangan terbang utama lain di seluruh dunia. Ini adalah langkah yang akan mempercepat penggunaan massa crypto.

Pada masa ini, terminal POS baru hanya menerima koin crypto teratas – Bitcoin, Ethereum dan Litecoin. Dan sebentar lagi BNB akan dimasukkan dalam senarai itu. Apa maksudnya dengan harga BNB? Kita mesti melihat, tetapi mungkin besar, kerana industri pelancongan menyentuh berbilion-bilion.

TravelBit menggambarkan dirinya sebagai lapangan terbang mata wang digital pertama di dunia. Bersama dengan Binance, kedua-duanya merancang untuk mempromosikan teknologi berasaskan blockchain di seluruh dunia.

Mengenai perkongsian itu, Changpeng Zhao berkata:

“Penggunaan sebenar adalah faktor terpenting dalam perjalanan penggunaan cryptocurrency. Sukar untuk membayangkan contoh penggunaan cryptocurrency yang lebih baik daripada melakukan perjalanan sebaik sahaja anda mendarat di negara asing, anda akan mendapati kekurangan mata wang tempatan. “

Kesimpulannya, ketiga-tiga kejadian ini menunjukkan peningkatan penerimaan Binance Coin. Adalah selamat untuk mengharapkan penggunaan ini dapat dilihat pada harganya tidak lama lagi.

Dalam berita yang lebih kecil, BNB terus melihat minat pelaburan dari strategi berbeza yang digunakan oleh Binance.com Beberapa di antaranya termasuk:

  1. Bayaran transaksi yang lebih rendah apabila digunakan sebagai cryptocurrency bertransaksi di bursa Binance.
  2. Pelbagai pertandingan perdagangan yang secara berkala memberikan token BNB sebagai hadiah. Suapan Twitter Binance telah memberikan beberapa perincian mengenai pertandingan Binance terbaru yang akan memberikan 8000 token BNB.
  3. Perluasan global Binance, yang baru-baru ini membuka pejabat Afrika di Uganda.

Beli BNB di Binance hari ini!

Analisis Tinjauan Dagangan Ramalan Harga Binance Coin (BNB) Dikemas kini pada 13 Februari 2020

BNB Entry setelah bar 1 jam hijau, ditutup di atas POC oleh zweiprozent pada TradingView.com

Pasangan perdagangan BNB / USDT yang kini diperdagangkan di bursa Binance mungkin akan diungguli menurut penganalisis. Namun, dia menyebut bahawa dia tidak akan menyingkatnya sekarang. Menurut apa yang dia katakan, pada hari Ahad biasanya terdapat pembetulan di pasar crypto. Ini biasanya mendorong harga turun kerana banyak pembeli beroperasi selama seminggu. 

Selain itu, dia menyatakan bahawa harganya benar-benar melambung dari tahap POC sebelumnya. Oleh itu, kemasukan yang agresif boleh dilakukan sekarang atau semasa penarikan balik selagi bar 1 jam ditutup di atas POC hari ini. Perlu juga disebutkan bahawa duit syiling telah meningkat secara besar-besaran, yang tidak normal bagi kebanyakan pasaran.

Syiling Binance OCO oleh Wesley-Oliveira pada TradingView.com

Analisis menunjukkan bahawa dalam carta setiap jam untuk aset digital BNB, terdapat corak kepala dan bahu yang menuju ke tahap konklusi. Koin telah mencapai harga 45.16 USDT di bahu pertama, 47 USDT di kepala dan ia dapat terus berkembang di masa depan kecuali bahu kedua terbentuk sepenuhnya. 

Sekiranya bahu ketiga berlaku, maka harga setiap duit syiling boleh menjadi 39,59 USDT setiap syiling atau bahkan lebih rendah. Penganalisis menunjukkan dalam carta bahawa terdapat tahap sokongan untuk BNB yang dapat membantu mengekalkan harganya.

Binance Coin (BNB) – 16 Januari oleh bacaCrypto pada TradingView.com

Menurut penganalisis Binance Coin (BNB), pelabur dan peniaga harus memerhatikan pergerakan yang menyimpang dari bahagian 38.1558 – 45.0221 pada carta. Tambahan pula, tahap yang sangat penting akan berada pada tahap harga 41.5580. Ini akan menjadi sangat penting untuk memahami arah aset digital BNB. 

Penganalisis mengatakan bahawa jika kita jatuh dari 36.3618 – 38.1558, maka kita boleh bergerak ke 29.84 USDT per BNB. Ini bermaksud bahawa kita harus menggunakan stop loss pendek. Selain itu, dia berpendapat bahawa sangat penting untuk mengikuti pasar kerana BNB dapat terus berkembang.

BNB / USDT: Lilin seterusnya sangat penting oleh Helical_Trades pada TradingView.com

BNB telah ditolak dari zon rintangan dan sekarang berada di zon sokongan yang sangat penting. Zon sokongan ini mesti membantu harga BNB untuk meneruskan aliran menaik. Titik seterusnya adalah rintangan pada $ 39 per BNB. 

Menurut penganalisis, pada tahap ini, adalah mungkin untuk mengharapkan lonjakan. EMA 100 pada carta setiap jam juga menyokong pergerakan yang kini dilihat oleh penganalisis. Lebih-lebih lagi, jika ada lilin ditutup di bawah $ 47, maka mata wang maya BNB boleh bergerak ke bawah dan menguji semula tahap $ 35.5. Lilin semasa sangat penting dan jam-jam berikutnya akan menjadi sangat penting.

Binance Coin (BNB) – 17 Disember oleh bacaCrypto pada TradingView.com

Penganalisis berpendapat bahawa mungkin bagi BNB untuk mendapatkan sokongan pada tahap 29.84 USDT dan naik lebih tinggi. Mungkin untuk pergi ke 35.488 USDT setiap syiling. Sekiranya mata wang digital dapat memperoleh sokongan di atas tahap 35.48, adalah mungkin untuk melihat mata wang digital untuk menguji tahap tinggi baru. 

Pasaran terus berkembang dan atlcoins juga bergerak lebih tinggi dengan Bitcoin. Sekiranya BNB tidak dapat mengekalkan kadar pertumbuhan semasa dan jatuh, maka kita dapat melihat titik 26.316 USDT. Inilah sebabnya mengapa kita harus mempunyai stop loss di kawasan yang betul untuk mengekalkan keuntungan dan kerugian.

Beli BNB di Binance hari ini!

Dari analisis di atas, pendapat pakar dan suasana bullish umum di pasaran crypto jelas bahawa ini adalah masa yang tepat untuk memanfaatkan BNB. Terutama sekarang bahawa pasaran telah merosot ketika bersiap untuk rali berikutnya ketika kita semakin dekat menjelang suku akhir tahun ini.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
map