Aplikasi Kinit Dilancarkan Sebagai Aplikasi Mudah Alih Blockchain Hebat

Aplikasi Kinit Berlangsung Selepas Tawaran Syiling Permulaan Besar $ 100 Juta

Kik baru sahaja melancarkan aplikasi yang berkaitan dengan cryptocurrency ke pasaran yang dikenali sebagai Kinit. Produk yang dilancarkan bertujuan untuk menjadi salah satu aplikasi crypto terpenting dalam ekosistem. Kinit telah dilancarkan hanya beberapa bulan selepas syarikat itu mencatat yang pertama gambaran keseluruhan produk pada Medium.

Syarikat di belakang Kinit, dapat mengumpulkan lebih dari $ 100 juta dolar dari ICO dan $ 120 juta dalam pembiayaan usaha. Selain itu, Kik mempunyai 15 juta pengguna bulanan yang akan menikmati faedah dari aplikasi terbaru.

Visi syarikat mempunyai tiga komponen yang berbeza. Yang pertama disebut ‘Kin Ecosystem,’ yang merangkumi rakan kongsi seperti Kik, Unity, Blackhawk Network dan banyak lagi. Program pemaju juga telah dilancarkan pada minggu lalu, mereka membayar 25 pemaju untuk berurusan dengan ‘ekonomi keluarga’ bebas selama 6 bulan. Mereka harus menaiki 50,000 dompet aktif bulanan untuk menerima jumlah dana yang ditawarkan oleh peraduan ini.

Komponen kedua syarikat berkaitan dengan ‘Block Block Kin’. Platform yang dibina blockchain adalah platform yang sangat menarik yang terdiri daripada dua rantai yang berbeza digabungkan. Pada mulanya niatnya adalah untuk menggunakan standard ERC-20, tetapi pasukan di belakang Kik percaya bahawa rangkaian terlalu padat untuk menyokong pangkalan pengguna yang Kin mempunyai.

Inilah sebabnya mengapa pasukan berpindah ke rangkaian Stellar yang membolehkan transaksi lebih cepat dan lebih murah. Tetapi untuk mewujudkan kecairan, pasukan memutuskan untuk menempelkan pangkalan kod Stellar dan membuat Kin untuk berjalan bersama Ethereum.

Dengan kata lain, Kin akan digunakan untuk transaksi dalaman, sementara Ethereum digunakan untuk memproses transaksi luaran dan memberikan kecairan ke rangkaian.

Pada 17 Julai, Rod McLeod, VP komunikasi menjelaskan:

“Kinit adalah aplikasi pertama yang tersedia untuk umum yang dikhaskan untuk Kin. Matlamat kami dengan Kinit adalah untuk mendapatkan Kin ke tangan pengguna yang lebih banyak. Ini adalah langkah utama untuk menjadikan crypto benar-benar mesra pengguna melalui pengalaman yang menyeronokkan dan menarik, dan kami merancang untuk belajar dan berulang berdasarkan tingkah laku pengguna di dunia nyata. Kami teruja untuk mendapatkan lebih banyak orang memperoleh dan membelanjakan Kin – semuanya di Kin Blockchain. “

Pengguna yang memuat turun aplikasi Kinit dapat membuat dompet hanya dalam beberapa langkah cepat. Selepas itu, mungkin bagi mereka untuk mendapatkan akses ke Kin Marketplace Beta, di mana mereka dapat menghabiskan Kin yang mereka perolehi pada kad hadiah.

Di masa depan, akan ada fungsi baru yang dilaksanakan dalam rangkaian sehingga pengguna dapat memperoleh dan membelanjakan token Kin.

Bahagian ketiga yang paling penting dalam syarikat ini ialah ‘Aplikasi Kin Standalone’. Tujuan utama di sebalik itu adalah untuk membuat aplikasi yang sangat mudah dan senang digunakan di mana pengguna dapat menemui aplikasi yang disokong di Ekosistem Kin.

Pengguna harus memasukkan nombor telefon mereka, mengesahkannya, dan setelah itu mereka akan memiliki aplikasi di layar. Tinjauan akan muncul dan menanyakan perkara seperti mengapa pengguna memuat turun aplikasinya, dan sebarang jangkaan untuk masa depan.

Kad Hadiah di Kinit

Pengguna berpeluang menebus token Kin yang mereka peroleh untuk kad hadiah (antara $ 5 hingga $ 25 dolar) dari jenama dan peruncit seperti Amazon, AMC Theatres, dan Google Play.


Menurut hasil dari beta swasta, pengguna mencapai kadar pengekalan 10 hari lebih dari 75%. Selain itu, 66% pengguna menggunakan aplikasi ini selama lebih dari tiga minggu.

Strategi Kik

Syarikat itu mengatakan bahawa ia berada di landasan yang betul dengan ketiga-tiga langkah utama yang mereka cadangkan: membina blockchain berskala, melancarkan Kin di Kik dan mengembangkan Kin di luar Kik.

Ted Livingston, Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Kik dan Kin, memberi komen mengenai perkara itu:

“Saya dengan senang hati melaporkan bahawa kami berada di landasan yang tepat dengan ketiga langkah ini. Di beberapa bidang, kami sudah mendahului rencana, khususnya dalam usaha kami untuk membangun blockchain yang terukur. “

Lebih-lebih lagi, pada bulan Jun, syarikat itu dapat mencatatkan 1.2 juta transaksi setiap hari, dan kini menawarkan pengalaman pengguna langsung yang berjalan di Kin Blockchain.

Selanjutnya, Kin menggandakan Kin Blockchain dan melabur banyak dalam pasukan pembangunan dalaman dan penyelesaian blockchain.

Foto milik Hackernoon

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map