OKEx Bermitra dengan Paxful Memberi Akses kepada 100 Juta Pengguna ke Kaedah Pembayaran dan Alat Dagangan yang Luas

OKEx (www.okex.com), pertukaran niaga hadapan Bitcoin terbesar di dunia, telah mengumumkan kerjasama strategik dengan pasaran peer-to-peer Bitcoin (BTC) Paxful (www.paxful.com). Dengan bergabung, kedua-dua titan industri bertujuan untuk terus mendorong penggunaan cryptocurrency di seluruh dunia.

Paxful Kiosk akan disatukan secara langsung dalam platform OKEx untuk membolehkan pengguna baru dan sedia ada mendapat keuntungan dari pelbagai pilihan pembayaran dan alat perdagangan canggih.

Paxful akan bertindak sebagai jalan utama fiat-to-cryptocurrency untuk OKEx melalui kepelbagaian kaedah pembayarannya untuk membeli Bitcoin, yang sangat penting di negara-negara membangun. Kerjasama itu juga akan memberi pengguna OKEx peluang untuk membeli Bitcoin dengan lebih daripada 160 mata wang fiat termasuk lira Turki, rupee India, dan peso Argentina, menggunakan kaedah pembayaran tempatan yang mudah yang diaktifkan oleh platform Paxful. Ini termasuk pemindahan bank, wayar domestik, dompet dalam talian, dan kad hadiah, antara lain.

Ketua Pegawai Eksekutif dan pengasas bersama Paxful, Ray Youssef, dalam satu kenyataan mengenai perkongsian itu:

“Di Paxful, salah satu tujuan kami adalah membantu menumbuhkan komuniti crypto. Kami mengagumi karya OKEx dan tahu bahawa nilai dan strategi kami selaras. Dengan perkongsian ini, kami berharap dapat terus membangun ekosistem bersama dan menjadikan crypto lebih mudah diakses sebagai kaedah pembayaran di dunia nyata. “

Melalui integrasi tersebut, pengguna dapat langsung menyesuaikan diri dengan penjual yang memenuhi kriteria keperluan perdagangan mereka dari segi mata wang dan kaedah pembayaran, baik melalui platform Paxful atau OKEx. Secara keseluruhan, lebih dari 100 juta pengguna akan mendapat keuntungan dari integrasi ini, bukan hanya dari segi pilihan pembayaran bebas tetapi juga melalui pendedahan kepada kecairan tinggi, ciri penyimpanan sejuk dan pelbagai produk dan alat perdagangan OKEx.

Buat pertama kalinya, pengguna Paxful akan dapat mengakses pilihan perdagangan yang canggih, seperti perdagangan spot, margin, dan niaga hadapan di OKEx. Mereka juga dapat mengambil bahagian dalam perdagangan pilihan melalui OKEx DEX, memberi mereka kemungkinan baru di pasar derivatif yang sebelumnya tidak tersedia bagi mereka.

Jay Hao, Ketua Pegawai Eksekutif OKEx, juga berbicara mengenai pentingnya menjangkau lebih banyak orang dengan pelbagai pilihan jalan, dengan menyatakan:

“Kami sangat bersemangat dengan perkongsian kami dengan Paxful sebagai salah satu pasar BTC peer-to-peer yang paling banyak digunakan dan dihormati. Kami yakin dengan kerjasama di OKEx dan memahami bahawa kita mesti bekerjasama untuk meningkatkan lebih banyak orang ke cryptocurrency. Tidak ada yang boleh bekerja sebagai pulau terpencil. Manfaat perkongsian ini sangat besar untuk pengguna Paxful dan OKEx. Bersama-sama, kita dapat menjangkau dan memberikan lebih banyak pilihan kepada sekurang-kurangnya 100 juta pengguna." 

Perkongsian itu menandakan langkah besar bagi OKEx dari segi kehadirannya di wilayah-wilayah membangun di dunia, termasuk negara-negara seperti India, Indonesia, Nigeria, Turki, Rusia, dan Argentina, di mana pemandangan cryptocurrency berkembang dengan cepat. Bekerjasama, kedua-dua syarikat akan memberikan akses lebih mudah ke pasaran cryptocurrency global. Ini akan menjadi kemenangan bagi pengguna Paxful dan OKEx yang ada sekarang yang mempunyai pelbagai kaedah pembayaran, alat perdagangan, dan peningkatan fungsi yang lebih luas.

Untuk maklumat lebih lanjut atau untuk mengakses Kios Paxful pada pengguna OKEx boleh melayari: https://bit.ly/3hrnuLj

TAMAT

Mengenai OKEx

Pasaran cryptocurrency terbesar dan paling pelbagai di dunia, OKEx adalah tempat pedagang crypto global, pelombong, dan pelabur institusi datang untuk menguruskan aset crypto, meningkatkan peluang pelaburan, dan melindungi risiko. Kami menyediakan perdagangan spot dan derivatif, termasuk niaga hadapan, pertukaran berterusan, dan pilihan, cryptocurrency utama, menawarkan fleksibiliti yang besar kepada para pelabur dalam merumuskan strategi mereka untuk memaksimumkan keuntungan dan mengurangkan risiko.


Mengenai Paxful

Paxful adalah pasaran bertenaga orang untuk pemindahan wang dengan sesiapa sahaja, di mana sahaja, pada bila-bila masa. Misi mereka adalah untuk memberdayakan empat bilion yang dilupakan dan tidak dilindungi di seluruh dunia untuk mengawal wang mereka menggunakan transaksi peer-to-peer. Syarikat ini, yang ditubuhkan pada tahun 2015, mempunyai lebih dari 3 juta pelanggan di seluruh dunia dengan siapa anda dapat membeli dan menjual bitcoin dengan serta-merta – menggunakan lebih dari 300 kaedah pembayaran yang berbeza.

Sebagai sebahagian daripada misi mereka, Paxful juga dilancarkan #BuiltWithBitcoin, inisiatif sosial yang baik dengan tujuan membina 100 sekolah yang dibiayai sepenuhnya oleh bitcoin di seluruh pasaran baru muncul. Paxful ditubuhkan bersama pada tahun 2015 oleh Ray Youssef, Ketua Pegawai Eksekutif, dan Artur Schaback, Ketua Pegawai Operasi.

Hubungan media:

Vivien Choi

E-mel: [email protected]

@vivienchoi

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map