OKChain Testnet Sekarang Langsung – dengan Aplikasi DeFi Pertama OKEx DEx

OKEx (www.okex.com), pertukaran mata wang kripto dan derivatif terbesar di dunia, mengumumkan pelancaran OKChain, blockchain awam komersial milik OKEx, untuk menyumbang kepada masyarakat dengan aplikasi yang lebih terdesentralisasi. Pada masa yang sama, OKEx juga melancarkan OKEx DEX, aplikasi terdesentralisasi pertama berdasarkan OKChain. Untuk memastikan pengalaman dan kecairan perdagangan yang lebih baik, OKEx DEX menyokong penyelesaian masa nyata dalam persekitaran yang tidak boleh dipercayai.

OKChain adalah rangkaian awam berasaskan Cosmos SDK yang dibangunkan oleh OKEx. Ia menyokong pelbagai aplikasi yang terdesentralisasi dan membolehkan pengguna mengeluarkan cryptocurrency mereka sendiri, membuat pasangan perdagangan, dan berdagang secara bebas di atasnya. Berkat struktur rantaiannya, kecekapan dan penskalaan pengembangan aplikasi bertambah baik. OKChain memisahkan data menjadi tiga lapisan: blok, operasi dan data di luar rantai, yang dapat meningkatkan kelajuan konsensus sistem dan memperluas dimensi data pada rantai.

Mengamalkan mekanisme konsensus Proof of Stake (DPOS), OKEx telah mengeluarkan OKT sebagai token asli OKChain. Penerbitan OKT akan dilakukan pada blok genesis dan blok nod, dan dijangka meningkat sebanyak 1-5% setiap tahun. Maklumat lebih lanjut akan diumumkan.

Pembangunan Ekologi OKChain

  • – Membolehkan pengguna mengeluarkan cryptocurrency mereka sendiri di OKChain;
  • – Membolehkan pengguna membina pertukaran terdesentralisasi mereka sendiri di OKChain, dengan kawalan penuh untuk menentukan token dan pasangan perdagangan mana yang akan disenaraikan;
  • – Menyokong pembebasan pelbagai aplikasi DeFi;
  • – Menyokong kontrak pintar;
  • – Menyokong aplikasi rentas rantai BTC.

“Kami percaya kewangan terdesentralisasi adalah kunci untuk penyertaan kewangan dan kebebasan kewangan untuk semua. Itulah sebabnya kami rindu untuk melepaskan kekuatan DeFi. OKChain adalah tonggak besar bagi kami, yang bermaksud bahawa kami sekarang dapat menyediakan ekosistem terbuka, murah, dan autonomi untuk semua orang menikmati faedah yang ditawarkan blockchain dan desentralisasi, ”kata Jay Hao, Ketua Pegawai Eksekutif OKEx. “Pembangunan blockchain terus membawa saya pengalaman dan kejutan baru. Hari ini, ketika kita bercakap mengenai blockchain, itu adalah lebih dari sekadar bitcoin dan token ERC-20 utama. Sebagai pemain terkemuka dalam industri ini, kami berharap OKChain akan menjadi inspirasi untuk lebih banyak inovasi dan akan menarik lebih banyak bakat untuk menyertai revolusi blockchain dengan kami. “

OKEx DEX – Aplikasi terdesentralisasi pertama di OKChain

Selain OKChain, OKEx DEX, cabang pertukaran terdesentralisasi OKEx, juga merupakan inovasi yang tidak boleh dilewatkan.

Ciri-ciri utama OKEx DEX

  • – Aset dikawal sepenuhnya oleh pengguna dengan keselamatan yang lebih tinggi
  • – Ketibaan aset masa nyata, menjadikan setiap perdagangan cekap dan mudah
  • – Transaksi yang telus dengan kos kepercayaan yang lebih rendah antara individu

700 juta OKB yang tidak dikelilingi untuk dimusnahkan

OKB adalah token asli ekosistem OKEx, dengan sokongan luas dari berjuta-juta pengguna sejak ia dilahirkan. OKEx komited untuk meneroka dan mengembangkan aplikasi ekologi OKB dan menyempurnakan skim pembelian balik dan pembakaran pada masa akan datang.

Selepas pelancaran testnet OKChain, sejumlah 700 juta OKB yang belum diterbitkan akan dibakar. OKB akan memasuki deflasi mutlak dan menjadi platform pertama yang diedarkan sepenuhnya di dunia. Tidak bertahan dari OKEx, token bakar datang sepenuhnya dari pasaran melalui skim beli balik dan bakar kami.

Pemegang OKB adalah pendorong penting untuk pengembangan dan promosi OKChain, memetakan 100% blok genesis kepada pemegang OKB, OKT dan OKB akan saling berkaitan untuk memupuk perkembangan ekologi OKChain. OKT dan OKB tidak dapat dipisahkan di OKChain, kerana OKT akan memperkasakan pembangunan ekosistem OKB. Perdagangan OKT akan tersedia apabila mainnet OKChain disiarkan secara langsung.

Untuk keterangan lebih lanjut sila rujuk di sini.

TAMAT

Mengenai OKEx

Pasaran cryptocurrency terbesar dan paling pelbagai di dunia, OKEx adalah tempat pedagang crypto global, pelombong, dan pelabur institusi datang untuk menguruskan aset crypto, meningkatkan peluang pelaburan, dan melindungi risiko. Kami menyediakan perdagangan spot dan derivatif, termasuk niaga hadapan, pertukaran berterusan, dan pilihan, cryptocurrency utama, menawarkan fleksibiliti yang besar kepada para pelabur dalam merumuskan strategi mereka untuk memaksimumkan keuntungan dan mengurangkan risiko.

Hubungan media:

Vivien Choi

E-mel: [e-mel dilindungi]

@vivienchoi

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me