OK Jumpstart Tetapkan untuk Melancarkan Jualan Token ke-2 untuk SEMUA (ALV) Minggu depan

OKEx, pertukaran aset digital terkemuka dunia yang berpusat di Malta, mengumumkan projek OK Jumpstart keduanya, ALLIVE (ALV), dan perincian penjualan tokennya hari ini. Penjualan token ALV dijadualkan untuk dilancarkan di OK Jumpstart pada 05:00 16 Mei 2019 (UTC, CET + 1).

Era Kesihatan Pintar dengan Aplikasi Teknologi Blockchain dan AI

SEMUA adalah “ekosistem penjagaan kesihatan pintar berdasarkan teknologi blockchain”, yang bertujuan untuk menyediakan format standard untuk integrasi data kesihatan, menyokong kesesuaian pengguna yang tinggi, melindungi privasi data melalui penyimpanan terdesentralisasi, enkripsi dan kesesuaian sokongan sokongan. Pasukan ALLIVE telah bekerjasama dengan Ontology sejak Ogos 2018, untuk memudahkan kerjasama antara perniagaan dan perkongsian data. Kerjasama tersebut bertujuan untuk mengembangkan ekosistem penjagaan kesihatan yang terdesentralisasi dan rangkaian blockchain pintar.

D6H5X8SWkAA8onf.jpg

"Seperti biasa, OK Jumpstart menimbang potensi setiap projek sokongan dan ALLIVE hanya menangkap intipati teknologi blockchain dengan menerapkannya pada kes penggunaan baru. Ini memberikan contoh yang baik dalam menunjukkan bagaimana teknologi dapat mengubah prosedur penjagaan kesihatan dan memperbaiki kehidupan kita, seperti membuat rekod perubatan elektronik lebih mudah untuk diakses oleh doktor tanpa mengorbankan keselamatan data peribadi kita," kata Andy Cheung, Ketua Operasi OKEx. "Kami telah mengalami pertumbuhan teknologi blockchain yang luar biasa untuk sistem kewangan kami, tetapi kekuatan blockchain tidak terbatas. Kita juga dapat menggunakannya untuk mewujudkan komuniti kesihatan pintar yang berkesinambungan untuk meningkatkan ekosistem penjagaan kesihatan, sehingga dapat lebih mudah diakses dan lebih terjangkau untuk semua orang."

Secara umum, populasi yang menua menghadapi penyebaran penyakit kronik atau penyakit baru yang lebih besar, dan penyelesaian perubatan yang mahal atau rawatan yang disasarkan mungkin bukan pilihan yang berpatutan untuk semua orang.

Dengan kos penjagaan kesihatan yang semakin meningkat, penggunaan teknologi blockchain dapat meminimumkan perjuangan menguruskan cabaran perubatan dan kewangan dengan berkesan. Tambahan pula, usaha berterusan dapat membina landasan yang mapan untuk ekosistem penjagaan kesihatan yang berpatutan, terjangkau dan berkualiti tinggi dalam masa terdekat.

Peraturan Jualan Token Diperingkat OK Jumpstart

Seperti yang diumumkan dalam penjualan token sebelumnya, OKEx telah menerapkan beberapa perubahan untuk membolehkan lebih banyak pengguna mengambil bahagian.

Proses peruntukan langganan akan tetap ada, dengan OKB sebagai satu-satunya token yang diterima untuk langganan dan penyelesaian. Terdapat dua sesi langganan.

Peserta yang berminat diminta untuk memegang minimum 500 OKB pada purata 15 hari agar layak untuk menyertai penjualan token. Ringkasan setiap akaun akan diambil setiap hari pada waktu rawak. Semakin banyak yang dimiliki oleh OKB, semakin banyak peruntukan yang akan diberikan. (Petua: menahan ≥ 2,500 OKB selama 15 hari secara purata dapat mencapai pekali peruntukan maksimum.)

Sesi Pertama: Had Langganan Lebih

Had masa sesi adalah 10 minit. Namun, sesi tersebut mungkin berakhir lebih awal setelah had langganan terlampaui.

(BARU) Sesi ke-2: TIADA Had Langganan Lebih

Had masa sesi adalah 10 minit. Pengguna yang berjaya melanggan dalam jangka masa ini akan layak untuk berlangganan.


Pengiraan peruntukan dan hasil langganan akan diumumkan setelah setiap sesi berakhir. Peruntukan token untuk sesi 1 dan 2 akan dinyatakan dalam pengumuman penjualan token setiap pusingan.

Nantikan Twitter OKEx dan OK Jumpstart untuk kemas kini terkini.

TAMAT

Amaran Risiko: Berdagang aset digital melibatkan risiko yang besar dan boleh mengakibatkan kehilangan modal yang anda laburkan. Anda harus memastikan bahawa anda memahami sepenuhnya risiko yang terlibat dan mempertimbangkan tahap pengalaman, objektif pelaburan anda dan mendapatkan nasihat kewangan bebas jika perlu.

Mengenai OKEx

Pasaran cryptocurrency terbesar dan paling pelbagai di dunia, OKEx adalah tempat pedagang crypto global, pelombong, dan pelabur institusi datang untuk menguruskan aset crypto, meningkatkan peluang pelaburan, dan melindungi risiko. Kami menyediakan perdagangan spot dan derivatif, termasuk niaga hadapan, pertukaran berterusan, dan pilihan, cryptocurrency utama, menawarkan fleksibiliti yang besar kepada para pelabur dalam merumuskan strategi mereka untuk memaksimumkan keuntungan dan mengurangkan risiko.

Hubungan media:

Vivien Choi

E-mel: [email protected]

@vivienchoi

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map