TrustSwap – Mengembangkan dan Meningkatkan Cara Memproses Transaksi DeFi

Pertukaran Amanah berada di barisan hadapan Pasaran Kewangan Terdesentralisasi (DeFi) dari segi inovasi, keselamatan dan perkhidmatan. Syarikat pada masa ini merupakan salah satu cara termudah bagi pengguna dan pelabur untuk melakukan transaksi kripto yang selamat dan pantas tanpa perlu bergantung pada orang tengah yang dipercayai.

urus niaga defi kepercayaan

Latar Belakang Kepercayaan

Syarikat ini dicipta oleh CEO semasa Jeff Kirdeikis, yang menjelaskan bahawa tempoh Penawaran Syiling Permulaan (ICO) untuk cryptocurrency dipengaruhi oleh bayaran tinggi dari peguam dan masalah pam dan lambakan dengan token.

Apabila firma Venture Capital melabur dalam projek crypto dengan potongan harga, syarikat yang menjual token mesti memastikan duit syiling itu tidak akan segera dijual, sehingga harga token tersebut jatuh. Walaupun peguam dapat menyelesaikan masalah ini dengan bayaran 5% hingga 10%, Mr. Kirdeikis menganggap mungkin ada penyelesaian yang lebih murah untuk masalah ini.

Inilah sebabnya mengapa dia muncul dengan idea perkhidmatan kontrak pintar yang membolehkan pembayaran berdasarkan masa. Penyelesaian ini akan membantu mengurangkan kesan negatif syarikat VC yang menjual duit syiling yang mereka perolehi dengan harga diskaun pada harga pasaran sehingga menyebabkan kehancuran di pasaran.

Memahami Ciri Utama TrustSwap

Platform TrustSwap membolehkan pengguna pada dasarnya menukar wang dengan cara yang boleh dipercayai dan selamat. Pengguna boleh yakin 100% bahawa pembayaran akan diproses dengan betul dan tepat pada waktu yang tepat dengan cara sepenuhnya automatik. Ini menyelesaikan banyak masalah di pasaran yang mempengaruhi pengguna dan syarikat.

Pengguna juga boleh membahagikan pembayaran mereka dan menggunakan tarikh yang berbeza untuk menghantar dana ini. Perlu diingat bahawa TrustSwap kini bekerjasama dengan semua mata wang berasaskan Ethereum yang terdapat di pasaran, termasuk stablecoin seperti True USD (TUSD) dan DAI, antara lain.

Terdapat beberapa syarikat mata wang maya yang kini bekerja dengan stablecoin dan membayar pelanggan dan pekerja di stablecoin ini. Inilah sebabnya mengapa tugas TrustSwap kini dilakukan dengan perkhidmatan dan ciri-cirinya.

Ciri-ciri utama swap kepercayaan

Cara Kerja TrustSwap

Platform ini akan berfungsi dengan cara yang sangat mudah dan mudah bagi syarikat untuk dapat mengirim dan menerima pembayaran tanpa harus bergantung pada pihak ketiga yang dipercayai. Dengan menggunakan platform ini, pengguna harus memilih jumlah yang harus dibayar, jumlah pembayaran yang harus dibuat dan penerima pembayaran.

Terdapat banyak syarikat dan kes penggunaan yang berkaitan dengan Trust Swap. Ini tentunya sesuatu yang akan merevolusikan pasaran DeFi dan yang membolehkan syarikat mengurangkan masa memproses pembayaran. Proses automatik juga merupakan cara penting untuk menyeragamkan cara kerja syarikat dan syarikat permulaan, meningkatkan kecekapan dan produktiviti.

Kes Penggunaan TrustSwap

Syarikat ini kini menawarkan sebilangan besar kes penggunaan yang akan memudahkan syarikat dan pelabur menangani dana mereka.

Salah satunya adalah berkaitan dengan token terkunci masa. Adalah mungkin untuk mengunci token pengasas dan pekerja pada jadual pelepasan berdasarkan masa untuk membantu meningkatkan keyakinan di kalangan pelabur dan pengguna.

Banyak ICO dan Penawaran Pertukaran Inital (IEO) dapat membuka token yang mereka buat dan hanya memindahkannya kepada pengguna, pengasas dan banyak lagi. Ini boleh menjadi perkara negatif bagi pelabur yang mencari ketelusan cara pembayaran dan pemindahan diproses.

TrustSwap menyelesaikan masalah ini dengan membenarkan para pencipta mempunyai jadual yang jelas tentang bagaimana pembayaran akan diproses bentuk token pencipta kepada pengasas dan peserta lain.

The Kehendak Segera pelaksanaan akan membolehkan anda membuat kontrak pintar yang akan menghantar dana yang anda ada kepada orang yang anda sayangi setelah anda meninggal dunia. Walaupun ini adalah sesuatu yang sangat menyedihkan untuk dibincangkan, sangat penting untuk mengetahui dana yang kita simpan tidak akan hilang.

Salah satu contoh yang dapat kita sebutkan dalam beberapa tahun terakhir adalah masalah yang mempengaruhi Quadriga CX Pertukaran cryptocurrency. Pertukaran itu memaklumkan pada Januari 2020 bahawa pemilik platform Gerald Cotten meninggal dunia kerana penyakit yang menimpanya.

Isu utama yang mempengaruhi pengguna adalah hakikat bahawa Mr. Cotten adalah satu-satunya orang yang mempunyai maklumat mengenai kunci peribadi pertukaran cryptocurrency dan dana yang dimiliki syarikat itu. Sehingga hari ini, belum ada informasi mengenai kunci peribadi dana yang dimiliki syarikat atau dompet mana yang digunakan oleh platform.

TrustSwap berfungsi agar masalah ini tidak berulang. Sekiranya syarikat dan pengguna mengambil langkah yang diperlukan untuk menguruskan dana mereka dengan betul, TrustSwap bersedia menyediakan infrastruktur yang diperlukan untuk menguatkan pembayaran ini.

Selanjutnya, TrustSwap juga bekerjasama bulanan dan mingguan langganan. Dengan menggunakan platform, pengguna dapat dengan mudah mengatur dan membayar langganan menggunakan cryptocurrency kegemaran mereka di pasaran. Walaupun pada masa ini sudah tentu tidak dapat mengautomasikan pembayaran kripto dalam platform tradisional, TrustSwap bersedia untuk mewujudkannya.

Ini akan mengurangkan waktu yang diperlukan untuk melakukan pembayaran untuk langganan anda atau untuk urus niaga bulanan dan berkala yang mesti dibuat dari syarikat atau pengguna individu kepada pihak ketiga yang lain.

Tambahan pula, TrustSwap memungkinkan pembayaran pekerja automatik. Ini adalah salah satu perkara paling penting yang berkaitan dengan TrustSwap dan bagaimana ia membantu startup crypto meningkatkan standard mereka dan membuat proses mereka lebih cekap.

Penggajian kadangkala merupakan perkara yang memakan masa dan mahal untuk dilakukan oleh syarikat. Dalam cryptocurrency, perkara boleh menjadi lebih membosankan kerana banyaknya akaun yang mesti ditambahkan, jumlah yang perlu diperiksa dan banyak lagi.

Dengan TrustSwap, adalah mungkin untuk mengurangkan kebergantungan pada sistem gaji lama dan kuno. Dengan menggunakan kontrak pintar dan teknologi blockchain, mungkin membuat pembayaran lebih standard, cepat dan sederhana.

Akhirnya, platform ini memungkinkan hadiah dan pembayaran segera. Dana tersebut dapat dihantar dari seorang ayah kepada seorang anak lelaki yang kini mendapat elaun mingguan. Pada masa yang sama, ada kemungkinan bagi anak-anak untuk menerima hadiah kerana itu adalah hari lahir mereka atau hanya kerana mereka berhak mendapatnya setelah menolong di rumah.

ciri pertukaran amanah - pembayaran pekerja automatik

Pertukaran Dua Pihak Selamat Dikendalikan oleh Kontrak Pintar

Kontrak pintar yang digunakan oleh TrustSwap juga sangat berguna untuk melakukan perdagangan segera dan tanpa kepercayaan dengan sesiapa sahaja di dunia. Sekiranya anda menjumpai orang yang menjual mata wang maya dengan harga tertentu dan anda ingin memastikan bahawa anda akan menerima dana tersebut, maka TrustSwap akan menjadikannya selamat dan pantas.

Platform ini akan membolehkan anda menetapkan dana yang ingin anda kirim untuk cryptocurrency yang diperoleh dan anda perlu menunggu pengguna lain menyimpan dana tersebut. Setelah kedua-dua pihak mencapai kesepakatan, dana akan diproses dengan segera dan tanpa masalah.

Ini dapat menjadikannya sangat cepat dan mudah bagi pengguna untuk menerima dana yang mereka tunggu tanpa mempercayai pihak ketiga atau orang tengah. TrustSwap menjadikannya lebih baik dan mudah untuk menguruskan dana anda, menukar cryptocurrency dan mengendalikan wang dengan orang asing atau orang yang anda tidak kenal.

contoh pembayaran swap amanah

Memahami Perkhidmatan TrustSwap

TrustSwap sangat berguna untuk melakukan pemindahan selamat, pelepasan masa dan bayaran rendah. Seperti yang telah kami sebutkan di bahagian sebelumnya, ini akan memudahkan syarikat dan pengguna yang menangani pembayaran kripto secara berkala.

Salah satu contoh yang diberikan syarikat adalah syarikat yang ingin menjual token kepada pelabur crypto yang besar. Syarikat itu menerima tawaran untuk menjual 5,000 token dengan harga $ 100.000. Sudah tentu, firma ingin memastikan ia akan menerima dana yang dicadangkan oleh para pelabur. Namun, tidak mungkin untuk mengetahui apakah itu akan berlaku.

Inilah sebabnya mengapa TrustSwap menjadikannya lebih mudah dan menghilangkan orang tengah. Dengan platform ini, syarikat dapat mengirim token, yang akan dikeluarkan setelah $ 100,000 juga dihantar. Ini akan menjadikannya lebih mudah dan cepat bagi semua orang yang terlibat dalam transaksi.

Tambahan pula, syarikat itu ingin mengelakkan penjualan besar-besaran dari 5,000 token yang diperoleh dengan potongan harga. Dengan platform TrustSwap, adalah mungkin untuk membuat kontrak yang perlahan-lahan akan melepaskan dana kepada pelabur. Dengan cara ini, adalah mungkin bagi firma untuk memastikan bahawa tidak akan ada kekurangan besar di pasaran terbuka.

Akhirnya, TrustSwap berfungsi dengan bayaran yang sangat rendah. Walaupun peguam dan perantara tradisional dapat mengambil hingga 5% atau 10% dari dana yang ditransaksikan, TrustSwap berfungsi dengan yuran 1% dan yuran 0.5% jika perdagangan berlangsung dengan token SWAP yang dibuat oleh syarikat.

Memahami Tukar SWAP

Ekosistem TrustSwap berfungsi dengan token TrustSwap yang akan menjadikannya lebih efisien bagi pihak yang terlibat dalam perdagangan untuk memprosesnya.

Token SWAP yang dibuat oleh syarikat ini mempunyai sebilangan besar ciri yang dapat dilihat dalam tadbir urus mereka, memberi penghargaan, mengurangkan yuran dan kestabilan, antara lain. Pengguna yang memegang token SWAP dapat menjadi pemilih untuk keputusan tadbir urus platform yang akan membentuk masa depan ekosistem.

Pemegang SWAP tentunya ingin menjadi sebahagian daripada ekosistem yang terus berkembang. Mereka pasti akan diberi insentif dalam mengembangkan ekosistem dan membuatnya lebih efisien dari masa ke masa. Sekiranya mereka bersikap tidak pantas, hasilnya pasti akan negatif bagi mereka, menghapus keuntungan jangka pendek yang mereka dapat kerana berkelakuan tidak wajar.

Token ini mempunyai skema deflasi di mana setiap kali ada pertukaran platform menggunakan dana ini, mereka akan terbakar, mengurangkan jumlah penawaran token SWAP. Ini bermakna dari masa ke masa, terdapat lebih sedikit token SWAP yang tersedia di pasaran.

Beberapa cryptocurrency telah melaksanakan skema deflasi ini, yang membolehkan pengguna memperoleh nilai ketika mereka memegang cryptocurrency dan melihat jumlah penawaran mereka berkurang dari masa ke masa. Terdapat 100,000,000 token SWAP yang akan dikeluarkan oleh TrustSwap.

Tambahan pula, mereka yang menggunakan token SWAP untuk melakukan pembayaran dan melakukan transaksi akan mendapat potongan 50% dari yuran yang mereka bayar. Sekiranya mereka menggunakan cryptocurrency lain untuk melakukan pemindahan, mereka harus membayar yuran 1% dan bukannya pilihan 0.5% yang dikurangkan yang disediakan oleh token SWAP.

Mengenai ganjaran yang dapat diterima pengguna semasa memegang mata wang TrustSwap telah merangkumi Staking. Staking adalah perkataan yang menggambarkan aktiviti memegang cryptocurrency, melindungi rangkaian dan menerima ganjaran untuk melakukannya. Anda tidak hanya akan mengambil bahagian dalam proses tadbir urus rangkaian TrustSwap tetapi anda juga akan mendapat ganjaran bertaruh.

Ganjaran yang akan diterima oleh pemangku kepentingan berasal dari urus niaga yang berlaku antara pihak yang menggunakan token SWAP. Stakers dan penyedia kecairan akan menerima 80% daripada yuran transaksi, sementara 10% dari biaya untuk memproses transaksi akan habis. Ini adalah kaedah terbaik untuk memberi insentif kepada pemangku kepentingan, penyertaan tadbir urus dan pengguna yang ingin menjadi pelabur jangka panjang dalam cryptocurrency TrustSwap.

Pembahagian token akan menjadi 60% untuk Penawaran Kecairan Awal, 20% untuk pasukan dan 20% untuk pemasaran, pengembangan, karunia dan airdrops.

trust swap kecairan awal

Pasukan ini telah melancarkan Penawaran Kecairan Awal pada bulan Jun 2020 dan testnet akan siap pada awal bulan Ogos. Mereka juga merancang pelancaran penuh pada bulan Ogos, yang sudah menunjukkan syarikat melakukan semua yang mampu untuk menjadikannya cepat dan lancar bagi para pelabur.

Mereka juga merancang untuk melancarkan integrasi Cross-Chain, menambah NFT, token keselamatan dan aset token, membeli-belah dan menerima dan banyak perkara lain seperti DEX dengan leverage trading dan banyak lagi. Projek ini jelas berkembang dan melakukan segala yang mungkin untuk menawarkan penyelesaian yang lebih baik kepada pengguna dan pelabur di pasaran cryptocurrency.

Kesimpulannya

TrustSwap adalah sebuah syarikat revolusioner di pasar Kewangan Terdesentralisasi yang akan memudahkan pembayaran menggunakan mata wang digital. Syarikat, pengguna dan syarikat boleh mula menggunakan platform TrustSwap untuk memproses pembayaran dengan cara yang cepat dan selamat.

Token SWAP akan memberi penghargaan kepada pengguna yang mempertaruhkan duit syiling mereka. Tambahan pula, sistem tadbir urus dan aspek deflasi token SWAP akan menjadikannya sangat menarik bagi para pelabur untuk mengambil bahagian dalam ekonomi TrustSwap.

Dengan melancarkan Penawaran Kecairan Awal, TrustSwap akan menjadi salah satu syarikat yang paling berguna untuk peniaga dan pengguna yang ingin memproses pembayaran tetap dan tidak mahu bergantung pada pihak ketiga yang dipercayai.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me