KaratGold Coin (KBC) Masuk ke HitBTC Mengikuti Salah Satu ICO Terbesar yang pernah ada dalam Sejarah

KaratGold Coin (KBC), permainan yang menukar cryptocurrency yang mewakili emas cryptonized yang dapat dipindahkan dengan cekap, selamat dan dalam masa nyata melintasi sempadan, kini disenaraikan di HitBTC. Usaha dari KaratBars International, KaratGold Coin baru-baru ini telah menyelesaikan ICO yang sangat berjaya yang memperoleh pelaburan bernilai lebih dari seratus juta USD.

24 Jun 2018

KaratBars International dengan sukacitanya mengumumkan bahawa Karat cryptocurrency berasaskan emas mereka (KBC) telah didaftarkan baru-baru ini di HitBTC, salah satu pertukaran cryptocurrency terkemuka. Cryptocurrency pertama yang mengaitkan nilainya dengan harga emas, KaratGold Coin baru-baru ini menyimpulkan salah satu kempen ICO paling berjaya yang pernah ada dengan koleksi lebih dari seratus juta Dolar AS.

Emas telah berfungsi sebagai pembayaran antarabangsa dan juga kaedah pelaburan selama lebih dari empat ribu tahun. Walaupun mata wang undang-undang moden tidak lagi disokong oleh emas, banyak bank pusat di seluruh dunia masih menggunakan emas sebagai simpanan mata wang mereka. Idea teras KaratGold Coin (KBC) berkisar pada menyediakan penyelesaian yang berkesan untuk turun naik dan tidak dapat diramalkan cryptocurrency dengan menggunakan kestabilan dan kebolehpercayaan emas.

Senibina ekosistem KaratGold Coin (KBC) didasarkan pada protokol blockchain Ethereum yang selamat, menjimatkan kos dan cepat dan strategi lindung nilai kewangan yang terbukti. Tidak seperti banyak token utiliti lain, duit syiling ini telah dirancang untuk menjadi aset crypto yang disokong oleh sejumlah emas yang nyata. Hasilnya, kestabilan duit syiling jangka panjang dijamin dengan jaminan emasnya.

KaratGold Coin adalah anak sulung Harald Seiz, seorang usahawan Jerman dan veteran industri kewangan. Asas KaratGold Coin (KBC) dibina oleh produk pertama Harald CashGold. Ini adalah sistem pembayaran yang mesra pengguna di mana jongkong emas kecil ditunjukkan pada jenis kertas tertentu yang menyerupai wang kertas. Ekosistem ini juga terdiri daripada KaratPay dan KaratGold Wallet. Yang pertama adalah platform dalam talian yang memudahkan pendaftaran elektronik CashGold. Sebaliknya, KaratGold Wallet membolehkan pengguna membeli, menjual, memegang dan menguruskan cryptocurrency yang berbeza bersama dengan aset yang diklon.

Beberapa faedah utama KaratGold Coin adalah

  • Berkaitan dengan emas 24 karat
  • Kuantiti KaratGold Coins yang sesuai ditukar menjadi CashGold pada bila-bila masa
  • Kemudahan pembayaran masa nyata di mana sahaja dan bila-bila masa
  • Menjimatkan kos
  • Bitcoin dan cryptocurrency lain boleh digunakan untuk pembelian KaratGold Coin
  • Pemindahan percuma dan tanpa sempadan
  • Menambah bilangan titik penerimaan yang banyak
  • Bayaran rendah yang perlu dibayar oleh pedagang untuk penggunaan KaratGold Coin dan KaratGold Ecosystem

“Penerimaan dan pengiktirafan emas sebagai pelabuhan yang selamat dan global akan menjadikan Coin dan CashGold salah satu alternatif pembayaran terkemuka di seluruh dunia,” jelas Harald Seiz. “Oleh itu, pemegang Coin tidak hanya akan menikmati perlindungan terhadap inflasi dan pemerintah dan ekonomi yang kabur, tetapi juga berpeluang untuk berpartisipasi dalam peningkatan nilai yang akan dicapai di masa depan.”

Tiga syarikat perdagangan emas terbesar di Asia telah bekerjasama dengan KaratBars International untuk melaksanakan beberapa juta transaksi emas setiap hari. Lebih-lebih lagi, peratusan yang tinggi dari 480,000 pemilik produk CashGold syarikat telah membeli KaratGold Coin untuk memiliki sejumlah kecil emas 24 karat. KaratBars International juga dalam proses membuka salah satu bank cryptocurrency berlesen penuh terawal di dunia di Miami, menawarkan rangkaian perkhidmatan yang sangat baik untuk peniaga, pelabur, firma pelaburan, dan pengguna individu.

Pendaftaran di HitBTC merupakan langkah maju yang penting dalam projek ini dan KaratGold Coin (KBC) tidak lama lagi dijangka akan memasuki bursa popular lain termasuk Poloniex, Bithumb, Bitfinex, Bittrex, dan banyak lagi. Duit syiling ini pada masa ini diperdagangkan pada satu sen, dan nilai ini hampir naik dengan pesat kerana sepenuhnya kebal dari turun naik mata wang biasa dan perubahan pasaran.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai KaratGold Coin, sila lawati https://karatgold.io/

Mengenai KaratGold Coin: KaratGold Coin adalah cryptocurrency berasaskan blockchain yang dihubungkan dengan emas yang disimpan secara fizikal dalam bentuk yang disebut CashGold. Sebilangan Syiling KaratGold tertentu boleh ditukar dengan jumlah CashGold yang sesuai pada bila-bila masa. Ia dirancang untuk digunakan sebagai alat pembayaran elektronik yang diterima umum bagi semua orang yang menganggap emas sebagai medium tradisional, benar, selamat dan stabil nilai.

Laman web: https://karatgold.io/

E-mel: [e-mel dilindungi]

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map