HUB | Kod Utama OKEx: Ekosistem Digital Global Dibina berdasarkan Teknologi

Cryptocurrency adalah industri khusus yang telah berkembang dengan ketidakpastian dan turun naik. Pada tahun 2019, cadangan Facebook untuk melancarkan stablecoinnya, Libra, mendapat kritikan dan rasa tidak percaya dan masih berjuang; rangkaian awam mengalami pergolakan yang kejam; ETF Bitcoin terus ditolak; dan peraturan di beberapa bidang kuasa menjadi lebih ketat. Kedua-dua industri kewangan tradisional dan dunia crypto menderita COVID-19. Bagaimana OKEx dapat mengatasi kemeruapan industri untuk menjadi salah satu pertukaran teratas? Dan apakah kod utama untuk platform terus berkembang dan berinovasi?

Cointelegraph China HUB yang ketiga memberi tumpuan kepada pencapaian OKEx pada tahun 2019, pengantarabangsaan OKEx. Bersama dengan tuan rumah kami Vadim Krekotin dan rakan tuan rumah Kristina Lucrezia Cornèr, Jay Hao, Ketua Pegawai Eksekutif OKEx, akan membincangkan pemikirannya mengenai derivatif, pengembangan dan rancangan selanjutnya OKB dan OKChain, peraturan global, dll.

Sorotan

1. Industri cryptocurrency sendiri mengatasi ketidakpastian, dan adalah misi semula jadi OKEx untuk bersiap sedia menghadapi cabaran baru dalam semua keadaan. Teknologi adalah enjin dunia crypto yang dibina berdasarkan teknologi blockchain. Kepercayaan dalam teknologi menyatukan orang-orang OKEx. Pada tahun 2019, OKEx menggilap pembinaan sistem tanpa henti dan melakukan ratusan peningkatan penting untuk memastikan platform dapat berjalan dengan stabil, walaupun dalam keadaan pasaran yang melampau.

2. “Pelanggan pertama” selalu menjadi nilai teras OKEx, yang juga bertindak sebagai tonggak pengantarabangsaan kami. Pengantarabangsaan OKEx mempunyai tiga perkara: (1) pelanggan pertama; (2) untuk memenuhi keperluan global yang berbeza dan menyediakan perkhidmatan tempatan; (3) OKEx bukan membina pertukaran tetapi ekosistem enkripsi yang bebas, seimbang dan sihat di seluruh dunia.

3. Pesaing terbesar adalah diri sendiri. Persaingan yang berterusan dan sihat akan membawa semangat baru ke pasaran. Sambil memberikan kemajuan dalam kemajuan industri, ini juga memungkinkan pengguna memiliki dasar rujukan yang lebih baik ketika memilih platform perdagangan. OKEx akan belajar tawaran perkhidmatan yang baik dari pesaing yang sangat baik kerana pasukan percaya bahawa penerima yang berada dalam persaingan yang sihat harus selalu menjadi pengguna.

4. Keselamatan teknikal masih merupakan salah satu cabaran terbesar yang dihadapi oleh platform perdagangan. Di masa depan, OKEx akan terus meningkatkan pelaburan dan meningkatkan kemampuan platform untuk menahan risiko, serta menangani puncak transaksi dan melindungi aset pengguna.

5. Semua orang tahu bahawa OKB telah diterima pakai sebagai token platform OKEx. Ia berfungsi sebagai “jambatan” yang menghubungkan OKEx dan pengguna global. Pembinaan ekosistem OKB, dengan inti pengguna global, menerapkan strategi global mengenai hak tambahan untuk pengguna yang dibina di platform perdagangan OKEx, senario aplikasi yang dibentuk dengan sokongan rakan luaran, tempoh deflasi OKB, pengembangan saluran transaksi OKB, dll. ekosistem OKB sentiasa mencipta nilai untuk pengguna OKEx.

6. Mengenai rantaian blok awam, OKChain akan menumpukan perhatian pada penyelesaian pendaratan aplikasi berskala besar yang dipercayai oleh pasukan kami sebagai penghalang utama untuk pembangunan rantaian awam semasa.

7. Sebagai platform perdagangan aset digital terkemuka di dunia, OKEx telah aktif berkomunikasi dengan jabatan pematuhan di seluruh dunia. Di dalam platform, KYC, sistem anti pencucian wang dan perdagangan adil telah dibentuk dengan standard ketat yang sama dengan institusi kewangan tradisional. Oleh itu, bagi mana-mana negara dan wilayah di dunia yang telah mencapai kata sepakat dengan dunia crypto, OKEx siap menerapkan peraturan tempatan pada bila-bila masa.

8. Aset digital tidak dapat bertahan secara bebas tanpa sokongan teknologi blockchain atau ekosistem projeknya. Di seluruh industri crypto, aset digital hanya berfungsi sebagai alat untuk pertukaran nilai. Oleh itu, jika anda ingin memahami atau memegang aset digital, anda harus memahami logik sokongan nilai di belakangnya.

9. Pasukan OKB merayakan ulang tahun keduanya dengan menawarkan aktiviti OKB 20% kepada pengguna. Klik di sini untuk mengetahui lebih banyak maklumat dan untuk menyertai acara ini.

Ini adalah siaran akhbar berbayar Cointelegraph tidak menyokong dan tidak bertanggungjawab atau bertanggungjawab atas kandungan, ketepatan, kualiti, iklan, produk atau bahan lain di halaman ini. Pembaca harus membuat kajian sendiri sebelum mengambil tindakan yang berkaitan dengan syarikat. Cointelegraph tidak bertanggung jawab, secara langsung atau tidak langsung, atas segala kerosakan atau kerugian yang disebabkan atau diduga disebabkan oleh atau berkaitan dengan penggunaan atau bergantung pada kandungan, barang atau perkhidmatan yang disebutkan dalam siaran pers.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
map