Apa itu OKB? Pandangan Kembali Ke Mana Kita Bermula

Pada 15 Februari 2020, dua tahun selepas pelancaran token pertukaran kami, OKB, harga token kami kini mencapai tahap tertinggi. Di tengah-tengah semua gembar-gembur dan perhatian yang kami terima minggu ini, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk merenungkan bagaimana kami sampai di sini dan menjelaskan visi kami untuk token utiliti ini.

Tidak diragukan lagi perjalanan ini panjang dan bergelombang. Sepanjang dua tahun kebelakangan ini, seperti semua syarikat yang berkembang pesat, kita mengalami pergolakan. Sakit yang semakin meningkat dengan pertumbuhan pekerja mencecah 1000+ orang dalam beberapa tahun, penutupan sistem sementara, dan bahkan tuduhan penipuan yang tidak berasas. Walau bagaimanapun, berkat sokongan pengguna dan komuniti kami, OKB akan memulakannya dengan baik pada tahun 2020. Kami berterima kasih kepada setiap pengguna dan pelabur OKEx di OKB kerana telah menyokong kami melalui masalah ini selama dua tahun kebelakangan ini. Saya yakin permulaan yang kuat untuk tahun ini adalah hasil usaha berterusan kami untuk memberi nilai kepada pengguna kami dan gembira melihat usaha kami membuahkan hasil kepada penyokong dan pengguna kami.

Ketika kita mencapai tonggak penting ini untuk OKEx, saya ingin berkongsi dengan anda perjalanan yang telah dilalui oleh OKB selama dua tahun yang lalu.

OKB, jambatan antara OKEx dan penggunanya

Sejak kelahiran cryptocurrency dan token utiliti, terdapat pelbagai pendapat dan sikap terhadap kesahihannya. Adakah mereka benar-benar gembar-gembur dan wap? Bolehkah token pertukaran memberikan nilai dan utiliti sebenar kepada penggunanya? Dua tahun kebelakangan ini merupakan penerokaan tanpa henti bagi kami dalam penciptaan nilai melalui OKB. Kami telah menempuh perjalanan jauh dan sekarang sangat yakin dengan kemampuan kami untuk mendorong nilai melalui OKB kepada pengguna kami, menganggapnya sebagai asas penting bagi ekosistem perdagangan kami dan jambatan yang menghubungkan OKEx dengan pengguna kami yang dihargai.

Melalui usaha berterusan pasukan kami, pemegang OKB jangka panjang dapat berkembang bersama kami dan berkongsi hasil perkembangan kami di masa hadapan.

Menempatkan wang kita di tempat kita: Beli balik OKB dan token terbakar

Sejak beberapa hari kebelakangan ini, saya telah menerima banyak pertanyaan mengapa dan bagaimana kita dapat melakukan pembelian balik dan penambahan tanda skala ini. Itu bukan keputusan yang kita buat dengan ringan, dan dalam jangka pendek kita dapat melihat alasan yang jelas bahawa seseorang boleh berpendapat bahawa berbuat demikian akan memakan keuntungan jangka pendek kita sebagai sebuah syarikat. Sebagai pembakaran token terbesar seumpamanya, 700 juta OKB yang belum diterbitkan telah dibakar dengan semua pembakaran OKB suku tahun akan datang datang sepenuhnya dari pasaran sekunder. Selain itu, OKEx sendiri tidak akan menyimpan OKB, yang bermaksud semua OKB masa depan yang diedarkan kepada kakitangan kami juga akan dibeli semula dari pasaran sekunder. Hanya apabila OKB mencapai deflasi mutlak, pemegang OKB benar-benar mendapat manfaat daripada pembangunan platform. Saya percaya ini adalah cara untuk meletakkan wang kita di tempat kita berada, dan berjanji akan visi jangka panjang kita untuk mewujudkan ekosistem perdagangan bertaraf dunia yang benar-benar serba lengkap.

Mengapa kita tidak menawarkan potongan yuran perdagangan untuk pegangan OKB yang lebih besar?

Hanya ada satu program diskaun yuran perdagangan untuk pemegang OKB di OKEx, di mana pengguna hanya perlu menahan 500 OKB untuk menikmati potongan harga. Untuk mendapat diskaun maksimum, pengguna hanya perlu menahan maksimum 2000 OKB. Pada masa yang sama kami menawarkan skim potongan yuran berjenjang, yang berdasarkan jumlah perdagangan dan menawarkan potongan yuran tertinggi di industri.

Berdasarkan maklum balas yang kami terima, kami bersetuju bahawa ini adalah sistem dan jadual bayaran yang lebih adil daripada banyak token pertukaran lain di luar sana hari ini. Kami tidak akan memaksa pelanggan kami memegang ratusan ribu token pertukaran kami untuk menikmati potongan yuran perdagangan tertentu. Pengguna profesional dan institusi yang memperdagangkan jumlah besar di OKEx akan dapat menikmati yuran yang lebih rendah tanpa perlu risau tentang harga OKB pada bila-bila masa dan mengambil risiko turun naik harga.

Jangan membuat spekulasi mengenai harga OKB

Ya, mungkin terdengar kaya dari CEO salah satu pertukaran terbesar di dunia. Perkara yang saya cuba sampaikan di sini adalah bahawa setiap perdagangan mempunyai risiko, dan tidak perlu dikatakan bahawa cryptocurrency tidak berbeza.

Prinsip yang saya cadangkan kepada semua pengguna kami adalah bahawa jika anda tidak percaya sepenuhnya pada pertumbuhan jangka panjang OKEx, maka jangan berdagang OKB. Sekiranya anda memahami perniagaan kami dan optimis mengenai pandangan jangka panjang kami, maka kami mengalu-alukan anda untuk mengadakan beberapa OKB dan berkembang bersama kami. Saya sangat berharap agar semua pemegang OKB dapat bersikap rasional dalam setiap perdagangan dan tidak pernah berniaga lebih banyak daripada yang mereka mampu rugi.


Pembangunan masa depan OKB

Menciptakan nilai mampan kepada pengguna kami selalu menjadi keutamaan di OKEx. Sebagai profil yang agak rendah kerana kami telah menjadi pertukaran utama dalam industri ini, saya percaya perhatian baru-baru ini yang kami terima kerana lonjakan harga OKB memberi penerangan mengenai nilai-nilai kami sebagai sebuah syarikat. Kami akan sentiasa rajin mendengar maklum balas anda dan mencerminkannya dalam penawaran produk kami. Apabila gembar-gembur berkurang atau kita menghadapi pasaran beruang, pasukan kami akan membangun dan memperbaiki secara senyap di platform kami. Tahun ini, membangunkan ekosistem OKB akan menjadi keutamaan kami. Pemegang OKB akan menikmati pelbagai faedah yang lebih luas apabila

berniaga di OKEx dan dengan sokongan dan maklum balas anda yang berterusan, semakin meningkat nilainya.

Saya dengan tulus berterima kasih kepada semua orang kerana telah mengikuti perjalanan ini bersama kami dalam mendorong revolusi blockchain yang hebat.

Jay Hao

Ketua Pegawai Eksekutif OKEx

16 Feb 2020

Ikuti OKEx pada:

Laman web: https://www.okex.com

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map